Pokerowa zagrywka - część 2

  • NL BSS
  • NL BSS
  • $50
  • Full-ring
(17 Głosy) 2700

ZAREJESTRUJ SIĘ, BY OBEJRZEĆ CAŁY FILM

Darmowe członkostwo

Zacznij teraz
 

Opis

Zapraszamy na drugą część serii "Pokerowa zagrywka" autorstwa Kamila1010. Nasz trener przygotował session review z limitu NL 50$ 10-max. Jak zwykle możecie się spodziewać znakomitego materiału szkoleniowego. Zapraszamy do komentowania.

Tagi

Session Review winrate

Komentarze (18)

od najnowszych
  • aonpl

    #1

    ciekawa linia, 15:20. Dobry sprawny komentarz. W ostatnim rozdanku ja bym grał bet rv 1/3
  • jubi89

    #2

    ręka z 30:50. Mówisz ze izolacja pre nie ma sensu, ale skoro on ma ftCB flop 5/5 to wg mnie gra fit or fold i czy nie lepiej by tu było otwierać 100% i grać 100% CB?
  • Kamil1010

    #3

    #1
    Kwestia natchnienia i czutki xD

    Co do ost. rozdania to jest to opcja, ale ile graczy tyle koncepcji usłyszymy.

    #2
    Teoretycznie tak, można by robić. Ale praktycznie to wolę mieć rękę grywalną na postflopie oop, która robi jakieś sensowne made hand w przypadku sprawdzenia PF, jak i postflop.
  • Endurx

    #4

    super filmik paru ciekawych rzeczy się dowiedziałem dzięki kamil
  • siweq86

    #5

    5:30 z jaką najgorszą ręka go tutaj raise/callujesz? Każde Ax? KQ bez redrawa zrzucamy na donka?
    6:30 raczej nie zgarniemy tej puli cbetem na gościa, który gra donkbet 100% czasu :D On tam najczęściej z Ax będzie grał check, więc jak on gra check to ja w życiu go nie blefcbetuje
    Ostatnio często spotykam takich przeciwników i zgadzam się z tym, że przeciwnik może tam betować anytwo z tym, że jeśli on tam ma anytwo to zdecydowanie dostaniesz prawie 100% czasu 3 barrele, więc czy jest sens robić takie calldowny? Co robisz gdy on zagra trzeciego barrela? Bo moim zdaniem musisz tam callować skoro callujesz flop i turn. Jeśli foldujemy rivera to nasz gameplan wydaje się być bardzo zły na tego przeciwnika. Czemu o tym piszę :P Czy w tej sytuacji nie lepiej foldować flopa na jego donka bez showdown value w postaci chociaż parki? Tego typu gracz będzie grał 3x betpot z air
    12:00 QKs skoro gościu zaczął maniakować to nie lepiej callować QKs. Jest sens mieć na tego gracza 3bet/folding range przy aktualnej dynamice?
    24:00 AQ czy z setami grasz tą samą linię?
    PS. imo raise river to overplay, bo wątpię, żeby z 6x, 7x, które miało się zamienić w dwie pary betowałby turna :)
    26:00 AA Jaki range tutaj 4betujesz?

    PS taki feedback na przyszłość :) Nie wiem w jaki sposób dobierane są handy do filmu, ale kilka było tak łatwych/oczywistych że można by je odpuścić, np.:
    AQs ze stritem na flopie
    AA w 4betowanej puli :D
    45o ze stritem z flopa (tutaj byłoby fajne rozdanie gdyby na turnie np. wbił flush albo sparował się board
    TT z setem
  • Kamil1010

    #6

    5;30
    AT+ mysle, bo ja gorszych Ax nie 3bet dla izolacji wiec nie bede takich mial. KQ raczej zrzucam bo to jest takie guessing game albo ma FD albo mase Ax z ktorymi moze tak zagrać.

    6;30
    Jest showdowvalue w postaci K-high na tym bordzie. Biorąc pod uwagę jak szeroki range ma ten przeciwnik+afq mega wysokie co świadczy że walczy o każdą pule. Generalnie podobna sytuacja do z cześci pierwszej z QQ as underpar. To tak jakbyś miał KQ na bordzie K78ss 6 2 i przeciwnik jest pasywny gra 3barele to najprawdopodobnie grasz call call i decide turn bo nie ma gorszych rąk które same betuja a jest więcej kombinacji AK/setów/2par.
    Range przeciwnika zmienia się na poszczególnych stretach więc należy na to zwracać uwagę jak i na struktore bordu czy ulepsza nasz czy jego persive range.
    Jeżeli widziałbym że ten przeciwnik na turnie ma inny sizing dla bluff a inny dla value mógłbym rozważać call/fold + kwestia czutki.

