NL 600$ SSS

  • NL SSS
  • NL SSS
  • $600
  • Full-ring
(3 Głosy) 3444

ZAREJESTRUJ SIĘ, BY OBEJRZEĆ CAŁY FILM

Darmowe członkostwo

Zacznij teraz
 

Opis

Zdecydowana większość naszych graczy kończy swoją przygodę ze strategią SSS najszybciej, jak tylko jest to możliwe. Ale są też tacy, którzy bardzo lubią grać shortstackiem i są zmorą luźno grających bigstacków na wysokich limitach. Takim właśnie graczem jest PanDuzePE, który specjalnie dla Was nagrał swój pierwszy film. Jest to 40-minutowy film z gry na żywo, który został nagrany na platformie Full Tilt Poker. Film ten rzuca nieco inne światło na grę Short Stack Strategy, niż jest to przedstawione w strategii "podstawowej". Gra na 6 stołów z wykorzystaniem statystyk, equilatora i kalkulatora. Gorąco polecamy, film jest dostępny od statusu platynowego.

Tagi

FullTilt Live Video

Komentarze (12)

od najnowszych
  • Danny917

    #1

    przyznam szczerze ze bardzo chetnie bym sobie obejrzal, ale ze bylem leniwy i mi sie platyny nie chcialo wbijac, to teraz place... -.-'
  • kNoq001

    #3

    teraz kazdy jest sprawdzany, czy przypadkiem nie przegrywa ;x
  • Danny917

    #4

    damn, az taka roznica miedzy nl600 a nl1k/2k? ;o
  • kozak567

    #5

    If one opponent bets, and another raises, and you call, you have cold called. to jest cold call bracie, a ty mowiles o flat callu. doedukuj sie :)
  • Danny917

    #6

    kozak, moze Ty sie doedukuj :P Mowisz o postflopie, na preflopie blindy sa juz uznawane jako bet, wiec kazde sprawdzenie raisa jest coldcallem.
  • piachu01

    #7

    Masz coś wspólnego z tym znanym GrandePe?
  • diablik7

    #8

    #2 #3 Troche czuje sie winny, wiec powiem, ze akurat Pan Pe ma calkiem ladne wyniki jak na SSS i takie stawki. Po prostu troche sie podjaral i rzucil na NL1000 i 2000, ale na 400 i 600 ma przeciez bardzo ladne wyniki.
  • Urbi23

    #9

    Widać, że pierwszy filmik, ale jeszcze przyjdzie Ci wprawa :) Mam na myśli jakość, jakieś piski, tego typu sprawy. Powodzenia
  • Jaketas

    #10

    dobre łapy przez te 4 minuty haha :)
  • PanDuzePE

    #11

    kozak :)


    No wlasnie, widze ze teraz kazdy jest sprawdzany na PTR :) Coz moge powiedziec, zagralem zbyt mala ilosc rak na NL1k nl2k zeby bylo mozna mowic o jakiejs tendencji, takze mysle ze roznicy miedzy tymi limitami a nl600 diametralnej nie ma. Poprostu DS przyszedl jak zaczalem grac te limity, bywa :)


    piachu w sensie z Marcinem Matuszewskim? Nie.


    Urbi dzieki. Wydaje mi sie ze mikrofon byl zbyt czuly, lub ze mialem zbyt glosno dzwieki z FTP na sluchawkach i mikrofon je wylapywal, bede staral sie to zniwelowac.
  • PatriceMilev

    #12

    PPPE: Jak odpalasz Equilator, to wystarczy wpisać np 24% w pole. Nie trzeba otwierać okna i majstrować suwakiem. Dodatkowy czas na pewno się przyda. :)