Basic Gameplan vs Unknown - część 5

  • NL BSS
  • NL BSS
  • Heads-up
(10 Głosy) 2632

ZAREJESTRUJ SIĘ, BY OBEJRZEĆ CAŁY FILM

Darmowe członkostwo

Zacznij teraz
 

Opis

Dzisiaj mamy dla was kolejną, piątą część z serii filmików heads-up pod tytułem Basic Gameplan vs Unknown. Nasi trenerzy i spece od HU Ninjai i majster skupiają się w dzisiejszym odcinku na 3betach i grze w 3betowanej puli. Zapraszamy.

Tagi

3betting Filmik Teoretyczny Live Video multicoach series

Komentarze (6)

od najnowszych
  • PJohnson

    #1

    Dzięki panowie za tą serię, świetna robota. Bardzo rozjaśnia reguły panujące w HU i od razu widzę poprawę w swojej grze ;)
  • kozak567

    #2

    nice vid. czekam na praktyke :)
  • Ninjai

    #3

    #1
    Thx

    #2
    Wlasnie pracujemy nad tym, bo chcielismy odczekac feedback lub specjalne pytania. Do tej pory jednak nie bylo tego az tyle, ile myslelismy, ze moglo byc, wiec zrobimy po naszej mysli i powinno sie okazac juz niebawem.
  • CronTheFish

    #4

    ~10min
    Serio jak zagramy raise na flopie T9xtt (będąc dla kolesia unkiem) to on shipnie AK,AQ? To jest standard? ;
    Dlaczego w takim razie nie raisować tam TJs skoro jest w tym tyle value tylko mówicie że żeby to zraisować to musimy mieć szaloną dynamikę?
    Czy w takim razie będąc na miejscu villaina powinniśmy cbet/shipowac AK na takich boardach?
  • Ninjai

    #5

    #4
    Board o ktory mowimy, to T8x. To nie jest az taka szalona roznica pomiedzy T9 i T8, ale jednak daje wiecej drawow, mniej value-2pairs etc.

    Blokujac jeszcze jakies flush-outy, to czesto jest standard by tam grac b/c z AK/AQ jezeli wiemy juz troche o przeciwniku. Jak jest calkiem unknown, to moim zdaniem jest close, ale w HU czesto i tak +EV.

    Co do TJ i lightowych value-raise'ow: Logika z jednej strony nie da sie automatycznie przelozyc na druga. Tzn., ze nie kazdy shipuje tam AK/AQ, i sie musisz pytac, czy z twoja TP mozesz otrzymac value od blefow na turnie/riverze i czy ship ma tutaj wiekszy EV od shipowania turnow czy to wogole jest +EV, czy fold nie jest lepszy.

    Wszystko zalezy od struktury boardow i tego, co wylapales od przeciwnika. W HU najwiekszym bledem jest generalizowac cos. Kazdy gra inaczej, ty chcesz grac pod przeciwnika.
  • SwindlerFraud

    #6

    Genialna seria !