The Hotter 75 $ - stół finałowy

  • MTT
  • MTT
  • $75
  • Full-ring
(21 Głosy) 5412

ZAREJESTRUJ SIĘ, BY OBEJRZEĆ CAŁY FILM

Darmowe członkostwo

Zacznij teraz
 

Opis

W tej produkcji uczniak kontynuuje swoje session review z turnieju The Hotter za 75 $ na PokerStars, który jest jednym z największych turniejów turbo. Analizie poddany zostaje stolik finałowy, na którym pojawił się także nasz trener CuAt69UsdSng.

Tagi

cuat69usdsng final table ft hand history review holdemresources calculator hrc MTT negocjacje PokerStars review ship

Komentarze (18)

od najnowszych
  • imgoingtomirage

    #1

    Miłego oglądania i zachęcam do zadawania pytań :)
  • Olorion

    #2

    fajny program

    lol @filmik
  • Olorion

    #3

    obejrzalem juz prawie caly, tbh jest to najgorszy film pokerowy jaki ogladalem ;p
    ziomek odpalil replayera, pokazuje na biezaco w hrc czy cos sie oplaca czy nie. Nie rozwaza innych opcji, gdy jest cos ciekawego (np spot na poczatku z ajo gdzie moglby opisac calling range) to mowi "no, fold"

    filmik po prostu cofa w rozwoju
    pzdr

    ps.
    http://www.youtube.com/watch?v=WVzoocILgz4
  • Yanooo

    #4

    Witaj!
    09:30 77 - otwierasz 92k, dlaczego nie miniraisem? Później przy 4 handed w 25:27 otwierasz już miniraisem.
    13:35 ATo mówisz że rozważyłbyś fold do dwóch gości na 8bb. Nie jesteś tam do nich skomitowany?

    Mam jeszcze pytanie o edge w ICM. Czy na FT bierzemy wszystkie spoty od +0,01 tak jak to pokazywałeś w HRC? Czy są sytuacje, że nie brałbyś spota od 0,01 tylko np. +0,05?
  • hans101

    #6

    35:10 k6o sprawdzasz jego allina?
  • korczu

    #7

    Niestety Olorion ma tutaj całkowitą rację wartość edukacyjna tego filmiku bardzo słaba to jest prawdopodobnie najgorsza twoja produkcja.

    Jeszcze dorzucę coś od siebie fajnie, że pokazujesz spoty w HRC ale nie wiem dlaczego nie pokazujesz push rangów przeciwników tylko twój calling range. Ktoś przez takie filmiki może wpoić sobie że jakiś calling range będzie zawsze dobry niezależnie od tego kto pushuje. Podobnie jak w 6:48 masz JJ pushujesz i mówisz tutaj easy AI spoko ale brakuje mi tutaj przedstawienia open rangu UTG1 oraz twojego reshove rangu.

    Mam nadzieję, że nie odbierzesz tego jako atak na twoją osobę tylko dobry feedback.
    #5 Ja tam używając słuchawek wszystko zrozumiałem co mówił Uczniak.
  • korczu

    #8

    6:30 akcja z tymi JJ.
  • uczniak

    #9

    #4: co do 77, jest to trick który czasem stosuję, w sytuacji kiedy tak czy siak calluję olina, ale chcę dostać mniej reshove'ów od flipów - bo wyglądam takim sizingiem mocniej. Oczywiście jeśli ktoś zwraca uwagę, jest to eksploitowalne, bo nie gram tak top range. W związku z tym robię tak jedynie w wyjątkowych sytuacjach.

    W kwestii ATo jak teraz to zobaczylem to sam nie wiem co mialem na myśli. Prawdopodobnie nie spodziewałem się od nich nigdy light reshove'ów tam, ale z oddsami 2:1, tak silną ręką, i stackiem, gdzie nie muszę martwić się ICM vs shorty, wygląda to na call.

    Co do ostatniego pytania ciężko o jednoznaczną odpowiedź, bo przecież nie odpalam HRC podczas gry. Jednak ICM nie jest idealnym modelem, więc na pewno istnieją sytuację, gdzie i do tego modelu należy "dodać edge". O krok (lub kilka) lepszym modelem jest Future Game Simulation. W ogólności można powiedzieć że jeżeli bigstack umie wywierać presję, to wartości stacków są bardziej zbliżone do modelu chip chop.
  • uczniak

    #10

    #6: tak, K6 jest tutaj wyraźnie wewnątrz Nashowego range callowania, a na samym początku HU ciężko o szczegółowe ready które mogłyby zmienić tę decyzję
  • wantmemoney

    #12

    ''filmik po prostu cofa w rozwoju
    pzdr''
    Nie rozwazasz pewnych spotow ktore mozliwe ze zagrales dobrze ale po przez ich nie rozwazenie zaniza wartosc merytoryczna filmu
  • RogerMorales

    #13

    a ty want juz wyszedles ze szpitala?
  • markeba

    #15

    trooperos i strusiek umrzyjcie. Nie ma to jak doczepić się do producenta filmu, że ma wadę wymowy. Żal.
  • wantmemoney

    #16

    RogerMorales jezeli pytasz czy splacilem dluznikow to juz dawno temu
  • RogerMorales

    #17

    nie no, o zdrowko mi chodzilo, chuj z dluznikami
  • wantmemoney

    #18

    nie narzekam na zdrowie ostanio, szpital opuscilem ok.1rok temu
  • MarioAK

    #19

    Z jakim range sprawdzasz z AJo na początku filmu?

    13:50 ATo. Z czym mu się odwijasz?
  • Loczkens

    #20

    ten film to jakis dramat
  • kylsonn1

    #21

    14:00 nie uważasz, że przy tych stacksizes vs koxgrinder superopcją jest tu 3bet/call nuts, 3bet/fold rest?

    21:10 co uwazasz o callu ruinfa na jego staku?

    filmik tez troche bardziej odebralem jak komentowanie meczu niz tlumaczenie co i dlaczego powinienes w konkretnych sytuacjach zrobić. moglbys przynajmniej czasem edytować range villaina no ;]

    gg, wp