CuAtFinalTable - część 1

  • MTT
  • MTT
  • $50 - $55
  • Full-ring
(13 Głosy) 3666

ZAREJESTRUJ SIĘ, BY OBEJRZEĆ CAŁY FILM

Darmowe członkostwo

Zacznij teraz
 

Opis

Dziś mamy prawdziwą gratkę dla naszych turniejowców. Swój pierwszy filmik dla PokerStrategy.com przygotował nasz nowy producent wideo CuAt69UsdSnG. Serdecznie zapraszamy na pierwszą część filmu pod tytułem "CuAtFinalTable". Jest to session review z popularnego turnieju 54 $ KO freezeout rozpoczynającego się codziennie o 17:00 na platformie PokerStars. CuAt69UsdSnG dokładnie analizuje wszystkie rozdania i przy każdej ręce zastanawia się, czy można było ją rozegrać w lepszy sposób. W pierwszej części filmu autor przeanalizował rozdania z kilku początkowych poziomów blindów, natomiast kolejne fazy turnieju zostaną omówione w następnym odcinku. Gorąco polecamy tę produkcję, zapraszamy do oglądania i czekamy na wasz feedback.

Tagi

PokerStars Session Review

Komentarze (27)

od najnowszych
  • Lynx33

    #1

    Podejście autora filmiku wygląda mniej więcej tak: http://apocalypstick.com/wp-content/uploads/2011/08/yao_ming_meme_new_version_hd_by_guillersevilla-d3dwein1.png

    Co ciekawe filmik mi się... podobał. Styl gry trenera mocno radosny i nie pozbawiony wad ale jednocześnie ciekawy. Nie jestem ekspertem od MTT więc nie będę się wdawał w dyskusję o konkretnych spotach ale wydaje mi się, że inni użytkownicy chcieliby w przyszłości zobaczyć nieco dokładniejszą analizę niż 'Dam mu taki range. Albo nie... dam taki! Albo jeszcze random spazzy. Albo nie!'.

    Daję 4 na zachętę bo przyjemnie się Ciebie słucha i widzę w Twoich produkcjach potencjał ale polecam się nieco mocniej skupić i trochę rozszerzyć analizę ważnych spotów.

    Pozdrawiam.
  • babel92

    #2

    16:20
    "ma u mnie notatkę MzK, czyli Maciek z Klanu"

    padłem xdd

    nie gram MTT prawie wcale, ale z ciekawości obejrzałem i nie żałuję ;)

    pozdro o/
  • gaijin69

    #3

    Wow, jaki card rush:))

    Jak to mówią Anglicy, 'Happy go lucky', czyli w wersji polskiej 'Ku*wy farcom' ;)

    Miło się Ciebie słucha, ale być może rzeczywiście gracze MTT mogliby chcieć więcej analizy. Nie wiem, MTT nie gram;)
  • BleakAmaranth

    #4

    Już na początku wiedziałem, że będzie dobrze! Dobra robota.
  • BleakAmaranth

    #5

    #2
    autentycznie miazga, dobry range :D
  • hardcorowy997

    #7

    24:40 co robisz na check\raise all-in na turnie ?
  • B4tolOmeO

    #8

    30:20 4bet all in z 99 callujesz?

    BTW. Podoba mi się Twój styl gadania. Nie zanudzasz :)
  • unexploitable

    #9

    imo ten filmik to fake, starsy podkrecily softa specjalnie pod filmik
  • AdasiekPS

    #10

    25:40 Umarłem.
  • AdasiekPS

    #11

    26:10*
  • Maciekmax

    #12

    jakoś w 15:40 zakladasz, że on ci bedzie foldowal zawsze na kazdym dzwonku, nie uwgzlędniasz w ogóle że on też moze mieć flush drawy w rangu? why? Przeciez nie koniecznie bedzie je stackowal na takich deepach kiedy mu dajesz takie oddsy.
  • Wombat

    #13

    Fajny film, spoko będzie Cie słuchać w przyszłości ;)
  • crylo0

    #14

    41:10 mysle ze jesli typowales go na seta, to lepszym zagraniem było zabetować, mysle ze dostalbys call.

