Sweating the coach - rusher88 2/4

  • NL BSS
  • NL BSS
  • $25
  • Shorthanded
(17 Głosy) 5088

ZAREJESTRUJ SIĘ, BY OBEJRZEĆ CAŁY FILM

Darmowe członkostwo

Zacznij teraz
 

Opis

Dzisiaj mamy dla was drugą część nowej serii autorstwa Ninjaia, w której to wspólnie z innym trenerem analizują sesję, którą trener rozegrał wcześniej. W dzisiejszym odcinku możecie przyjrzeć się ponownie grze rushera88. Zapraszamy.

Tagi

multicoach Session Review

Komentarze (19)

od najnowszych
  • lilka99

    #1

    nice
  • GosuRage

    #2

    U mnie nie dziala.
  • hazelasty

    #3

    #2
    +1
  • arkadiusz582

    #4

    Dlaczego w ostatniej ręce po prawej na dole pasujesz K7o na BU vs limp na CO
  • 4hand

    #5

    wszystko działa, bardzo ciekawy film - czekam na kolejną część.
  • Ninjai

    #6

    #4
    Ja to chyba mowilem albo w tym, albo w nastepnym odcinku, napewno easy raise preflop.
  • kNoq001

    #7

    Ninjai nie sadzisz, ze w 23.40 przez to, ze mielismy z nim historie na lewym dole, nasz c/r nie bedzie mial jednak za duzo fold equity?
    on zagral wtedy identyczny sizing i snap callowal shova i owszem moze to oznaczac, ze vbetuje nisko gdy boi sie boardu jednak chyba nie potrafi foldowac
    z Kx na pewno go nie wyrzucimy, pytanie czy on betuje 8x
  • kNoq001

    #8

    i jakies pp 99-TT
  • Ninjai

    #9

    Tego nie wiemy, ale pamietaj, ze on tutaj tez moze miec czysty float a jak zabetuje tutaj 8x lub 99-TT, to nie jest mu tak latwo callowac shipa, wiec nasze FE jest calkiem spore wedlug mnie. Wiele osob zapomina o tym, ile sie ma fold equity. Najwazniejsze jest tutaj, ze na kazdy jego uklad jeszcze mamy outy, jezeli zostaniemy sprawdzeni.
  • kNoq001

    #10

    pytanie tylko czy on potrafi floatowac w 3bet pocie, ludzie jednak graja bardzo szczerze w takich spotach a fakt, ze mamy na niego reada z poprzedniego rozdania jednak dla mnie bardziej sklania sie do callowania
    ciezko to okreslic, koles mogl byc na lekkim tilcie i rzeczywiscie od czasu do czasu zobaczymy tam u niego jakies pp/blef
  • PJohnson

    #11

    StreamNotFound, wtf? :(
  • PJohnson

    #12

    poszło
  • GosuRage

    #13

    Film jak nie dzialal tak dalej nie dziala...
  • Ninjai

    #14

    #13
    Mi smiga. FF+Win7 i nic specjalnego, wszystko up2date.
  • DuzoiPelno

    #15

    nie działa, StreamNotFound
  • DuzoiPelno

    #16

    już chodzi
  • Fetta

    #17

    Fajnie siebie zobaczyc na filmikach :D tym bardziej ze wszystkie regi to znane mordy ;)

    Rusher: nawet sie przywitalem jak usiadles, ale musiales miec czat wylaczony

    /Jony
  • rusher88

    #18

    #17

    Jak widzisz gram bez czata :) Dobrze wiedziec :D
  • mik1984

    #19

    #2 u Ciebie nie działa, bo masz globala :)