Zlot polskiej społeczności w Sopocie 08/2011 - wywiady

  • Eventy
(26 Głosy) 8615

Opis

Zapraszamy wszystkich do obejrzenia wywiadów z Diamentowego zlotu polskiej społeczności, który miał miejsce w Sopocie w sierpniu 2011 roku.

Tagi

event Live Video

Komentarze (37)

od najnowszych
  • Jakub

    #1

    Pyszał wygląda jak Bogusław Linda :D
  • ajej87

    #2

    Bardzo profesjonalny filmik, dobra robota! :)
  • Sanczezzo

    #3

    Babla pierwszy raz widze :D ale jaja ;d
  • Sanczezzo

    #4

    oo, i pastora pijacki smiech slysze w tle ;d
  • mouse91

    #5

    fajny film, przyjemnie się oglądało :)
  • MaNTissS

    #6

    dajcie od brazu
  • Mlody87

    #7

    super wywiady :) no i zakonczenie, sky is the limit :)
  • kylsonn1

    #8

    "pamiętajcie moi kochani.." ^^
  • kam88

    #9

    Świetne wywiady :)
  • babel92

    #10

    lol, jaka wymęczona morda -.-

    ale za to w jakim towarzystwie się znalazłem - same prosy i ja jeden fish :D
  • Nasir99

    #11

    Świetna sprawa.
    Każdy z rozmówców wysoki poziom prezentuję ; )
  • martelo777

    #12

    Faktycznie, pierwsza myśl po obejrzeniu filmu, to: "jak profesjonalnie!". Kompozycja, kadr, oprawa, aktorzy- wszystko na najwyższym poziomie. Bravo.
  • imgoingtomirage

    #13

    Super wywiady :)
  • gadouk

    #14

    spoko wywiady ;] choc szkoda ze nie trwaja dluzej :D
  • kewlys

    #15

    cool
  • 7OKER

    #16

    Super wywiady, b. przyjemnie się oglądało;)
    Jestem frajer, że odmówiłem wywiadu, miałbym fajną pamiątkę:P
  • seraphin23

    #17

    Bąbel- +100 za "bo nie mam zamiaru pracować przez całe życie i potem zostać kopniętym przez państwo w dupę"

    :D
  • almond87

    #18

    #1
    jak Linda czy jak Paweł Małaszyński?
    jak dla mnie brat bliźniak Małaszyńskiego :)
  • filipCMpl

    #19

    dzięki za feedback panowie, miałem nadzieję dzisiaj rano jak wszystko składałem do kupy, że wam się spodoba i co spodobało! :)
  • variat

    #20

    Super :)
  • sabius

    #21

    Świetne wejście. Ktoś ma fajne pojęcie o grafice. :)
  • AceBestini

    #22

    tacy rozmówcy to pełen sukces - pozdrawiam Was Panowie!
  • Shebsi

    #23

    Super! :)
  • dooger84

    #24

    dobre
  • mardmo

    #25

    fajna produkcja :)
  • bart87

    #26

    błogosławiony Olorion z Gdyni, ameeeeen!
  • Kleopatra23

    #27

    Pierwszy raz nie mam absolutnie żadnych zastrzeżeń co do filmiku. Jest rewelacyjny. Wywiady bardzo rzeczowe i po prostu przyjemnie się słucha.. i tylko wkurza, że tak się wszystko szybko kończy, bo mogłabym słuchać i słuchać.
    Ciekawa jestem kto nagrał taki świetny filmik i przy okazji jakby mógł napisać czym nagrywał.
    Miło też zobaczyć w końcu Bąbla jak wygląda. Zawsze go bardzo lubiłam, ale teraz jeszcze bardziej. To taki pozytywny chłopak, który nic nikomu nie wadzi.
  • babel92

    #28

    Heh, przesadzasz ;) Ale bardzo miło to słyszeć, wielkie dzięki Kleo <3 :)
  • Panadol

    #29

    dobry wywiad
  • kfas

    #30

    n1
  • savu1992

    #31

    15/10
  • Teges

    #32

    Fajne wywiady, pozdro all, już niedługo pewnie kolejny zlot ;).
  • kam88

    #33

    Babel nie bądź taki skromny;) Ty też jesteś zajebisty ;)
  • Jakub

    #34

    @32 Będzie już wkrótce :)
  • PatriceMilev

    #35

    wywiady wiadomo... ale intro jakie świetne! :)
  • Dagienka

    #36

    świetne wywiady ! the beściaki ! i przystojniaki :)
  • artex11

    #37

    dobry motywator