    12;00
    KQs to jest 3bet 4value bo sprawdzi z masą gorszych rąk a przebije z lepszymi. Nie pamietam dokładnie który raz zagrał mi 4bet, dostajac kolejnego akurat po tej sytuacji postanowiłem znitować i poczekać na lepsza rękę.
    To że dostaje tuataj 4bet, tworzy mi to jakąś dynamike z danym graczem co pozwoli mi się z nim predzej zestakować w przyszłości.
    Generalnie z SB unikam gry bez pozycji, bo jeśli wejdzie jeszcze gracz z BB to już bedzie cieżko coś zrobić jeśli nie trafimy. Z BB jak najbardziej pasywna obrona wchodzi w grę jeżeli mam jakieś przesłanki że gracz jest na tilcie i lubi sobie gamblować na PF.
  • Kamil1010

    #7

    24;00
    Taa z setami gram tą sama linię, jeżeli mam dostać fold to i tak dostane jak zrobie ship, a jeżeli ma sprawdzić to sprawdzi ze wzgledu że jest słaby. Nie widze tam ręki która była by lepsza od seta. Call na riv to jest min. w tej sytuacji, ale jest jeszcze inna kwestia jak "czutka" która mówiła coś innego xD

    26;00
    Na 100bb vs aurat ten przeciwnik to grałbym 4bet/call z Ak/QQ+ moze JJ/TT.
    Problem jest w tym że jestesmy na ~150bb wiec starałbym się ograniczać wariancje do Ak/QQ+.


    Miałem większa próbke niż jedna sesja więc pozwoliłem sobie wybrać ręce po pulach które były na swój sposób warte omówienia.
    Sam jak mówisz kilka spotów była oczywista, lecz czasami jak kogoś swetuje z niższych limitów widzę leak że ktoś zamiast protektować swój układ gra check by zagrac ch/r co jest często stratą value jeśli przeciwnik gra checkback i realizuje swoje equity z drawem.

    45o jeśli dobrze pamiętam to na turnie jeśli wbija flush/badz się paruje to mi to nie przeszkadza.
    Gram po prostu dalej bet bo jest masa gorszych rąk jak Ax/Ax+FD/randomowe 2par sth. W momencie gdy dostaje raise na turnie to myślałbym nad foldem. Po callu najczesciej to jest kolejny bet na river jeśli bord się nie zepsuje za ~50-60% pota i fold na jakikolwiek przejaw agresji.
  • wojtekkk25

    #8

    9:00 nie lepiej wysoki valuebet river by wyrzucić 10x,2x imitując Asa?? nigdy by z asem nie czekał rivra przecież.
  • siweq86

    #9

    #8 ale callnie z T5 :)
  • wojtekkk25

    #10

    nie calnie po b/b/b i prf
  • Kamil1010

    #11

    Nie moge K-high valubetować riv. bo nie ma gorszej z która on mnie sprawdza. Mam showdown value więc chce widzieć darmowy river.
  • OzzyM

    #12

    Jakim sposobem zrobiłeś statystykę check/fold as PFR? Nie mogę tego znaleźć w HM-ie.
  • Kamil1010

    #13

    hud option>player prference>stats>check raise>check fold as PFR

    hud options>hud popup configuration>check raise>check fold as pfr

    Kwestia gdzie chcesz miec statsy w hudzie czy w popupie.

    Tak btw. dobra sprawa jak regi maja ch/f as pfr 90% xD
  • tskuter

    #14

    Bardzo dobry komentarz tylko karty jeszcze lepsze:)). Kamil kolejnym razem wybierz trudniejsze spoty.
    Pzdr
  • Kasica553

    #15

    fajny filmik ale chetniej bym obejrzala wiecej ciezszych spotow niz takich gdzie trafiamy nutsy i wiadomo ze mamy 3xbet
  • Gratek

    #16

    Moim zdaniem bardzo slaby film. Wiekszosc rak typu "trafiam nutsa i gram bet-bet-bet". 67s imho slabo.
  • Skasek

    #17

    Moim zdaniem te k7 zle zagrana, jesli spodziewasz sie blefa przeciwnika na asie to najlepszym rozwiazainem jest 3-bet na flopie, przynajmniej wiedział byś na czym stoisz w razie 4 bet badz calla.
  • Kamil1010

    #18

    @17
    W tym momencie odwroce twoje słowa >chcesz grac raise na flopie by wyrzucic wszystkie blefy na ktore Khigh jest dobre

    Zamiast K7 jakbys mial w tym spocie Ax to nie ma sensu grac raise, tylko callowac agro przeciwnika ktorego range to cala talia i nie da nam value bez Ax ktory stanowi zdecydowanie mała czesc jego range.

    Reasumujac w tym spocie czy mamy K7 czy Ax to i tak uderzamy w tą czesc range ktory stanowi bluffy przeciwnika i tego nie chcemy wyrzucac a na tym nie zarobimy w inny sposob jak calldown i danie mu sie wystrzelac.