Pyszalek vs Sunday Million - część 2

  • MTT
  • MTT
  • $215
  • Full-ring
(16 Głosy) 4941

ZAREJESTRUJ SIĘ, BY OBEJRZEĆ CAŁY FILM

Darmowe członkostwo

Zacznij teraz
 

Opis

Serdecznie zapraszamy na drugą część session review z turnieju Sunday Million rozegranego kilka miesięcy temu przez Pyszalka. Nasz trener dotarł do stołu finałowego tego turniejowego klasyka, a w prezentowanym dziś odcinku analizuje rozdania z późnej fazy, gdy w grze pozostawało jeszcze około 20 osób. Oczywiście w tej produkcji nie mogło zabraknąć wielu ciekawych analiz rozdań oraz wywodów na temat przeciwników. Gorąco polecamy, druga część tej znakomitej produkcji jest dostępna już od złota! Miłego oglądania!

Tagi

PokerStars series Session Review sunday million

Komentarze (23)

od najnowszych
  • asiarat

    #1

    dobra produkcja , ciekawe analizy poszczególnych łap .czekam na trójke . ty gl
  • LegiaMistrz

    #2

    epicki niedorozwój :)
  • SzarikPies

    #3

    taki stół jako prawie-semi-FT Sundaya... marzenie
  • bobek81

    #4

    spoko filmik.koncepcje i przekaz pierwsza klasa.
  • ewran

    #5

    mam pytanie co do 3betu z A6s vs utg short w 11:10 min. Bo skupiłeś się w tym czasie na poprzednim rozdaniu. Jak dostałbyś 4bet shove'a to byś musiał dołożyć: 1,208,000 do puli 2,316,000 czyli potrzebował byś ok. 34%. A6 vs 99+, AQ+ (bo wątpie, żeby short wsuwał więcej na semi FT) ma ok. 30%. Więc robisz 3bet/fold (jak on ma 13 bb) czy dajesz mu inny zasięg i robisz call?
  • FanMetallici

    #6

    Super...
  • imgoingtomirage

    #7

    DavoDam którego cały film nazywasz fiszem ma 200k$ profitu po prawie 3k MTT z abi 26$ na PokerStars i bardzo solidnie grał więc uważam, że robisz błąd zakładając, że to fisz :P.

    5:30 otwierasz J2o na ziomka na ~9BB, raczej chyba ship? :P

    Też mam to samo pytanie co #5, grasz 3bet/call czy 3bet/fold na efektywnych ~12BB z A6s?

    34:00 dobry koncept :D
  • narybek

    #8

    14:35 mowisz ze 3bet wyglada mega mocno, mocniej niz shove wiec dlaczego nie rozwazales tego do zagrania?
    Pozdrawiam
  • pyziolek20

    #9

    fajny filmik; a davodam to fiszia wiadomo od razu..
  • wojtekkk25

    #10

    28min, fish z sb spr twój 3bet,flop Jxx rainbow, on czeka a ty twierdzisz ze nie ma QQ+,imo czesto tak graja pre i na flopie fishe z monsterami co jest dość czytelne i przewidywalne,skad takie założenie?
  • shaggyr

    #11

    #7
    ale ~$200k wygrał w tym $55 na 29k ludzi
  • ekonom

    #12

    PYSZAAAAAŁ :)

    Respect, że pomimo wyników masz chęci poświęcać swój czas na nagrywanie filmików i tym samym pomoc w rozwoju innym graczom, tym bardziej za pieniądze, które pewnie są promilem z Twoich wygranych.

    Spoko z Ciebie ziomek :)

    Pozdro i GL w dalszej karierze.
  • Oli1985

    #13

    36 min Qjo lekki 3bet... znowu! repujesz nutsy po wszesniejszym rozegraniu K9o...
    sadzisz ze dostaniesz kredyt na reke tym razem? flop-marzenie -> nie sadze by spasowal pare na niskim boardzie...
  • Oli1985

    #14

    brakowalo mi wlasnie odniesienia do wlasnego wizerunku przy stole... ale ogolnie filmik bardzo fajny... kilka konceptow na stale wejdzie do mojego repertuaru :P
  • Oli1985

    #15

    brakowalo mi wlasnie odniesienia do wlasnego wizerunku... ale ogolnie filmik swietny... kilka zagran na stale wejdzie do mojego repertuaru :) pozdrawiam i gl
  • Alextata

    #16

    super
  • Sz0gun

    #17

    kiedy czesc 3?
  • dareczko24

    #18

    Świetny film, świetnie omówiony.Z drugiej strony chciałbym być takim fishem i mieć 200k profitu oraz tak wysoko zajść w SM.Pozdrawiam serdecznie
  • palica93

    #19

    kiedy częśc trzecia???
  • SiwyJazZ

    #20

    Chyba nigdy, bo już rok prawie minął. :)
  • niemambopoco

    #21

    Dlaczego nie ma czesci 3?
  • DXJ07

    #22

    2 i pol roku minelo a 3 czesci nie ma :(
  • imgoingtomirage

    #23

    Trzeciej części już nie będzie. Sorry.