NL30 @ Ongame - część 2

  • NL BSS
  • NL BSS
  • $30
  • Full-ring
(17 Głosy) 3074

ZAREJESTRUJ SIĘ, BY OBEJRZEĆ CAŁY FILM

Darmowe członkostwo

Zacznij teraz
 

Opis

Zapraszamy na drugą część produkcji dla graczy no-limit Hold'em full ring, w której babel92 postanowił przybliżyć wam grę na NL30 na stolikach Ongame. Dzięki temu filmowi poznacie specyfikę gry w tej sieci i będziecie mogli poznać kilka sztuczek, które pomogą wam wygrywać na tym limicie. Nasz trener gra na żywo przy 4 stołach i stara się dokładnie przeanalizować każdą podejmowaną decyzję.

Tagi

analiza babel92 Betfair Poker FR full ring gra live Hold'em NL no-limit Ongame review

Komentarze (8)

od najnowszych
  • kozak5678

    #1

    ciekawe ze podbijales walety versus baton...
  • Murphy1693

    #2

    14 min lewy dolny, 67s CO vs 2 fishy ja to calluje na pozycji.
  • nommine

    #3

    dawaj 3 czesc ;d !!
    dobry ziomek btw.:

    http://www.pokertableratings.com/ongame-player-search/Pelerei
  • Wombat

    #4

    Bąbel, Bąbel !
  • ramzes255

    #5

    wow, legendarny (x)ninjai na stołach ;)
  • ramzes255

    #6

    regulars któremu babel jedzie ze jest nitem: http://www.pokertableratings.com/ongame-player-search/fuxjet

    not bad if you ask me ;)
  • HelenaAM

    #7

    Hej bardo fajna seria ;) choć jak dla mnie to grasz zbyt tight ;)może dlatego tez nie dostajesz za dużo akcji jak otwierasz :) no nie licząc fishakow ;)

    chętnie zobaczył bym w kolejnych częściach gre bardziej losse ;)

    Pozdrowki :)
  • babel92

    #8

    Cześć!

    Dzięki za komentarze ;)


    #1 pijesz do wymowy "baton" or what? :D

    #2 zauważ, że oboje nie mają pełnego stacka + są gracze za nami którzy mogą SQZ`ować i musimy foldować lub dołożą i nie mamy wtedy pozycji absolutnej, więc overall fold wydaje mi się lepszy ;)

    #3 no fish potężny :D

    #4 Wombat, Wombat! ;o

    #6 po pierwsze na pewno nikomu nie "jadę" tylko jak już to zwróciłem uwagę na to, że gra tight, a po drugie... koleś ma 4bb/100 na NL30 i 1.5bb/100 na Nl50 - to jakiś świetny wynik? po prostu jest grinderem i gra tight -> właśnie na to zwracałem uwagę ;)

    #7 gram tight bo gra na OnGame ogólnie jest tight i nie trzeba tutaj jakiś wymyślnych zagrań stosować, aby być wygrywającym graczem, a redzy z zasady tutaj nie dają zwykle za dużo akcji ;) kolejne części są już gotowe i gram praktycznie takim samym stylem, bo uważam, że to najlepsza opcja na tych limitach na OnGame


    Pozdrawiam!