This is how I roll

  • NL BSS
  • NL BSS
  • $400
  • Shorthanded
(12 Głosy) 6325

ZAREJESTRUJ SIĘ, BY OBEJRZEĆ CAŁY FILM

Darmowe członkostwo

Zacznij teraz
 

Opis

Zapraszamy na pierwszą produkcję ManYaca w barwach PokerStrategy.com. Nasz świeżo upieczony trener zagrał sesję na platformie Unibet na trzech stolikach NL 400 $ 6-max. Jesteście ciekawi jego gry? Filmik jest dostępny od statusu złotego, aby szersze grono użytkowników mgło się zapoznać ze znakomitą grą ManYaca.

Tagi

Live Video odd Unibet

Komentarze (42)

od najnowszych
  • filipCMpl

    #1

    wybaczcie nam długie buferowanie, ale tak jak mówiłem ostatnio staramy się teraz o dużo lepszą jakość naszych produkcji,

    pozdrawiam
  • SUPERSYS3

    #2

    mi nie dziala nawet 4min:stream not found
  • gaijin69

    #3

    @ #2

    Dokładnie. Zróbcie coś z tym, bo to już trwa od tygodni.
  • gr0su

    #4

    No właśnie, zaczyna to być denerwujące : /
  • hellYeahEnT

    #5

    KK z 3,5 minuty, co powiesz na mniejszy 3-bet ze wzgledu ze przeciwnik to fish i ze chcemy zeby callnal zlapal top pare i oddal nam stacka upraszczajac a ze ma pol stacka to nie potrzebujemy az tak szybko budowac puli ?
  • filipCMpl

    #6

    witam ponownie, specjalnie sprawdzamfilm z róznych komputerówi miejsc i dziala bez problemów, sprawa zgloszona alewyglada na to ze problem moze byc po waszej stronie

    pozdrawiam
  • neQxt

    #7

    Wystąpił błąd - przepraszamy. Spróbuj ponownie później.
    Error Code: NetStream,Play.StreamNotFound
  • JasonWatch

    #8

    Same here.
  • siweq86

    #9

    czemu brązy i srebra narzekają, że nie można oglądać złotego filmu??
  • mmj24

    #10

    u mnie smiga
  • blyskacz

    #11

    wlasnie na fisha zmieniamy size beting i chcemy grac o wieksza pule bo i tak w wiekszosci przypadkow on sprawdzi bo nie rozroznia sizingu a kk miazdzy tutaj jego caly range wiec wiekszy 3bet jak najbardziej.
  • Lynx33

    #12

    Dużo Andrew 'Balugawhale' Sidemana w Twoich wypowiedziach. Znasz jego myśl szkoleniową tylko z DC/Easy Game czy może miałeś kiedyś przyjemność odbyć z nim private coaching:)?
  • CuAt69UsdSnG

    #13

    będzie można dostać twój autograf na Lublin Series of Poker? <fan> <serce> <loffciam>
  • mlooody88

    #14

    fajny filmik, dużo dobrego gadania w stylu co by było gdyby... itp.
    Czekam na następne filmy
  • JasonWatch

    #15

    @9
    Jak się umie, to wszystko można.
  • hellYeahEnT

    #16

    #11 Ja robie odwrotnie, ip nawet mniej niz 3x 3-bet zeby wlasnie mnie sprawdzaj jak najczesciej - im mniejszy bet tym jednak czesciej sprawdzi. Wiadomo ze jak ma ATs to sprawdzi i duzy i maly 3-bet ale jak ma cos w stylu Q9o to do duzego moze wywalic. Za to bet flop robie wiekszy, czesto pod 80-90% pota podchodzi bo fishe maja tendencje do sprawdzenia wlasnie flopa niewazne jaki sizing a dopiero na turnie wywalaja te "2 pary" do 2nd barreli
  • explo26

    #17

    fajny filmik czekam na nastepny ,moglbys kiedys wrzucic twoja gre na. NL 100. 6max na unibet :)
  • lorpio

    #18

    Wypas filmik, oby więcej :)
  • arkadiusz582

    #19

    albo nie dawajcie żadnego fragmentu niższym statusom, albo dawajcie do zakończenia pierwszej ręki, ewentualnie opisujcie potem w komentarzach jak potoczyła się akcja :)
  • Donkamil