    16:30 MzK wymiata. Chyba sam bede korzystal z takiego oznaczenia:D
  • wojtekkk25

    #15

    bledow nie popelnia ten kto nie myśli, brawo
  • Kaeresen

    #16

    chyba chodziło ci o "błędów nie popełnia ten co nic nie robi", no ale w koncu głupot nie opowiada ten kto sie nie wypowiada wiec brawo
  • CuAt69UsdSnG

    #17

    Dzięki wszystkim za feedback!
    #7
    snap calluję. mimo tego, że ciężko jest dać konkretny range przeciwnikowi uważam, że w tym spocie ten gracz ma dużo więcej spazzów niż zagrań 4 value gdyż wydaje się, że swój cały value range raisowałby na flopie. potrzebujemy 30% eq. zakładając jego range : 55,KQs,KTs,Q8s+,T9s,9c8c,8c7c,7c6c,6c5c,KQo,KTo,QJo
    vs ten zakres mamy 50% czyli ev+

    #8
    na range 99+,AQs+,AQo+ czasami dostaniemy spaza od niskiego pocketa, czasami koleś zrobi sould folda z TT. generalnie w miare się to niweluje.
    jesteśmy slightly ev+ ponieważ mamy 37,4%, a potrzebujemy 36,5%. Nasz stack poznwala nam na bardziej variancowe decyzje więc gram call.

    #12
    nie może mieć FD w swoim rangeu ponieważ nie callował by ich oop, gdyż rzadko trafiając możliwie, że zdominowane outy akcja zostanie zabita i nigdy nie wyciągnie value z moich made handów. dodatkowo, jeżeli on ma KdQd to znaczy, że blokuje mój range semi bluffowy, a więc w moim rangeu są same madehandy na które nie ma fold eq, a jego eq vs mój zasięg jest dosyć mizerne. jakby nie było KdQd prędzej by wsuwał niż flatował oop.

    #14
    lead wsuw na river wygląda mega strong i faceup. nie reprezentuje niczego innego niż flush. gram c/c tak jakbym robił to z innym rękami oraz merdżuje granie c/f. myślę, że zrzuciłby seta dużo szybciej niż zrobił cback.
  • 4hand

    #18

    Ten koleś w ogóle nie potrafi grać, jest jego filmik na YT z larym18, gdzie larry obnaża tego no skilla w naprawdę łatwych spotach, PS.com kompletnie nie ma czutki do ludzi, prawdziwi dobrzy gracze przestali uczyć bo po co im dzielić się złotem ( simon, pyszał ), biorą z łapanki każdego kto coś ugra, nie ważne jak.

    To będzie kolejna Królowa Śniegu, brawo Lynx33, że zabrałeś głos, bo wiem że w przypadku tego przygłupa od NL nie bałeś się wypowiadać.
  • pokerface1719

    #19

    #18 brak słów.
  • Nevrex

    #20

    7 minuta, 88 uważasz że nie mamy implied oddsów, zakładałbym od razu że fish nas callnie, a więc do dołożenia 306 do puli 1458, co daje nam 20% wymaganego equity?
  • CuAt69UsdSnG

    #21

    #20
    masz racje
    moglem nie zwrocic uwagi, ze to fish flatuje lub nie wiedziec wtedy, ze byl on fishem :)
  • art133

    #22

    1kwietnia?
  • murek7

    #23

    spoko filmy obejrze nastepne
  • rosner13

    #24

    22:15 nie dałeś mu tam za szerokiego range? wydaje mi sie że 66 i aj to totalny bottom jego range
  • rosner13

    #25

    26:05 też strasznie ten range allin z buttona na 15bb poszerzyłeś nie uważasz?
  • rosner13

    #26

    kolejna rzecz z póżnych pozycji otwierasz 2bb nie powinnieneś więcej tak samo z buttona jak i w wojnie blindów?
  • rosner13

    #27

    jak na debiut to ten filmik rewelacja, są ciekawe spoty i nie ma się ochoty usnąć jak na filmikach kilku autorów mtt