Osiemnastki za 3,5 $ na PokerStars - część 1

  • Sit and Go
  • SNG
  • $3 - $5
  • Full-ring
(8 Głosy) 4091

ZAREJESTRUJ SIĘ, BY OBEJRZEĆ CAŁY FILM

Darmowe członkostwo

Zacznij teraz
 

Opis

MarioAK pokazał wam całkiem niedawno, jak należy grać w turniejach 9-osobowych z wpisowym 3,5 $. Teraz przyszedł moment, aby zrobić kolejny krok i rozpocząć grę w turniejach Sit and Go, w których bierze udział 18 osób. Miejscem rozgrywki jest oczywiście platforma PokerStars. Po krótkim wprowadzeniu, w którym MarioAK omawia specyfikę tych turniejów, nasz trener przechodzi do analizy rozegranej sesji. Dowiecie się, jak grać we wczesnej fazie turniejów, co robić na final table, jak zachowywać się w grze na bubble'u i oczywiście jak rywalizować w fazie ITM.

Tagi

18-osobowe beginner PokerStars Session Review sit and go SnG turbo

Komentarze (14)

od najnowszych
  • FCbEAN1899

    #1

    25:00 pushowalbys 1st in z A8o ?
  • MarioAK

    #2

    Tak pushowałbym już Ax przy ~13BB z SB.
  • nawratus

    #3

    Bardoz fajna pozycja dla poczatkujacych+.

    Ale z tym flat call AA pre flop to sie zlevelowales, chyba za dlugo grasz na wyzszych stawkach :). Na micro przy niskich blindach z MP to prawie zawsze jest 3-bet. Tak przynajmniej radzą Moshman i Nelson w swoich ksiazkach do Sitow, ba nawet na PS tabelki dla srebra to zalecaja ;).
    Jak wszyscy spasują to zgarniasz pule i cieszysz sie, ze ci asow nie polamali ;). Jesli gosc jest rzeczywiscie tight to z UTG+1 gra tam tylko QQ+, AK wiec spotkasz sie z upragnionym AI. TT/JJ gra tam pod set'a, a nie chcesz mu dawac darmowych 3 kart na flopie zapraszajac przy okazji do zabawy paru donkow z poznych pozycji (o BB nie wspomne ;).

    Co do A8o to z SB 1st in to jest no brainer push (patrz Nash Eq + Golden Rule). Trzeba by sprawdzic w Wizzie czy to przypadkiem nie jest unexploitedable push.

    Polecam!
  • MarioAK

    #4

    #3 masz absolutną rację. Na tych limitach jest to 3bet/call. Jego range jest jednak trochę szerszy z UTG (TT+, AK) z czego nie sądze aby się stackował szerzej niż QQ+.
  • michael93pl

    #5

    Bardzo fajna produkcja, miło zobaczyć w końcu coś z 18 i czekam już na kolejną część ^^

    Co do gry:
    6:30 grasz tutaj ch/rais R z tym Q6s gdyby opponent zabetował ? Wygląda to słabo, nawet przy zlimpowanej puli repujesz Qx, miss fd i zazwyczaj dostaniesz value od Kx.

    7:40 prawy dolny, 68s z zaznaczonym foldem, imho spokojnie można dołożyć do multiwaya, nic nas to nie kosztuje a wiadomo jak można trafić.

    Co do asów, 3bet pre izi jak napisałeś.

    As played, nie wiem czy ten shove F jest najlepszą opcją. Board nie jest mega scary, na sparowanej tęczy 5x i tak nie wyrzucisz, kombinacji 64/24 jest nawet u fishy bardzo mało a wyrzucasz range open raisera TT-JJ skoro jest takim nitem. Prawdopodobnie pokusiłbym się o call flop i shove any T ale chętnie usłysze Twoje zdanie ; )

    13:47 gdy SB dokłada/folduje izolujesz z tym A7s ?

    16:40 QQ prawy dolny, tutaj spokojnie grałbym do 150/160 przy tej izolacji. Chcemy max value od fisha a balansowanie sizingów na tych stawkach nie ma sensu, jak mazrzucić/sprawdzić to i tak to zrobi ale to kosmetyka.

    33:20 AJs ŚD. Tutaj zgadzam się z Twoim tlumaczeniem dlaczego gramy tam fold,jednak do stawek 3,5$. Wyżej według mnie musimy to otwierać, nie możemy mieć jedynie TT/AK w rangu na early by zawsze grać bet/call. Nie ma nic złego w bet/foldowaniu AJs z UTG, mamy ogromne Feq'u z racji samej pozycji, do tego bardzo dobre blokery a sama karta i tak jest grywalna w wypadku ewentualnego calla.

    39:30 22 ŚG Z jakim rangem odwijasz się tutaj ?

