Diamentowy leakfinder - fidelloz - część 1

  • NL BSS
  • NL BSS
  • $200
  • Shorthanded
(13 Głosy) 4035

ZAREJESTRUJ SIĘ, BY OBEJRZEĆ CAŁY FILM

Darmowe członkostwo

Zacznij teraz
 

Opis

Serdecznie zapraszamy na kolejny diamentowy leakfinder. Tym razem jest to pierwsza część filmiku z NL 200 $ SH. Fidelloz zarejestrował swoją sesję rozegraną na PokerStars, a słabych punktów w jego grze szukał niezawodny Ninjai. Przed wami prawie 37 minut wnikliwej analizy rozdań, z której z pewnością można się wiele nauczyć. Życzymy miłego oglądania.

Tagi

fidelloz leakfinder Ninjai Session Review

Komentarze (22)

od najnowszych
  • boooka1

    #1

    GJ, świetna analiza :) czekam na następny odcinek.
  • Wombat

    #2

    Good job sir !
  • Supernite

    #3

    4:30 Rozumiem, ze na unka w tym spocie nie warto 2nd barrelowac na tym A?
    Co jezeli mamy tam przecietnego rega, ktory w miare folduje? Wtedy bet?

    7:00 AA
    Jakbys ocenil tego spota, jezeli to nie byloby nl200 tylko nl50?
  • hendzior

    #4

    Dobra rozkminka i swietny komentarz, ale jakosc filmiku...
  • Ninjai

    #5

    #3
    4:30
    To jest wlasnie cos, co nie mozna generalizowac. Gracze sa rozni. Napewno bet turn moze byc +EV, ale dla mnie tylko ma sens, jak strzelasz river.

    7:00
    Zalezy znow od gracza. Spew-monkies sa wszedzie. Jak grasz na murka, to wtedy pewnie masz trudny spot, ale jego XR na turnie nie ma duzego sensu, tym bardziej, ze jak mowilem, gracze moga foldowac male PP tam preflop.
  • Supernite

    #6

    Mam na mysli spota, gdzie mamy tyle samo info co na filmiku, czyli gramy ogolnie na unka.

    Moje pytanie pojawilo sie stad, ze grajac microstakes dla mnie to byl najczesciej w tym spocie fold i zastanawiam sie, czy dobrze mysle i jaka decyzja na unknowna bedzie tam najlepsza na raise turn. Wydaje mi sie, ze na nizszych stawkach czesciej ludzie beda callowali niskie PP na blindach (wiec w range'u beda 22/33/88) i beda mysleli na nizszym levelu grajac po prostu for value na turnie, nie zwazajac na to, ze hero na takim boardzie najczesciej bedzie gral 3 barrele.
  • Supernite

    #7

    A tak w ogole, to filmik jak zawsze pierwsza klasa jezeli chodzi o merytoryke, mega duzo udalo mi sie z niego wyciagnac, ale tak jak wyzej - taka jakosc audio to tragedia.
  • wedkarzadi

    #8

    Wszystko fajnie ale znowu temat jakości materiałów :)
    Temat wielokrotnie poruszany ale chyba PS ma to gdzieś i woli poprawiać niż sprawdzać. Naprawdę trzeba się mega wsłuchiwać, zamiast skupić się na myśleniu o grze to trzeba skupiać się na samym słuchaniu. :) Jakość video też dupy nie urywa ale coś tam jeszcze widać. Nie wiem z czego wynika to krojenie jakości ale chyba każdy przyzna, że filmów, które można oglądnąć w komfortowej jakości jest na PS jak na lekarstwo.
  • fidelloz

    #9

    Czesc,

    wybaczcie pozna odpowiedz. Ale ja lubie porzadnie usiasc i skoncentrowac sie na odpowiedziach , a natlok zajec i swieta mi to uniemozliwily.

    Przede wszystkim dziekuje Ninjaiowi za realizacje a takze dzieki dla Madavastera i Filipa ktorzy zorganizowali te serie. W drugim komentarze moje uwagi.
  • fidelloz

    #10

    Sesja nagrana pod koniec wrzesnia.

