NL 200$ SH

  • NL BSS
  • NL BSS
  • $200
  • Shorthanded
(3 Głosy) 3008

ZAREJESTRUJ SIĘ, BY OBEJRZEĆ CAŁY FILM

Darmowe członkostwo

Zacznij teraz
 

Opis

Zapraszamy na pierwszą produkcję naszego sędziego działu no-limit shorthanded ZZZeta. Nasz trener nagrał swoją sesję na platformie Unibet na czterech stolikach NL 200 $. Jesteście ciekawi jak mu poszło? Miłego oglądania i prosimy bardzo o feedback.

Tagi

Live Video Unibet

Komentarze (27)

od najnowszych
  • kacper3k

    #1

    Na tą chwilę mam Error Code: NetStream.Play.StreamNotFound :(
  • Morales3322

    #2

    u mnie to samo :(
  • Lynx33

    #3

    Same here.
  • kacper3k

    #4

    Mi przed chwilą raz odpalił, zamknąłem i spróbowałem ponownie i ten sam błąd
  • kozak567

    #5

    WTF?? dawac film
  • Jakub

    #6

    U mnie też nie śmiga. Jutro film będzie poprawnie załadowany.

    Przepraszamy za usterki ;)
  • filipCMpl

    #7

    Witam,

    panowie wszystko powinno być dobrze, u mnie śmiga. Proszę sprawdźcie aktualizacje flasha, wyczyśćcie ciastka, cache i odpalcie. Filmik jest zrobiony jak cała reszta wideo na naszej stronie więc musi śmigać. Pozdrawiam
  • DiabolKL

    #8

    Dzisiaj juz dziala.
  • kozak567

    #9

    nie dziala dalej
    ;/
  • Kuubek

    #10

    dobry filmik sh! ciekawa gra przeciwnikami ;-) pozdro ;-)
  • kozak567

    #11

    co z tym nie tak? jak bylem niezalogowany to smigalo, zalogowalem sie i zas error code. WTF?
  • kozak567

    #12

    na zadnej przegladarce nie chodzi u mnie ;/ dzieki pokerstrategy za takie filmiki ;/
  • kozak567

    #13

    ok idzie w koncu po 1000 probach zaladowania
  • DiabolKL

    #14

    ZZZet czy moglbys przy produkcji nastepnego filmu nagrac go na full screenie? Troche to przeszkadza np w 6:00 minucie 4betujesz goscia o ktorym mowisz, ze jest deep a nie wiem czy ma okolo 250 w stacku czy prawie 300. Jesli ma 150bb to 2.5x 4bet uwazam za zbyt slaby.
  • filipCMpl

    #15

    teraz i ja miałem problem, musiał wystąpić problem na serwerze, pracuję nad tym, powinno śmigać na czasie, pozdrawiam
  • MrBaikal

    #16

    problemów najmniejszych nie ma z odpaleniem (firefox)...

    Filmik bardzo ciekawy, dobre tłumaczenie zagrań
  • cichodajka

    #17

    prosilbym o nagrywanie na full screen

    bo w tej wielkosci troche malo czytelne
  • PJohnson

    #18

    Fajny filmik.

    ostatni hand - K9o 3 way, mówisz ze nie cbetujesz, bo Skyla rzadko folduje do cbetów. Nie uważasz że to nie jest wystarczający powód? - nie ma statystyki na niego "fold to cbet w 3way pot donkiem".
  • Sterwor

    #19

    czemu mowisz ze nie mozna callowac 3 betow oop, jak to jest nieprawda szcegolnie jak ktos ma luzny range 3 betow ip tylko trudniej je grac dochodowo oop ale nie jest to niemozliwe, po drugie czemu mowisz polowe slow po polsku a polowe po angielsku szcegolnie reke ktora masz
  • ZZZet

    #20

    Co do callowania 3betow oop - to byla generalizacja. Zwykle nie chcesz callowac 3betow oop, zwlaszcza deep, bo ciezko sie gra post flop nie majac pozycji. Nie znaczy to, ze nigdy nie callniesz 3beta oop.

    Co do drugiego, nauczylem sie pokera po angielsku i zostaly mi takie nawyki, ale jezeli to jest problem to bede mowil nazwy handow tylko po angielsku albo tylko po polsku.
  • kacper3k

    #21

    ZZZet, będzie więcej Twoich filmów?
  • Stroynowski

    #22

    ok 30:00 min
    wydaje mi się że value bet jest tu dużym błędem; jedyne ręce, które mogły cię sprawdzić na flopie, a są słabsze to AQ i AJ; po pierwsze nie widzę często calla od takich rąk, po drugie przeciwnik często zagra na riverze linię check/call z dwiema parami
  • preludiumm

    #23

    Bardzo przyjemny filmik, fajne rzeczowe analizy, czekam na więcej ;)
  • kcisek

    #24

    nie dziala
  • Aimer87

    #25

    czemu to dopiero 1szy filmik tego trenera?
  • explo26

    #26

    wiecej filmikow na unibet prosze:)
  • imgoingtomirage

    #27

    #22, masz absolutną rację moim zdaniem.