Jak odnieść sukces w pokerze

  • NL BSS
  • NL BSS
(30 Głosy) 6962

Opis

Robmaf przygotował dla was specjalną produkcję, w której zadał 10 pytań, ośmiu polskim pokerzystom, który odnieśli sukces. Pytania dotyczą sukcesu w pokerze, czym on jest dla danej osoby i jak go osiągnąć.

Tagi

alchemik babel92 efektywna nauka hahaUnaab high stake kariera Libera lubczyk magisterludi mid stakes mindset nauka podejście pokerzysta porady psychologia sukces teges trener trening zuber

Komentarze (38)

od najnowszych
  • sycylek

    #1

    Świetna produkcja! good job
  • kolbex

    #2

    Czyli wychodzi, że musiałbym rzucić pracę.
  • elmander1991

    #3

    To babel jeszcze gra w te pokiery? ;oo Czemu nic nie nagrywa?
  • sojowyjarz

    #4

    Cytowanie Countita w pierwszym pytaniu mistrzowskie.
  • kewlys

    #5

    Ciekawa produkcja. Generalnie: "Żeby do czegoś dojść to trzeba ku..a zap.....ć" :-)
  • MrBaikal

    #6

    kewlys zawsze trzeba zap***ć :), a nie zawsze do czegoś się dojdzie, poza tym filmik spoko
  • Robmaf

    #7

    Lubczyk chcial zamiescic sprostowanie, gdyz jak mowi, nie byl swiadomy, ze jego odpowiedzi pojawia sie w tak profesjonalnym filmiku i odpowiadajac mi uzyl zbyt duzo skrotow myslowych:

    2. Miec swoj wlasny, najlepiej oryginalny styl dzieki czemu dla wiekszosci graczy bedziemy najtrudniejszym przeciwnikiem.
    6. Nie jestem w tej dziedzinie ekspertem, ale sadze ze metoda prob i bledow wybrac sposob, dzieki ktoremu najlepiej przyswajamy wiedze.
    7. Nie - moim zdaniem to wlasnie zabilo pokera online. Bez tych wszystkich stron coachingowych ludzie duzo wolniej rozwijaliby sie, dzieki czemu Ci pracujacy najwiecej nad swoja gra cieszyliby sie dzisiaj poziomem z przed 5 lat.
    9. Nam na pewno nie zaszkodzi, choc lepiej byloby bez tych wszystkich wspomagaczy.
    10. Na tilt.

    Pozdrawiam
  • kiziu999

    #8

    jeden z lepszych filmikow jakie tu obejrzałem analiza własnego grania i własnej osoby .Z kilkom z tych osób gralem doswiadcznie jest ważne a i odrobina szscescia potrzebna o tym musi wiedzieć każdy kto chce mieć z tej pracy kasore. pozdrawiam
  • siekov

    #9

    Good job! Widzę, że mam podobne myślenie do Tegesa! :) Czyli będzie dobrze i czas zapier*a*ac! Jeszcze będą ze mnie ludzie!
  • szloras

    #10

    swietny filmik dzieki
    Pozdrawiam
  • PabloPLG

    #11

    Ciekawe, dzięki
  • Crash0118

    #12

    100 godzin miesięcznie to ja robię lekko mając pracę która zabiera mi 8h z każdego dnia, a jestem dalej na micro stawkach :D
  • Crash0118

    #13

    btw bardzo ciekawa produkcja !
  • Robmaf

    #14

    #12 a ile z tych z 100 godzin przeznaczasz na edukację? Na analizowanie dogłębnie własnej gry? Na zbudowanie range pre, cbetowania? Sprawdzenia co powinieneś call downować? Moim zdaniem tu może tkwić odpowiedź.

    Cieszę się z feedbacku i waszych komentarzy. Pozdrawiam
  • Garggamel

    #15

    Good job Robmaf.
  • ciachooooo

    #16

    Wybiję się jeśli chodzi o feedback - dla mnie nie dość, że sam pomysł czytania wywiadów z kimś jako filmik jest bardzo słaby, to mógłby to zrobić dosłownie każdy, a nie jedna z osób grających najwyżej na strategii, to jest na poziomie nagrywania przez np. Yaca filmiku dla nowych graczy pokazującego zasady gry -> można, tylko po co, skoro osoba z takimi kompetencjami może dostarczyć społeczności coś znacznie bardziej wartościowego.
  • Crash0118

    #17

    #14
    Na grę miesięcznie przeznaczam średnio 100h a na naukę minimum 1h dziennie, a czasami w dni wolne od gry około 2-3h czyli średnio jakieś 35h co stanowi jakieś 25-30%z całości. Ogólnie każdą wolną chwilę poświęcam dla pokera :) Działam te 100h miesięcznie, tak jak robią to zawodowcy ale jestem świadomy ile jeszcze pracy przede mną i ile nie umiem. Oni na poziomie na którym są potrafią o wiele więcej, a ich podejście do nauki jest na pewno bardziej efektywne. Komentarz #12 napisałem ze zdziwienia nie frustracji, wydawało mi się że tacy gracze poświęcają dla pokera min 10h/dziennie co daje 300h. A mój czas mam nadzieję jeszcze przyjdzie :) Pozdro i dzięki Robmaf!
  • Robmaf

    #18

    #17 W porządku, zastanów się zatem co możesz robić lepiej, podobnie do tych, którzy osiągają lepsze wyniki. Poznasz kilka strategii (wystarczy zapytać, podglądnąć), przetestujesz, żeby dowiedzieć się, która metoda najbardziej Ci pasuje i jedziesz :D

