In da club - część 7

  • NL BSS
  • NL BSS
  • $600
  • Shorthanded
(6 Głosy) 2950

ZAREJESTRUJ SIĘ, BY OBEJRZEĆ CAŁY FILM

Darmowe członkostwo

Zacznij teraz
 

Opis

Oto kolejna odsłona serii "In da club" autorstwa Ninjaia i Gomore21. Po raz kolejni nasi trenerzy grają na limicie NL 600 $ przy stolikach 6-max. Film jak zwykle pełny znakomitych spostrzeżeń i uwag dotyczących charakterystyki tych stawek na różnych platformach. Zapraszamy do oglądania.

Tagi

Live Video multicoach PokerStars series

Komentarze (8)

od najnowszych
  • TheNaturat

    #1

    24:50 PG - mówicie że pary dziewiątek nie zrzucacie do przebicia na flopie od takiego gracza jak Bruut. Jaki wówczas dajecie mu range, i jaki macie plan na dalszy ciąg rozdania?
  • Ninjai

    #2

    #1
    Ogolnie Bruut, jak mowilismy, idzie do showdownu prawie zawsze z mocnym ukladem. Gralem z nim juz calkiem duzo teraz i nie widzialem jeszcze ani jednej slabej reki na SD.

    Jednakze dynamike, ktora mielismy, prowadzi automatycznie do tego, ze on w HU bedzie gral o wiele bardziej light na pozycji, tzn. mial rozszerzony range, ale komu to mowie :)

    A wiec jak on raisuje, to moim zdaniem moze miec okazjonalnie seta, ale predzej sadze, ze on nam da sie wystrzelic z setem na takim suchym boardzie, co prowadzi do tego, ze jego raise bedzie czesciej jakis draw.

    Patrzac realistycznie na ten board, to on tez moze malo rak raisowac for value, jedynie tak naprawde jakies 2pairs i sety, okazjonalnie moze QQ+. Jednakze mielismy taka dynamike, ze on pewnie czesto bedzie zamienial jakies 2nd-pair lub czyste dwa overy w blef tutaj. Zatem jego raising range bedzie mialo mase air, owszem ze sporym equity, jezeli on postanowi raisowac tutaj JT+ jako blef.

    Osobiscie jednak sadze, ze on z A-high zawsze calluje flop, co znacznie zmienia ilosc kombinacji, ktore tutaj stanowia 2OC do naszej reki. Mozna pomyslec nad tym, by na maly blef grac click-it-back by wygladac bluffy, lecz b/c tez mi sie wydaje spoko.

    Plan jest raczej taki, ze on tutaj nie wystrzeli stacka z air, wiec x/c "blank"-turn + revaluate river.
  • eSGe

    #3

    24kgilded to reg z polskiego PS
  • Teges

    #4

    30 minuta KJo, na turn KT8J, jeśli gramy c\c tak naprawde pozwalamy, żeby na riv spadła masa kart, których my nie chcemy zobaczyć, koleś grając cbet 1/2 na flopie (raczej pokazuje slabosc majac AQ gralby wiecej, majac jeszcze gs) na turn niemalże pot, gra tak pewnie z Nuts stritem oczywiście, ale też z backdoor flushdrawem - zauwazyłem taką tendencje u ludzi. Wiem, że Wam w ocenie mogła przeszkodzic akcja z Bruutem i się nie dziwie, połączenie grania i tłumaczenia naprawde nie jest łatwe. Jednak patrzac na sucho na to rozdanie, wydaje mi sie, ze cześciej to my jestesmy tam z przodu, bardziej obawiałbym się jedynie JJ, ale została jedna kombinacja, więc myśle, że c\r jest na bank opcją, na push przeciwnika pewnie zrzarłbym cały time bank, ale myśle że często przy takim jego rozegraniu mozna dojśc do wniosku, że jestesmy z przodu. Chociaż wydaje mi sie, ze rzadko zobaczymy tam 3b, szybciej wlasnie call i dzięki temu otrzymamy value od wielu draws, w tym pair + oesd.
  • piachu01

    #5

    Damn:D film spoko, ale szczerze mówiąc nienawidzę akcentu Ninjai;/
  • irobson

    #6

    nie przesadzaj piachu z tym akcentem
  • Ninjai

    #7

    #3
    Ok, czesto go jeszcze nie widzialem, ale dobrze wiedziec. Niestety nie wiem dokladnie kto to jest, moze ten ktos sie zglosi :)

    #4
    Problem jest tutaj, ze XR KJ nadrepujemy nasza reke troszke lub i mocno na niektorych. Kwon nie wyglada super aggro do tej pory. Jakby on mial taki

    Hand 0: 41.854% 39.26% 02.60% 1330 88.00 { KhJs }
    Hand 1: 58.146% 55.55% 02.60% 1882 88.00 { KK+, JJ-TT, 88, AQs+, AdTd, KJs-KTs, Q9s, T9s, AQo+, KJo-KTo, Q9o, T9o }

    3betting-range na turnie, to wtedy mozemy easy grac XR z racji, ze mamy jeszcze mase EV z jego b/c-range, ktory napewno jest takze szeroki. Problem jednak jest taki, ze XR tutaj, ja sie spodziewam niewiele value od gorszych rak i per default daje ludziom tutaj

    equity win tie pots won pots tied
    Hand 0: 23.514% 19.67% 03.85% 450 88.00 { KhJs }
    Hand 1: 76.486% 72.64% 03.85% 1662 88.00 { KK, JJ-TT, 88, AQs+, KJs, Q9s, AQo+, KJo, Q9o }

    ...mniej wiecej taki range. Jestesmy wiec mocno w plecy i co gorsze, wyrzucamy mase pot-equity, jezeli zamierzamy grac XR/f z racji, ze nie sadzimy ze jego range jest szeroki w momencie kiedy jego range bedzie szerszy i mial GS/kombodrawy etc.

    Jak ty bys tam byl z JT, Qx+pair, Fd+SDV to pewnie tez sadzisz, ze ta karta jest srednia dla ciebie, nie masz tam vbeta czesto i malo kiedy spodziewasz sie foldow na riverze. My spokojnie mozemy tutaj miec juz strita i go XC, co ja sadze jest super sexy w tym spocie.

    Dlatego to dla mnie jest XC bez wiekszych informacji. Moze GoMore cos od siebie doda, jak wroci z urlopu.

    #5
    Nic nie poradzisz, chyba ze mnie podszkolisz na zlocie. -_-
  • piachu01

    #8

    #6
    nie przesadzam-to po prostu moja opinia;)

    #7 się zobaczy:D:D