PLO 25$ SH

  • Omaha
  • PLO
  • $25
  • Shorthanded
(18 Głosy) 5510

Opis

Dzisiaj po raz kolejny chcemy Wam przedstawić produkcję MrBociana. Jest to świetny filmik nagrany na platformie Full Tilt Poker na limicie 25 $. Nasz trener świetnie komentuje swoją grę na 3 stołach i wytyka błędy przeciwnikom. Filmik naprawdę warty obejrzenia. Polecamy.

Tagi

FullTilt Live Video

Komentarze (13)

od najnowszych
  • wujekryba

    #1

    :/ chyba często masz EV na plus a wyniki na minus (ale decyzje ok wiec nic nie zrobisz). U mnie jest często na odwrót. To znaczy, że jestem mega luckboxem czy ocb?
  • GoodReason

    #2

    obejrzałem z wielką przyjemnością mimo że Omaha to dla mnie mówiąc delikatnie egzotyka, a dosadnie kosmos :D

    byłem pod wrażeniem, kiedy bardzo precyzyjnie byłeś w stanie ocenić zakres przeciwników, czasami to były wręcz konkretne karty.

    tłumaczysz w bardzo rzeczowy, spokojny sposób i nawet ja, grający tylko NL Holdem byłem w stanie coś pojąć ;) graty i dzięki
  • tomboysil

    #3

    Jak zwykle video pierwsza klasa, oby bylo ich wiecej.
  • koszar

    #4

    nie działa :(
  • mscinek

    #5

    Dobry filmik. Właśnie rozpocząłem przygodę z Omahą.
  • k4m1l0z

    #6

    omaha rzonndziii
  • seeebeeek

    #7

    Super video jak zawsze zresztą moim zdaniem najlepsze filmiki na PS.
  • MrBocian

    #8

    Dzięki ;)
  • Pesymist

    #9

    Mam pytanko czy wg Ciebie da sie przejsc micro stawki SH grając bez hm/a czy pt/a
    , bazujac tylko i wyłącznie na artykułach i filmach szkoleniowych ?:)
  • MrBocian

    #10

    Tak, myslę że solidna gra z notatkami na przeciwnikach i selekcją gier powinna wystarczyć, ale hm/pt powinien zwiększyć nasz edge i skrócić okres pobytu na mikro stakes.
  • marciar1

    #11

    Nie wiem czy każdy ma ten problem ale nie słysze MrBociana od 8;30 ;/
  • MrBocian

    #12

    Rzeczywiście. Sprawdzimy co i jak, dzięki za info!
  • imgoingtomirage

    #13

    Film już działa, musieliśmy jednak wyciąć 2 sek materiału, które uległy uszkodzeniu.