    #16 ciacho dzięki za feedback. Masz w 100% rację, że samo przeczytanie tego, co napisali inni to banalna rzecz i mógłby to zrobić dosłownie każdy. Jednak powodem, dla którego akurat to ja to czytałem jest fakt, że to akurat ja wysyłałem takie pytania do wielu osób, coś mnie interesowało, frapowało, chciałem się nauczyć więcej, dowiedzieć się co tak naprawdę inni, świetni gracze sądzą o poszczególnych zastanawiających mnie kwestiach. Myślę, że pokazuje to także, że niemal każdy może w podobny sposób się uczyć i starać osiągnąć sukces, ALE NIE KAŻDY TO ROBI!
  • SweetPaul

    #19

    Czytanie tekstu to fakt, banalna sprawa i lekko zbędna imo. niemniej jednak fajnie się słuchało i mi to akurat bardzo się przydało bo np jestem w pracy nie mógłbym czytać a tak to słuchawka w jednym uchu i jazda :) może następnym, razem wprowadzić po prostu podcast i dodać ewentualnie opis (tutaj tekst czytany ) pod spodem dla tych ca potem chcieliby jeszcze sobie to przejrzeć po przesłuchaniu.. ? byłoby to naprawdę fajne posunięcie, można by było np. zarzucać coś takiego do posłuchania rano w drodze do pracy, szkoły cy na trening itp . Pozdro
  • ciachooooo

    #20

    "Myślę, że pokazuje to także, że niemal każdy może w podobny sposób się uczyć i starać osiągnąć sukces, ALE NIE KAŻDY TO ROBI! "
    to pewnie dla tego, ze jakby "zwykly braz" chcial zadac te pytania dobrym pokerzystom, to nie miałby do nich kontaktu, albo zostalby w 90+% przypadkow przez nich olany

    a z innej beczki, uwazam, ze tresc bardzo fajna, tylko forma jest nieodpowiednia do niej
  • scruguys

    #21

    Bardzo fajnie, że ktoś zrobił film o takiej tematyce, zawsze jest fajnie dowiedzieć się jak na przyszłość patrzą profesjonaliści. Pytanie tylko Robmaf czy te opinie są z jakiejś niedalekiej przeszłości czy może bardziej odległej? :D
  • trzasku

    #22

    Według mnie kapitalny pomysł, sam nauczyłem się z książek, że należy zadawać pytania ludziom którzy odnieśli sukces, więc forma bardzo mi pasuje, dziękuję Ci robmaf. Teraz tylko wprowadzić do co robią Ci gracze do własnej gry i życia.
  • Endurx

    #23

    świetna produkcja daję naprawdę sporo do myślenia
  • Vidoter

    #24

    Bardzo fajny pomysł, dał dużo do myślenia ;)
  • Crazynek

    #25

    Dobra robota, swietny pomysl.
    Tylko nie rozumiem tego ze nie docenia sie roboty Robmafa
    Wymyslil i zrobil mega insiprujacy filmik z wieloma radami dla wszystkich graczy nie zaleznie jakie limity graja...
  • Robmaf

    #26

    Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. Sukces w pokerze obok "20 sposobów" i serii "Trening Mistrzowski" jest najbardziej popularnym filmem, który nagrałem. Cieszę się, że jest dla was inspirujący i wartościowy.

    https://www.facebook.com/robmaf
  • Gadrom

    #27

    No coz, tylko ciężka sprawa ludzie sie bogacą ;)
  • Gadrom

    #28

    Miało być praca :)
  • mbady

    #29

    ...hmm ciekawe gdzie jest ta trzecia cyfra ;-)
  • wujekedek

    #30

    #29 chyba jutro dopiero ?
  • barteq88

    #31

    Na fb napisali, że jutro
  • Lodud

    #32

    A jaka jest pierwsza?
  • barteq88

    #33

    No, ale filmik to zdecydowanie warto było obejrzeć.

    #32 Masz wskazówki na to. Napisałeś "szukam" w odpowiednim temacie, to znaczy, że czytałeś co i jak, na czym zabawa polega. To jest tak proste, że nie byłoby mi żal Ci napisać co to za cyfra, ale nie chcę psuć zabawy.
  • ultrac

    #35

    Bartq88 - właśnie o to chodzi, filmik zdecydowanie warto obejrzeć (jak zresztą i inne na PokerStrategy.com)!

    Trzecią cyfrą jest 1.

    Jutro zajrzyjcie koniecznie na profil na wykop.pl (PokerstrategyPL).
  • Fil1987

    #36

    Świetna produkcja. Tak jak pisał ciachooo te stwierdzenia są bardzo ogólne i teoretycznie każdy mógł tak powiedzieć, ALE w tych ogólnych stwierdzeniach pojawiają się pewne smaczki, sugestie, które odróżniają świetnych graczy od przeciętnych. Forma z przeczytaniem/przytoczeniem odpowiedzi autorów wg mnie jest SUPER trafiona, ponieważ nie zmieniamy treści i nie pozwalamy by nasze nastawienie/przemyślenia/mindset jakkolwiek "wypaczyły" treści. Pozdrawiam Robmaf, fajnie, że się tym podzieliłeś :)
  • tede13

    #37

    tyle ciekawych informacji rad musze posluchac jeszcze raz i jeszcze raz
  • Ziomek1183

    #38

    super filmik :-)