    Oznaczenie graczy

    granat- regulars
    pomarancz - MSS
    jasnoniebieski- semifisz
    zielony - fisz

    3:25 LD - tutaj callowal bym suited connectory + suited gappery 79s+, broadwaye offsuit/suited jak i Ax bym czesto squeezowal do 28-30

    4:36 LG - J5s checkowalem z BB to freeplay, z UTG fisz limpnal. Stabnalem na flopie, by wygrac pule, nie chcialem jednak betowac Turna na Asie poniewaz przeciwnik to mogl byc sp
    sporym fiszem i na flopie jego zakres to FD( w tym A-high) , A high, rece typu 47, 45, kazda para, kazdy pocket, nie chce budowac puli wiec wole podadac sie
    juz teraz

    4:58 PG: nie znam preferencji graczy ale QTo wydaje sie byc dobrym materialem do sqz blefu, na tych pozycjach spodziewam sie sporo light 4bet , wiec
    shotujac wybieram opcje tight solid i fold pf

    5:40 LG: limp z Q4s zwazywszy na oddsy, oraz na to ze trafiajac flusha utrzymuje ich zdominowane flushe w grze, mam high card value+ ne chce budowac
    duzej puli pf z marginalnym ukladem

    6:08 PG: nie widze duzej roznicy w becie na flopie 7.80 usd a 8.50 usd (1/3BB roznicy :P). Zawsze bylem zwolennikiem wiekszych betow na mokrych
    boardach (0.8-psb) a mniejszych na suchych (~~0.6) niezaleznie czy ide 4 value czy jako bleff. Czy to blad?
    X/R na turnie mnie nieco osłupił. Sprawdzam ile gra stolwo (4) wiec spodziewam sie wiecej move od niego i akcji. PF wg mnie nie ma AK (3b pf) ktore
    moze x/r 4 thin value. 88 w czesci przypadkow bedzie 3b/5b pf (dajmy mu 3 komba) i czesc kombinacji (po 3 komba) 22-33. Moj tok myslenia byl taki ze x/r tego turna
    nie znaczy nic i myslalem to co Ninjai powiedzial, ze sety by x/r na riverze, ponadto nie widzialem ich zbyt wiele.

    Moje zdziwienie wywolala jednak propozycja raise 4 value Rivera. Na prawde nie spodziewalem sie zeby cokolwiek gorszego mnie sprawdzilo bo jedyna reka gorsza to K8 (super malo komb), KQ pasuje (niekoniecznie raisuje 4 thin value bo bije tylko K9-KJ), a sprawdzaja mnie tylko sety wiec sie valueownuje w moim rozumieniu

    @Ninjai. Jesli villain x/c turna i pula wynosi 61 to jego range to glownie 55-77, czasem 88-99 (K8-KQ). Czy np overbet ~~75 na R mialby sens?. Ja wiem ze jakbym wiezial ze on
    nigdy nie pasuje krola to mialby ale to raczej unk. A ja repuje sety/ tripsy ew K8/ AK/AA (4 thin value) wiec nie wiem jak to widzisz.
  • fidelloz

    #11

    13:50 PD gracz jest jasnoniebieski, zaznaczylem go tak poniewaz albo gral 1 stol, albo niepelnym stackiem, nie jest to jednak gracz regularny. Bijac 2x majac equity (semibluff) - chce wyfoldowac waleta, + PP, nie spodziewam sie NIGDY ze on sfolduje Asa nawet najslabszego. DLatego na semifisza dla mnie 3barrell bluff to strata kasy.
    Na wiekszosc jego zakresu po flopie Ax, Jx, 9x, QT, 87, KQ, KT mam jeszcze sporo equity i uznaje ze czesto gdy trafie K- Q lub T moge byc dobry. Po tej rece zaznaczylem go jako fisza.

    18:35 PG @Ninjai, czy Ty bys widzial 3b TT BTN vs MP 4 value czy jako bluff ? co na 4bet? Przeciez dla mnie to easy call (na CO moge sie pokusic o 3bet jesli gracz duzo 4betuje i bedzie sie zrzucal na 5bet oraz gdy calluje OOP i moge go miazdzyc) Tutaj jeszcze dochodzi do tego fakt ze zaprosic chce fisza do rozdania ktory dolaczy z kazdym SC, Ax i wieloma rekami na ktore mam 70-80% equity oraz pozycje.

