Trenerzy vs userzy 6-max - część 1

  • Fixed-limit
  • FL
  • $2/$4
  • Shorthanded
(8 Głosy) 2344

ZAREJESTRUJ SIĘ, BY OBEJRZEĆ CAŁY FILM

Darmowe członkostwo

Zacznij teraz
 

Opis

Zapraszamy na oczekiwaną przez wszystkich produkcję autorstwa mcmoe. Poprowadził on razem z majstereo trening podczas rozgrywki "Trenerzy vs userzy" odmiany fixed-limit, a dzisiaj publikujemy pierwszą część ich session review. W "meczu" udział wzięli nasi trenerzy: Panadol1, Danny177, Pazurrr oraz zasłużeni użytkownicy: ewran, trzcinek i damianpat. Cała akcja toczyła się na platformie Full Tilt Czekamy na wasze opinie.

Tagi

hh multicoach

Komentarze (17)

od najnowszych
  • kaczuba

    #1

    Czemu usuwacie komentarze?
  • filipCMpl

    #2

    kaczuba nie usuwamy, plik z filmem był uszkodzony i musieliśmy wstawić poprawny, komentarze jedna nie zostają

    pozdrawiam.
  • ewran

    #3

    słowo ode mnie
    22: gram raise flop, bo jeśli pazurr nie zahaczył się asem, to zagra mi max peel flop, więc daje mi 1 SB, a jeśli dowolny z nich ma Ax, mogę się spokojnie spodziewać 3beta i przenoszę sobie akcję na turn (oni nigdy nei zagrają mi riase for free card czy cokolwiek) gdzie ciągnę max value. A value line wygląda tu megasilnie, bo nei będę miał w zakresie semiblefów, więc danny może mi się nie wypłacić za bardzo
    J7s: na tych 2 na blindach otwieralem superszeroko o czym będzie widać później, bo otwierałem później śmieci jak 93o czy J2o i oni pasowali, więc tak naprawdę mogę otiwerać i 100% na 2 najbardziej tight graczy przy stole. jeśli chodiz o zakres : na river nie mam nigdy damy, z nią gram raise turn i nigdy nie mam 9x bo z nim gram raise flop. Na dobrą sprawę mam 7x, które pasuje na bet i air które mogę zabetować, więc c/c Pazurra wydaje mi sie najlepszą linią
  • sylvio2191

    #4

    czołówka rulez:)
  • musashi87

    #5

    a ja się tak na komentowałem... a teraz już drugi raz nie będę -.-'
  • Jakub

    #6

    @5 Napisz musashi jeszcze raz, please.
  • eSGe

    #7

    Gratuluję doboru komentatorów Mcmoe już dawno temu nie grał na tych stawkach, majster jest kompetętną osobą w NL HU, ale FL SH to nieco inna bajka;) moim zadnie sesion reviue powinien robić Panadol z Dannym lub inne osoby które biją te stawki ;)
    Gratuluję również udaję zbawy w kolory podczas rozgrywki, to był dopiero pokaz profesjinalizmu osoby które zamiast fachowo komentować krzyczą czerwony/czarny jak dzieci z piaskownicy po prostu żenada;)
  • ewran

    #8

    @7
    chciałem to już napisać wczoraj ale w sumie myślałem, że jako jedyny mam takie zdanie. Po rozmowie z chłopakami jednak okazało się, że zdanie mamy bardzo podobne.

    To SR to zupełnie inna bajka od tego co zrobił Ninjai. Po prostu bez urazy dla chłopaków, ale Mcmoe i Majster reprezentują w tej analizie 100% odschool poker, zupełnie nie pasujące do dzisiejszego flow. Bo po pierwsze Mcmoe nie gra w ogóle, więc czemu tu się dziwić, a Majster nie jest graczem ringowym. Wiele rzeczy jakie tu padło, jak analiza mojego insta capa jako monstera (ok, miałem go tu, ale chłopaki wiedzą, że robie jeszcze szybszego capa z JTs, nawet zaznaczam kwadracik cap żeby to wyglądało silnie), doradzanie Dannemu folda z 99 na mnie gdzie wie, że mój zakres jest wiiiiiiide, Pazurowi granie na mnei c/f z A9 w ostanim spocie - chciałbym napisać "dziś gra się trochę inaczej chyba".

