SnG na Ongame - gra we wczesnej fazie

  • Sit and Go
  • SNG
  • $5
  • Full-ring
(4 Głosy) 2894

ZAREJESTRUJ SIĘ, BY OBEJRZEĆ CAŁY FILM

Darmowe członkostwo

Zacznij teraz
 

Opis

MarioAK w tej produkcji zajął się przeanalizowaniem sesji zagranej w sieci Ongame. Podczas omawiania najważniejszych zagrań nasz trener korzysta także z SNGWizarda oraz Hold'em Resources, dzięki czemu może dokładnie przeanalizować poprawność rozegranych rozdań.

Tagi

Ongame Session Review sit and go SnG STT turnieje

Komentarze (12)

od najnowszych
  • filipkow81

    #1

    jak zwykle Mario daje czadu - podoba mi się ta rozkminka
  • marcinshark

    #2

    jak zwykle super filmik
  • gacekk6

    #3

    ostatnio bardzo duzo zagralem takich full ringow na tych samych stawkach ale na bossmedi i taki open limp to dla rega odrazu wyglada na pare i bardzo latwo jest ciebie izolowac. Ja juz bym wolal to podbic bo moj range nie jest wtedy tak oczywisty. Ogolnie bardzo tight grasz w tej wczesnej fazie nie lepiej troche poszerzyc range??
  • MarioAK

    #4

    #3 masz rację taki open limp jest bardzo czytelny dlatego stosuje go tylko przy blindach 10/20 ponieważ w razie izolacji od rega moge sobie pozwolić na call pod seta. Przy 15/30 jest to juz nie opłacalne. Co do Twoje uwagi odnośnie gry tight we wczesnej fazie turnieju to uważam że lepiej w tej fazie grac bardziej tight niż loose. Mając spora przewage edge nad przeciwnikami nie musimy angażować się w marginalne spoty ze słabymi przeciwnikami ponieważ może nas to drogo kosztować. Strata żeonów we wczesnej fazie turnieju może być trudno do odrobienia w póżniejszej fazie turnieju czyli pof gdzie tak na prawde ważą sie losy tego czy znajdziemy się w kasie czy nie. na wyzszych limitach gdzie jest mniej słabych graczy możemy rozszerzyć swój open range.
  • Zbiru

    #5

    Bardzo dobra produkcja Mario. Pozdrawiam.
  • MarioAK

    #6

    #5 TY:)
  • gacekk6

    #7

    Ale grajac ze slabymi rywalami postflop masz bardzo duzo edgu nad nimi wiec troche luzniej nie zaszkodzi. Jednak struktura tych turnieji jak widac na filmiku jest bardzo wariancyjna wiec ciezko mi stwierdzic ostatecznie czy lepiej grac tight i w poznej fazie miec troche wiecej zetonow czy juz od samego poczatku starac sie jak najwiecej krasc
  • Zbiru

    #8

    @up
    Wg mnie na wykorzystywanie edge'a postflop poprzez udział w nieco większej ilości rozdań, np. na niskich blindach oraz z późnych pozycji można sobie pozwolić, ale jak już to w turniejach non turbo. W turbosach strata nawet 200-300 żetonów może mieć już duży wpływ na naszą sytuację w fazie push or fold, która nadchodzi w nich bardzo szybko. Jak masz 1200 (a nie początkowe 1500) to w razie podwojenia masz 2400, a mógłbyś mieć 3000, Dlatego gra tight na początku jest taka ważna. W non turbo jest więcej spotów gdzie można żetony "odrobić".
  • MarioAK

    #9

    #8 całkowicie się z tym zagadzam:)
  • NuxonPK

    #10

    Super filmik fajnie wytłumaczone decyzje także duży plus i dzięki Pozdro:)
  • saviok79

    #11

    Oglądam filmiki Twoje i coraz więcej dowiaduje się o grze sng :) Dzięki za umieszczanie takich filmów instruktarzowych :). Powiedziałeś że to filmik dla średniozaawansowanych ale uważam, że początkujący gracz taki jak ja, może naprawdę się dużo nauczyć :)
  • MarioAK

    #12

    Dzięki bardzo. Oczywiście początkujący gracze też znajda coś interesującego dla siebie:)