    18:50 LG: JJ chcialem zagrac x/f ale fisz zagral tak malo ze za tyle nie moglem sie oprzec. Karty na turnie moga mic dac seta (2 outy) OESD (4 outy) + GS (8outow) wiec po tych oddsach calluje - jakby mi fisz zagral 1/2-2/3 psb to bym foldowal. Nie widze value za duzo w betowaniu, bo moge na turnie i riverze miec trudne decyzje i teraz moja strategia jest, ze gdy wiem, ze nie dojde latwo do showdownu, to wole zagrac weak x/f. Call w drodze wyjatku pot oddsy. Na turnie spada 3 overkarta wiec jesli Master 205 calluije to cos ma i moje equity na ich range sie jeszcze pgorsza.


    22:50 Kwestia ogolna stealowanie. Teraz zaopatrzylem sie w Table Ninje i z automatu z BTN i CO mam sizing 2.55bb/ z UTG i MP 3.5bb z SB 3bb. Jak siedzi gruby fisz to podbijam o 1-2bb wiecej. Ogolnie wole otwierac mniej z CO I BTN bo chce czasem callowac 3b z SC i rekami ktore okazjonalnie moga dac mi dobre uklady i grac mniejsze pule z wiekszymi IO. Natomiast gdy gram minr (wiekszosc volume na NL100) za duzo dostaje calli z BB i moje steale sa mniej profitowe. Nie czuje sie tez dobrze zwiekszajac swoj range z btn bo nie lubie potem grac smieciami typu K2o.

    23:30 LD: defaultowo mialem taka strategie, ze na fisza na blindach otwieram min QTo, K9o, etc JTo wydaje mi sie troche za slabe - oczywiscie dzieki za uwage i rozwaze otwieranie tego w przyszlosci. TJs easy otwieram.
  • fidelloz

    #12

    24:00 LG: zgadzam sie z betsizingiem, myslalem jednak o tym ze on glownie ma tu 1 pair type hand i go splosze i wyfolduje swojego A3 czy K5 jak zagram 70 do puli 80, a 58 wygladalo jak cena w supermarkecie i sie skusi po promocji :)


    24:45 LD: tu do squeezu na pasywnego fisza wole QT+/ KT+ z CRE oraz z robieniem duzych par, nie spodziewam sie od niego duzo foldow na moje drawy. Na 2 regow moglbym predzej grac sqz z 45s ale i tak taki connecotrek tak rzadko trafia flopy, ze wole sie nie stawiac oop w trudnych spotach tego typu

    26:40 PG: 97s to moj raczej standard open (chyba ze mam BTN ktory 3betuje na CO 14%~~) moj plan na reke to gra z regami IP na fisza jak chyba to moge stabnac jakis A- K-high suchy lub mocnego drawa a inaczej gram x/f i tak chyba jest value w otwieraniu tego

    26:50 LG: nie podoba mi sie 3bet na mastera Q8o. 4 liczba w gornym rzedzie HUD-a to fold to 3b (54) tymbardziej ze fisza moze zagrac open calla. Do tego by 3betowac mastera wole reke z potencjalem a potem z Q8o mam 0 grywalnosci postflop oop.

    27:30 LG: 88 tutaj call, chce zeby fisz zagral call ,nie chce 3bet, bo stealer byl tight, nie spodziewam sie squeeza od fisza.