    Nie ma wątpliwości, że nowoczesny fix reprezentuje na tej stronie Panadol, on wie o co chodzi i to on powinien zajmować się tu analizą. Danny też jest cżłowiekiem prosto z frontu, rozumie tę gierkę i posiada ogromną wiedzę. Oprócz nich, kopo, grabaz. Każdy z nich sprawdziłby się tu moim zdaniem lepiej

    pozdrawiam
  • Danny177

    #9

    Co do mnie, to zaczne od tego, ze zgodze sie z tym ze z A3o na river po trafieniu asa donk jest ok. Tu byl moj missplay.
    Co do reszty jednak, to niezbyt rozumiem niektorych waszych przemyslen, najpierw wg mnie sluszna chwila zastanowienia nad callowaniem 2 betow u pazura z A8s na BB, ale potem niekonsekwencja, gdy mowicie ze z AJs powinienem grac call bo grajac cap mam malo Ax w range...
    Poza tym z wspomnianym juz A3 nie wyobrazam sobie zeby betowanie tego turna bylo dobre, za wyjatkiem bardzo szczegolnych przypadkow.. c/f wchodzi w gre, ale na pewno nie na myslacego i agresywnego przeciwnika ktory przeciez moze tu blefowac chcac mnie wyrzucic z wielu slabszych rak niz moja para, wiec foldowanie byloby dosyc weak..
    Nie chodzi tu o to ze chce sie do czegos czepiac, po prostu sam lubie dostawac feedback do moich produkcji i sam zazwyczaj to robie ;)
    Ja tez moge miec spaczone ujecie tego wszystkiego bo nie gralem na 2/4 od dawna (w odroznieniu od wiekszosci graczy w tej grze), jednak po wpisach ewrana i esge widac ze nasz POV sie wiele nie rozni :) Naprawde widac u was profesjonalne podejscie i duza wiedze, ale chyba troche nie na czasie, a fix sie zmienia bardzo dynamicznie..
    Pozdr
  • majstereo

    #10

    Siemaneczko wszystkim

    Ewran, eSGe i Danny: dziekuje za krytyke.

    to teraz pytania:

    Ewran:

    51:30 -> biorąc pod uwage bardzo tight image Pazurrra + teksture boardu jakie air mozesz miec tutaj, z ktorym bedziesz betował ?

    Danny177: jak znajdziesz pare sekund dodaj znaczniki czasu, bo ja na chwile obecną nie mam czasu szukac tego po filmie. pozniej jak wroce to sie tym pobawie (o ile mnie nie uprzedzisz)


    co do gameflow: to jest super poczatek meczu. po dystrybucji kart jakie macie, po akcjach ktore sie stały nie mamy zadnych informacji, by wnioskować ze stosujecie wnioskowanie i wnioskowanie z wnioskowania... blablabla

    podczas nasze analizy założyliśmy, że jesteście graczami nieznanymi dla siebie dlatego to moze wygladać jak oldschool ABC poker.


    pozdro
  • majstereo

    #11

    aha jeszcze jedno, nasza TIGHT oldskulowa analiza wynika z takiego wlasnie planu na gre.

    tak jak pisalem, gra sie nie otworzyła, po akcjach nie bylo widac zadnych super dostosowań wiec tak to łykneliśmy, jeszcze raz pozdro.
  • filipCMpl

    #12

    witam wszystkich,

    zgodzę się z majstrem w 100%,

    #eSGe
    ponadto cały trening był otwarty dla wszystkich graczy i zaznaczaliśmy, że jest on w głównej mierze for fun, nie widać kart graczy co sprawia iż komentowanie takiej rozgrywki to nie to samo co session review z niej,

    wszyscy wiedzieli kto będzie prowadził trening i nagrywał session review, dlaczego wtedy nic nikt z was nie odważył się powiedzieć tylko teraz krytykuje po fakcie?

    Pozdrawiam wszystkich i życzę miłego oglądania,
  • Cogitus

    #13

    witam,

    zgadzam sie z eSGe,
    trening byl otwarty, ale to nie powod, aby robic sidebety i krzyczec czerwone/czarne!, tym bardziej ze komentujac 2 stoliki SH dosc latwo zgubic akcje (co zreszta mialo miejsce) i dosc dziecinnie to wyszlo

    co do samego session review, to trudno go krytykowac jesli jeszcze nie powstal ;)
    dynamika fixa zmienia sie, widac ze mcmoe mial przerwe od gry,a majstereo o wiele lepiej czuje sie w gierkach HU niz ringowych i mozna to zauwazyc dyskusjach do niektorych rozdan.
    I nie wiem czy to dobry kierunek robic SR uznajac, ze wszystkimi sa unkami skoro kazdy mniej lub wiecej zna styl gry przeciwnika (z ocen rak, gry miedzy soba) przez co ocenianie tej rozgrywki robi sie dosc plytkie