    #20

    Rozdanie z 20 minuty [AQo na BB] nie powiedziałeś czemu nie 3betujesz a czemu 3betowałbyś gracza Tiny.
    Nie wiem czy to nie tylko ja ale nie widzę całego ekranu, np. statów graczy na górnych pozycjach.
  • krzysiekmiszcz

    #21

    swietny film
  • krzysiekmiszcz

    #22

    KK na prawym gornym z 37 minuty nie za bardzo over play? Na takim boardzie raczej wiecej jest rak, ktore Cie bija niz sam bijesz
  • Delcrimo

    #23

    u mnie działa bez problemów, dobry film
  • jab0c0

    #24

    Jak się zwie program do statystyk zaprezentowany na owym filmiku? :)
  • GosuRage

    #25

    Strasznie nitujesz jak na ten limit to za duzo wg mnie. Dodatkowo rece typu 89s i nie dokladasz przy 3 graczach w puli z BB ? Sorry ale nie podoba mi sie to :)
  • GosuRage

    #26

    Foldowanie pary w sb vs bb tylko dlatego bo na bb siedzi "agresywny gracz" no w ogole mi sie to nie podoba :D
  • Endurx

    #27

    #26 wolisz być z outplayowany ?

    bo moim zdaniem to bardzo rozsądne zagranie ten fold, jeśli coś nie jest w oczywisty sposób EV+ to lepiej omijać takie spoty a nie robić sobie kłopoty na własne życzenie, chyba że ktoś tak lubi utrudniać sobie życie, ale to już od osobistych preferencji zależy.
  • quspy1233

    #28

    Jakiego programu on uzywa do tych stat?
  • imgoingtomirage

    #29

    Super że od basic bo wczoraj jeszcze od złota było ;]
  • GosuRage

    #30

    #27 Endurx
    Wyrazam tylko swoje zdanie.
    Zupelnie nie podoba mi sie ten styl gry.. duzo bardziej wole gre GoMore czy Toony'ego ktorzy graja bardziej loose.
  • Bluffinmachine

    #31

    świetny filmik. bardzo dużo poruszonych różnych zagadnień... izolacja fishy, gra w 3 betowanych pulach itd.
    naprawde warto.
  • DruJoyce

    #32

    To jest Holdem Manager?
    Jak tak to jak w nim ustawić te literki od nazw współczynników przed wartościami liczbowmi???
  • Delfinek

    #33

    kompresujecie qwa te filmy
  • Delfinek

    #34

    kompresujcie
  • ManYac1

    #35

    #5 Duzy 3bet bo chce budowac jak najwiekszego pota z KK, a fishe sprawdzaja niezaleznie od wielkosci 3beta bo patrza tylko na swoja reke

    #20 Zdecydowalem sie nie 3betowac AQo poniewaz przeciwnik jest jest typem gracza ktory bedzie wywieral na mnie duzej presji po flopie. Ma 64% cbet i Agression 30. Dodatkowo mam na nim tylko 250 rak i zadnych notatek wiec nie wiem jak zachowuje sie we 3betowanych potach i nie chce grac 3bet/fold pf z AQ, a nawet jak sprawdzi to bez jakichkolwiek informacji trudniej gra sie 3bet pota niz normalnego.

    #22 Board jest na tyle drawawy i nasz przeciwnik jest na tyle tricky ze jego range jest tutaj bardzo szeroki. Dlatego przy tak szerokim range przeciwnika i tylu pieniadzach w potcie nie mozemy tego wyrzucic.

    #24 Holdem Manager

    #25 #26 Nituje i rozumiem ze moze Ci sie moj styl nie podobac. Jednak granie slabych rak z poza pozycji na dobrego regularsa jest niedochodowe.
  • mgrudzie

    #36

    jaki adres tego blogu o ktorym wspominales ?
  • k4m1l0z

    #38

    kurde same fiszki :)
  • deivid2

    #39

    Bardzo fajny filmik. Fajnie tłumaczysz spoty.
    Najbardziej mi się podoba, to że każdą rękę rozpatrujesz, zero automatyzmu.

    Pozdro i powodzenia.
  • mrozny

    #40

    kawał dobrej roboty!
  • ablazer

    #41

    Fajny filmik.
    Te pasowani niskich par chyba nie jest takie kontrowsyjne, nawet luźny Ninja i GoMore mówią o tym w in da club.

    co oznacza "w/" w notatce?
  • PJohnson

    #42

    "mamy backdoor flush draw, 2 over karty...dla niektórych to nuts" :D