    28:25 PD: 44 /set, tu pominales Ninjai to rozdanie cbetuje na flopie 4 value. na turnie trafiam nutsa, wiec licze na spazza od fiszy (jak zagra x behind to itak moge betnac River) a on sam bedzie betowal Krola czy tripsy

    28:50 PG: plan byl by grac 3x/ x/c. Z doswiadczenia wiem ze psb/overbet u fisza to w 90% jest nuts. Gdyby zagral 20-30usd to easy bluffcatchuje. Niestety jego bet to dla mnie tell ze on ma tam grubo. Nie chcialem grac cbeta bo fisze czesto graja minraise i liczylem ze tanio dojde do showdownu. Tymbardziej ze zadnej reki to nie folduje a nie bede strzelal w fisza 3x.
  • fidelloz

    #13

    24:00 LG: zgadzam sie z betsizingiem, myslalem jednak o tym ze on glownie ma tu 1 pair type hand i go splosze i wyfolduje swojego A3 czy K5 jak zagram 70 do puli 80, a 58 wygladalo jak cena w supermarkecie i sie skusi po promocji :)


    24:45 LD: tu do squeezu na pasywnego fisza wole QT+/ KT+ z CRE oraz z robieniem duzych par, nie spodziewam sie od niego duzo foldow na moje drawy. Na 2 regow moglbym predzej grac sqz z 45s ale i tak taki connecotrek tak rzadko trafia flopy, ze wole sie nie stawiac oop w trudnych spotach tego typu

    26:40 PG: 97s to moj raczej standard open (chyba ze mam BTN ktory 3betuje na CO 14%~~) moj plan na reke to gra z regami IP na fisza jak chyba to moge stabnac jakis A- K-high suchy lub mocnego drawa a inaczej gram x/f i tak chyba jest value w otwieraniu tego

    26:50 LG: nie podoba mi sie 3bet na mastera Q8o. 4 liczba w gornym rzedzie HUD-a to fold to 3b (54) tymbardziej ze fisza moze zagrac open calla. Do tego by 3betowac mastera wole reke z potencjalem a potem z Q8o mam 0 grywalnosci postflop oop.

    27:30 LG: 88 tutaj call, chce zeby fisz zagral call ,nie chce 3bet, bo stealer byl tight, nie spodziewam sie squeeza od fisza.

    28:25 PD: 44 /set, tu pominales Ninjai to rozdanie cbetuje na flopie 4 value. na turnie trafiam nutsa, wiec licze na spazza od fiszy (jak zagra x behind to itak moge betnac River) a on sam bedzie betowal Krola czy tripsy

    28:50 PG: plan byl by grac 3x/ x/c. Z doswiadczenia wiem ze psb/overbet u fisza to w 90% jest nuts. Gdyby zagral 20-30usd to easy bluffcatchuje. Niestety jego bet to dla mnie tell ze on ma tam grubo. Nie chcialem grac cbeta bo fisze czesto graja minraise i liczylem ze tanio dojde do showdownu. Tymbardziej ze zadnej reki to nie folduje a nie bede strzelal w fisza 3x.
  • Ninjai

    #14

    Co do jakosci:
    - pamietajcie o tym, ze uzytkownik renderuje filmik i ja tylko moge nagrywac to, co moj ekran mi podaje. Co do audio, to sam jestem zdziwiony, czemu to tak jest. Napewno w przyszlych juz nie powinno byc tych problemow.

    Wesolych!
  • Ninjai

    #15

    Fidelloz,
    wybacz, ze do wszystkiego nie bede sie mogl wypowiadac ponownie. To co mialem do powiedzenia, to wytlumaczylem na filmiku. Wiem, ze chcialbys jak najwiecej wyciagnac, ale w takim razie sprecyzuj te najwazniejsze pytania i napisz do mnie na skypie. Odpisywanie na cale wideo by zajelo mi napewno 1h, a to niestety jest moj czas, ktory wtedy leci, bo jakby chcesz przedyskutowac caly film, a nie od tego pomysl.
  • fidelloz

    #16

    @Ninjai Spoko ja rozumiem. Ja bardzo szanuje Twoja prace i dla innych userow tlumacyzlem tez swoj tok rozumowania. Chcialem tez wlozyc duzo swojego wkladu w ta produkcje, a ze nie moglem podyskutowac to napisalem, co do pytan to wkleje je tu (sa tylko 2 lub 3) tak zeby wszyscy mogli skorzystac
  • fidelloz

