NL 200$ SSS - session review

  • NL SSS
  • NL SSS
  • $200
  • Full-ring
(6 Głosy) 2916

ZAREJESTRUJ SIĘ, BY OBEJRZEĆ CAŁY FILM

Darmowe członkostwo

Zacznij teraz
 

Opis

Dzisiaj mamy coś specjalnie dla graczy strategią short stack. PatriceMilev przygotował dla was znakomite session review z limitu NL 200$. Tym razem jednak w ramach promocji udostępniamy filmik już od statusu srebrnego. Nasz trener skupia się na tym na co należy zwracać uwagę decydując się na squeez, jaką rolę odgrywa fold equity gdy decydujemy się na rozgrywanie drawów oraz na dopełnianiu ze small blinda. Zapraszamy.

Tagi

hh Session Review

Komentarze (8)

od najnowszych
  • kozak567

    #1

    fajne video :) Patrice masz fajnego huda, moglbys go gdzies uploadowac??
  • PatriceMilev

    #2

    Pewnie da się zrobić, ale nie obiecuję, że w tym miesiącu.
  • kozak567

    #3

    byloby fajnie jakbys dal rade :) pozdro
  • beatsteake

    #4

    Super filmik. Szczególnie przydały mi się analizy i wytłumaczenie znaczenia niektórych statystyk. Dodatkowo fajnie, że pokazałeś rozdania, w których zagrania były EV+ choć niestety w większości z nich nie dopisało szczęście.

    PS. Na jakich roomach to grałeś?
  • PatriceMilev

    #5

    #3
    Przebudowuje jeszcze HUDa mojego, bo znalazłem kilka fajnych rzeczy, ale wrzucę! ;)

    #4
    Rozdania pochodzą z sieci Ongame (Bwin etc.). Dzięki za wskazanie, co się podoba :).

    Co do szczęścia, to tak to już z nim jest ;).
  • Kady82

    #6

    fajny filmik, gdzie znajdę taki EV kalkulator??
  • Melchior89

    #7

    Bardzo mi się podobał już niemego się doczekać nastopnego.
  • PatriceMilev

    #8

    #6
    W wątku Xarrego https://www.pokerstrategy.com/forum/thread.php?threadid=18599

    #7
    O to trzeba prosić adminów. Dziś masz szczęście. :)