    A tak ogólnie, jakie stawki teraz grasz i jak tam w ogóle idzie ? ^^
    Ja może w końcu wróce do regularnej gry i przestane obijać się po różnych odmianach..
  • MarioAK

    #6

    # Dzięki:)

    6:30 gram tutaj c/c aczkolwiek bet za ~200 też byłby ok. C/r byłby troche zbyt ryzykowny w tej fazie turnieju.

    7:40 nie lubie dokładac suited gap connectorów chyba że z SB.

    Z AA gdyby grał 1v1 na pewno zagrałbym call na flopie ale ponieważ miałem jeszzce w rozdaniu dwóch słabych graczy wolałem chronic swoją rękę. Jak widac na próżno:)

    13:47 gdy SB dokłada gram tylko check i patrzę co spadnie na flopie. Nie widzę sensu w otwieraniu z A7s oop.

    16:40 standardowo przy blindach 15/30 otwieram za 4BB po limpie. Jeżeli uważasz jednak że limper sprawdzi każde Twoje podbicie to otwarcie za 5BB też może być.

    33:20 jeżeli mamy za soba rozsądnych graczy a cięzko o to na tych limitach nie widze problemu aby otwierać tutaj AJs. Zmniejszyłbym jednak wysokośc otwarcia na 2.25BB. Tutaj jednak wolałem zrzucić ze względu na ilość graczy za sobą i gracza na BU.

    39:30 przy ~7BB i zerowym FE na pewno nie więcej niż 55+, AT, A9s. Zbyt mało informacji miałem o nim.

    P.s. W tej chwili gram 7/15$. Powiem Ci że jestem zaskoczony tak niskim poziomem zwłaszcza na 15$. Gram głównie w godzinach 22-1.
  • michael93pl

    #7

    Co do tych AA to rozumiem intencje ochrony ręki w 4 wayu ale nie wiem czy na tym boardzie jest ona potrzebna na flopie. Board jest naprawde suchy nie jest to coś w stylu 86x tt, T9x na których zawsze gramy shove, choć do mojej linii zapewne potrzeba więcej info :)

    Oo, to jestem zdziwiony, mi 15$ utkwily w pamięci na grze z tymi samymi regami choć w godz 15-22. Ja teraz pewnie wrócę na 1.5 więc dopiero poziom mnie zaskoczy :D
  • datsik

    #8

    Dobre, profesjonalne podejście:) polecam
  • Celebes87

    #9

    20% ROI? a to ciekawe :D nazwa szkolenia dla początkujących jest odpowiednia, ale nie mydl graczom oczu o 20% ROI w long runie. Strategia powinna być wygrywająca na te stawki, ale IMO daleko jej od optymalnej. pozdr :)
  • saviok79

    #10

    Filmik super, dużo się można nauczyć, ja tylko rzeczywiście z pozycji UTG grałbym AJs grając 2,5BB - a mam pytanie czy zagranie w takim przypadku AJs All in byłoby bardzo nierozsądne?
  • avallach

    #11

    Pytanie do AT po tych AA<57, czy przy mniej niż 20BB właśnie przegranje silnej rece, nie lepiej wrzucic to all in pre? Przeciwnicy beda sadzili, że to wynik frustracji i gra z any2. dość czesto widuje sie tego typu akcje. Wydaje mi sie, ze dostaniemy sprawdzenie od niższych asów i Kx moze nawet Qx.
  • MarioAK

    #12

    #10 dzięki. Która minuta filmu?

    #11 jw
  • lebiodinho

    #13

    Narazie zobaczyłem tylko 1 część...
    -40min gry i ani jednej próby kradzieży
    -wyblindowujesz się do 3-4BB
    -szatańskie AA...OK wypadek przy pracy, ale skoro to oficjalny filmik szkoleniowy to może wypadałoby po wszystkim powiedzieć - zagrałem bardzo bardzo źle, nigdy tak nie grajcie. Podejmując złą decyzję pre, nie poprawiłem się na flopie i podjąłem złą również na flopie.
    -a tak w ramach żartu, choć zabrzmi troszkę złośliwie, gdyby nie parę wygranych allinów z gorszymi prawie zawsze rękami byłoby na prawdę cienko nawet pod względem rezultatu :)
    Podsumowując - może tym stylem da się zrobić jakieś lekko dodatnie ROI, ale 20?! No i jaka tu nauka? Można te 40min zastąpić jednym zdaniem i mocno dyskusyjną tabelką z zakresem rąk które pushujemy.
    Sorry za tak negatywną opinie, ale ten film podobno ma uczyć. Wysłałem w ramach zabicia czasu parę $ żeby coś zobaczyć leżąc chory w łożku i chociaż to było tylko 9, nie wyobrażam sobie gorszej inwestycji.
  • MarioAK

    #14

    #13 ciężko mi się zgodzić chcociaż z jednym zdaniem które piszesz niemniej życzę powrotu do zdrowia.