    #17

    18:35 PG @Ninjai, czy Ty bys widzial 3b TT BTN vs MP 4 value czy jako bluff ? co na 4bet? Przeciez dla mnie to easy call (na CO moge sie pokusic o 3bet jesli gracz duzo 4betuje i bedzie sie zrzucal na 5bet oraz gdy calluje OOP i moge go miazdzyc) Tutaj jeszcze dochodzi do tego fakt ze zaprosic chce fisza do rozdania ktory dolaczy z kazdym SC, Ax i wieloma rekami na ktore mam 70-80% equity oraz pozycje.
  • fidelloz

    #18

    6:08 PG: @Ninjai. Jesli villain x/c turna i pula wynosi 61 to jego range to glownie 55-77, czasem 88-99 (K8-KQ). Czy np overbet ~~75 na R mialby sens?. Ja wiem ze jakbym wiezial ze on
    nigdy nie pasuje krola to mialby ale to raczej unk. A ja repuje sety/ tripsy ew K8/ AK/AA (4 thin value) wiec nie wiem jak to widzisz.
  • Ninjai

    #19

    #17
    Wedlug mnie, to - tez jak podkreslam w nagraniu - to jest kwestia historii i tego, co wiemy o przeciwniku. Jest wielu graczy, ktorzy 4b/c light, 4betuja light lub po prostu calluja 3bety light oop. Wtedy 3bet jest dobry i moze byc lepszy.

    #18
    W teorii dobre, w praktyce zobaczysz za duzo foldow. Musisz po prostu miec historie z typem, bo ciezko jest tam tobie miec blefa, ktory leci na stacki.
  • intezik

    #20

    "wiele akcji" w calym filmie bylo moze z 5 spotow omowionych, przewijanie akcji i wracanie zeby sobie przypomniec czy grajacy otworzyl za 3 czy 2.5 bb to strata czasu, mozna to zrobic przed filmikiem a kazdy z nas moze to zrobic samemu w trakcie ogladania, skoro Twoim zdaniem fish nie ma elastycznego calling rangu to czemu nie robimy bet potow - uwazam ze nawet najwiekszy donk patrzy na swoje KJ na boardzie QJ2 i jednak nie chetnie calluje prawie pot size bety a ten temat zajmuje prawie 1/3 filmu.
    To tak zeby nie bylo samych pochwal
  • Ninjai

    #21

    #20
    Rozumiem ciebie jak najbardziej. Tez sobie czesto zycze, by wszystko bylo przed tem przygotowane i perfekcyjnie sklejone etc.

    Pomysl z drugiej strony tylko o tym, ze dwukrotna/czykrotna ilosc pracy takze odzwierciedla sie w cenie i wtedy taki filmik by mogl tez rownodobrze sie nie okazac.

    A jak na session review, to wedlug mnie bylo sporo spotow, bo ja w przeszlosci tez spokojnie moglem spedzic filmik nad jedna reka np.

    Co do elastycznego zakresu donkow: pewnie tez zdajesz sobie sprawe, ze rybkak to nie rybka, sa takie i inne. Jak nie wiemy, z jaka rybka mamy do czynienia, ja zawsze wole po raz pierwszy betowac duzo, bo jak trafie na station, to od razu wyciagam max. value. A jak on folduje, mam informacje i to prawie ze pelne, ze jest elastyczny. Jezeli natomiast betuje 1/2 PS, dostaje calla od TP, to wtedy zupelnie nic nie wiem. A jak dostane calla od Jx, to rowniez nie wiem, czy by callowal wiecej czy nie. Sadze, ze wiele ludzi wlasnie nie mysli nad tymi malymi punktami i to rozroznia BB od bb :)
  • mko101

    #22

    Siema, ja mam jeszcze pytanie o spot z K32r i AA.

    Mowisz, ze sredni reg by myslal, ze betujemy tam jeszcze raz bo folduje tam middle pairs. Mowisz, ze to jest slabe myslenie.
    Co jesli board spada KT3 i dostajemy c/c i turn jest blankiem? Wtedy bet na turnie zeby zrzucic go z drugiej pary nie ma sensu?
    Mowisz, ze trzeba myslec rangami. Czy myslenie, ze ma tam TP, middle pair albo jakies overcardy z drawami nie jest mysleniem o rangach?