    Pozdrawiam
  • Danny177

    #14

    @Majster
    39', A3s

    +
    Ja wszystko rozumiem, pewnie ze nie znajac graczy i nie wiedzac na ile oni sie znaja trudno bazowac na jakis readach i to podejscie jest jak najbardziej naturalne. Chodzi mi raczej o inne default play w niektorych spotach, ktore jest w mniejszym stopniu zalezne od poszczegolnych readow. No nic, czekam na nastepna czesc, ciekawy jestem jak to dalej bedzie wygladac ;)

    @Filip
    McMoe i Majster nie nagrywali filmow z fixa od bardzo dawna, nie wiedzielismy czego sie po nich spodziewac, wiec nikt sie im nie sprzeciwial bo nie mialby do tego podstaw przeciez ;)

    Mi sie podoba wiele ich analiz, ale po prostu w niektorych spotach widac ze dawno nei grali po prostu, that's all.

    Nikt sie nie musi z naszym zdaneim zgadzac, po prostu piszemy co nam sie wydaje.

    Pozdr
  • trzcinek

    #15

    Coz tez chcialbym tutaj wtracic swoje 3 grosze. Co prawda wszystko juz napisane zostalo wczesniej na temat tego, ze majster i mcmoe nie do konca czuja ta gierke miedzy nami. Oczywiscie nikt na pewno nie mial zamiaru podwazac czyjes umiejetnosci, ale nie da sie ukryc, ze brak znajomosci obecnych tendencji w fixie widac wyraznie. Nie chce powatarzac przedmowcow, wiec wspomne tyle o obronie blindow. Na filmiku wyszlo ze fold to steal na BB mam 28 co akurat jest wynikiem rzeczywiscie niskim i troszeczke nie adekwatnym do tego jaki mam w rzeczywistosci. Chcialem jednak zwrocic uwage na to ze kazdy dobry wygrywajacy gracz na 2/4+ broni blindow bardzo luzno co jest oczywiscie dochodowe, poniewaz wykorzystuja oni swoj edge na postflopie, a proponowane przez majstra i mcmoe foldy na BB sa naprawde nie do przyjecia.

    Pozdrawiam
  • mcmoe

    #16

    czesc, dzieki wam za krytyke ktora bardzo powaznie biore/bierzemy. dziwi mnie troche ze nas przedstawiacie tak jak bysmy byli matolkami ktore nie sa w stanie sobie poradzic w dzisiejszych grach ringowych 2/4.

    chcialbym jednak wypowiedziec sie na temat paru punktow:

    (1.1) ja nie chce sie wdawac w dluga dyskusje na temat, ale po prostu prosze was o tyle zaufania ze ja calkiem dobrze znam gre ringowa 2/4 i 3/6 dzisiejsza.
    jesli zalezy wam na ocenie gry z perspektywy stawek 15/30-30/60 to logiczna konsekwencja jest ze kto inny musi zrobic taki session review.

    (1.2) wydaje mi sie duzym bledem jest przenoszenie konceptow, zakresow i zagran z wiele wyzszych stawek na limit 2/4. serio, nie robmy "rocket science" z low-stakes.

    (1.3) troche za bardzo patrzycie na niektore rzeczy w sposob czarny albo bialy. oprocz tego jestesmy na samym poczatku sesji i niestety nie znamy wszystkich waszych game plans albo dokladnych stylow.

    przyklad: Folded BB trzcinka jest w rezultacie bardzo niski. w dalszym ciagu sesji ale bardzo dobrze widac czemu: dla tego ze on b. malo 3betow gral w BB. pytanie bedzie czy w tak krotkiej gierce hardcorowe maskowanie range'u na BB wy- lub oplaci sie, czy nie lepiej na preflopie krasc kase.
    pytanie na ktore nikt dobrej odpowiedzi nie znajdzie ...

    hmmm. mam nadzieje ze rozumiecie o co mi chodzi.

    bottom line:
    - dzieki za szczere komentarze
    - do nikogo nie mam pretensji
    - chce jak najbardziej zeby toczyla sie konstruktywna dyskusja o handach, wiec proponuje ze zrobimy watek na forum. co wy na to?
  • Grinder23

    #17

    imo tak wartosciowa dyskusja powinna zostac przeprowadzona na forum.