Turbo multi hundo - część 2

  • MTT
  • MTT
  • $109
  • Full-ring
(9 Głosy) 2880

ZAREJESTRUJ SIĘ, BY OBEJRZEĆ CAŁY FILM

Darmowe członkostwo

Zacznij teraz
 

Opis

Zapraszamy na drugą część session review przygotowanego przez pyszalka. Nasz trener rozegrał turniej Turbo multi hundo z wpisowym równym 109 $ i poproszony na treningu nagrał dla was film z tego właśnie turnieju. JAk zwykle możecie się spodziewać ciekawych sytuacji i profesjonalnej oprawy w wykonaniu pyszalka. Miłego oglądania.

Tagi

FullTilt Session Review

Komentarze (10)

od najnowszych
  • BleakAmaranth

    #1

    Niezły level z tym AJs :D
  • MUSATHI1

    #2

    hey

    14.17- grasz z 55 BTN tylko flat, dlaczego?
    foldujesz do bb ? grajac RS nie wyrzucasz z jego rangu 66-88, AJo Z ktorymi moze ci teraz shipnac?

    15.30- AJs COvsBTN na 27BB jest nam miejsce na 4b/fold???
    On spokojnie moze tam shovowac ATs,Ato jakies parki z ktorymi nie zrobi tego po Twoim shovie??


    gg i gratuluje wyniku :)
  • PRYYL

    #3

    imo 14:17 to podobna sytuacja do wcześniejszych siódemek. Łzy&fold na shove z BB.

    Dalej nie obejrzałem, filmik mi nie działa :o
  • guzik710

    #4

    20:30 Nie sądzisz, że Frank tu wykozystuje fakt, że short ma 2bb na utg i wchodzi w gre opcja nie standardowego 3bet foldu?
    W ostatniej ręce zakladam, że Frank czasem koluje nie tylko reshipuje i w takiej sytuacji przez brak broadwayów jesteś exploatywalny, nawet jak czasem reis callujesz KQs?
    Dzięki za filmik, już czekam na następny, a Olora też tam zmobilizuj :).
  • pyszalek

    #5

    Witam

    #2 z 55 flat, bo frank to nie pessagno, moorman, czy jakis inny aggroreg, ktory mi tam lajtowo wsunie np z A5s. Z tego co pamietam to nie sadzilem, by kiedykolwiek frank mi tam reshipnal light dlatego majac takiego ziomka na BB wole tam flat.
    Poza tym ja tam tez flatuje monstery. Nigdy nie wyizoluje tam shorta gdy 3mam nutsy.


    Co do AJs to z dynamiki takiego FT wynika b.czesto, ze on z duza czestotliwoscia bedzie tam 3betowal light z B (mega duzo shortow). Watpilem by on kiedykolwiek wsunal mi tam AJ np albo 77,88 dlatego moj 4bet/fold jest spoko. Poza tym wtedy dopiero wchodzilem w swiat HS MTT a regowie tym bardziej zwieksza tam czestotliwosc 3betu gdy widza, ze Ty shotujesz taki turniej i ze wkupiles sie tylko raz (To multi hundo). Takie 4bet/fold jest dosyc "sytuacyjny" ale wg mnie mega oplacalny spot jak na tamta chwile.

    #4

    Pomysl jest dobry, ale nie ze smietnikiem, tylko przynajmniej z blokerami albo chociaz lepszym EQ np 9Ts . Zauwaz, ze 3betujac tam komitujesz sie na SB.

    Co do ostatniej reki, to watpie ze frank tam kiedykolwiek cos calluje.
    Poza tym z dynamiki wiedzialem, ze tam w 95% shipnie albo sfolduje.

    Pzdr
  • MUSATHI1

    #6

    dz pyszal za odp
    co do 55 to pewnie masz racje :)

    Ale dalej...

    "Takie 4bet/fold jest dosyc "sytuacyjny" ale wg mnie mega oplacalny spot jak na tamta chwile".

    Na pewno jest sytuacyjny , tylko mam wątpliwości czy jest opłacalny ,czy na27bb mozna zagrac4b/f ?
    czy nie lepszy jest 4bshove?
  • MUSATHI1

    #7

    nie wątpię ze on tam luźno 3b , tylko nie kumam jak można biorąc to pod uwagę 4b/f ?
  • Gex222

    #8

    "Ja jestem dla niego randomem z Polski"
    z tym AJs "Poza tym , jestesmy z Polski,biednego kraju" - poplakalem sie xD

    made my day !


    Swietna analiza tego 4beta z AJs.

    Nie ma to jak flip za 12k$ , cos o tym wiem :)

    graty
  • guzik710

    #9

    Dz za odpowiedz, graty za shipniecie the biga za 162.
  • Boehmeius

    #10

    co co za typ gracza reg?