The hunting - część 2

  • NL BSS
  • NL BSS
  • $100
  • Full-ring
(8 Głosy) 2645

ZAREJESTRUJ SIĘ, BY OBEJRZEĆ CAŁY FILM

Darmowe członkostwo

Zacznij teraz
 

Opis

Dzisiaj mamy dla was drugą część serii filmików szkoleniowego yaca pod tytułem: "The hunting". Nasz trener zagrał sesję na platformie Full Tilt Poker na stawkach NL 100 $, oczywiście przy stołach fullring. Yac pokazuje jak efektywnie ogrywać słabych graczy zwanych popularnie fishami. Yac specjalnie dokonał table selection w taki sposób aby mieć pod dostatkiem tych właśnie graczy. Zapraszamy.

Tagi

FullTilt Live Video series

Komentarze (19)

od najnowszych
  • Kamil1010

    #1

    07:30 AA na LD, jak często stosujesz to zagranie? Nie lepszy jest tu normalny sqz, nawet nie musi być duży żeby dać sie wysypać/badz callować tym półstakom. Nie dajesz im w tym momencie miejsca na popełnienie błędu.

    Analogiczna jest sytuacja z 88 w 05;00min a tu ktoś na te AA Ci sie spokonie może sypnać, badz widzialm juz calle pod seta badz z jakimiś Ax etc.

    Grasz vs 4randomowe staki, oni tu nie myśla że chcesz wytworzyć foldequity mając AK na rece i Cię przeleweluja ze swoimi niższymi parkami.

    Tak ja to widze xD
  • bwdevil

    #2

    Pytanie do trenera:

    Możesz udostępnić karty i layout stołu (otoczenia), bądź namiary na to :). Z góry dzięki.
  • cichodajka

    #3

    namiary sa w watku
    http://pl.pokerstrategy.com/forum/thread.php?threadid=25368

    a gra jak gra

    jak dla mnie za duzo mowienia ile to nie jest fiszy na stolach , bo powtarasz to z 10 razy jak nie wiecej , a wynikow jakos w drugim filmiku rowniez nie widac
  • yac

    #4

    Kamil 1010 -> Myślę,ze przy takiej ilości callujących graczy mój SQZ zawsze byłby dla nich commitujący, tj. nawet bardzo luźni gracze nie sprawdzili za 1/4 swojego stacka pod seta. Takie akcje z wrzucaniem stacka przynosiły mi wcześniej rezultaty i uznałem, że pula jest już na tyle nabudowana, że będzie to najbardziej optymalne zagranie

    cichodajka -> Jak juz mówiłem wcześniej, nie uważam aby wyniki 45-minutowych sesje miały jakiekolwiek znaczenie. Mógłbym tu wrzucać materiał, gdzie wrzucam AA vs. KK pre albo set vs. set i zgarniam 4-5 stacków w trakcie filmu. Tylko jaką to ma wartość edukacyjną? Żadną, bo decyzje są banalnie proste. Materiał jaki tutaj przygotowuję to filmy INSTRUKTAŻOWE - przekazuje w nich swój tok rozumowania i czasem większą wartość dydaktyczną będą mieć tutaj dobre foldy niż wrzucanie AI. Jeśli szukasz filmów WIDOWISKOWYCH to odpal sobie Eurosport.
  • cichodajka

    #5

    ja nie szukam widowiska

    tylko wyraznie napisalem co mi sie nie podoba

    a gadanie na okraglo przez caly filmik ile to fiszow siedzi przy stolach... wolalbym wiecej ciekawych spostrzezen , wiedzy niz tego sloganu

    ogladalem filmik gomore i ninja

    i naprawde duzo ciekawych sposrzezen , uwag , toku rozumowania wiedzy zostalo w nich przekazane , natomiast tutaj , mozesz sie z tym nie zgodzic - ale jest to zwykla sesja nagrana od tak sobie z ktorej obejrzenia praktycznie nic nie wynioslem .

    moze komus sie podobala , mi niestety nie . mysle ze stac cie na wiecej bo jestes z pewnoscia b dobrym wygrywajacym graczem.
  • GregWawelski

    #6

    Etatowy maruda cichodajka wspomniał o filmach Ninjai`a i GoMore`a. Ma rację, że kiedy na filmie na prawdę niewiele się dzieje warto porozkminiać na szybko jak gralibyśmy z taka, jak z taka reka itd. Co można było przekombinować, co na innego przeciwnika. Też nie wiem po co w trakcie filmu omawiać stolik...
  • Kamil1010

    #7

    Nic Ci nie ujmuje w tym co napisałeś,ale chętnie bym usłyszał zdanie innego trenera.
    Mógłbyś to rozdanie wrzucic na forum jak by nie bylo problemu ? ;]
  • yac

    #8

    #7 Nie ma problemu, wrzucę je pod banderą "Ocen rozdanie trenera" :)

    #5
  • yac

    #9

    5 i 6

    Fajnie, że pojawiły się konkretne argumenty. Postaram się w przyszłych produkcjach w wolnym czasie omawiać "co by było gdyby". Pamiętajcie jednak, że w filmiku Ninjai i Gomore'a jest ich 2, a ja tu jestem sam. Zresztą ciężko z nimi konkurować nawet indywidualnie, daleko mi do ich skilla. Niemniej zależy mi na dobrej jakości moich filmów, dlatego biorę sobie do serca konstruktywną krytykę i postaram się zapewnić lepszą treść w nadchodzącej przyszłości

    pozdro
  • filipCMpl

    #10

    #9 to nagraj film z rusherem,

    pozdr
  • Kamil1010

    #11

    #10 +1
  • ablazer

    #12

    Oooo to mogłoby być mega fajne ;)
    Super pomysł filip, ogółem podoba mi się idea filmików we dwóch, pozwala na częstą konfrontacje dwóch alternatywnych linii.
  • cichodajka

    #13

    dobry pomysl na filmik z rusherem

    wogole filmik nagrywany przez 2 osoby wymieniajace sie swoimi pogladami to bardzo dobry pomysl na cashowki
  • babel92

    #14

    Pomysł bardzo ciekawy, zwłaszcza że Rusher preferuje luźną grę, a Yac bardziej tight - jakaś seria na NL100 mogłaby być naprawdę interesująca :)

    Jeszcze co do feedbacku skoro lubisz konstruktywną krytykę to sugeruję, byś więcej mówił. W Twoich filmach często jest tak, że przez 30-40 sek nic nie mówisz. Jak spojrzysz na filmy takich graczy jak Bocian, GoMore, Ninjai, Majster (i nie tylko) to oni baaardzo dużo nawijają ;) W wolnych chwilach mówią o różnych wskazówkach, cennych spostrzeżeniach, analizują ręce pod względem "co by było gdyby" etc. U Ciebie z filmu 40 min w praktyce można by zrobić film 15-20 min, bo reszta to omawianie bardzo standardowych linii lub siedzenie i nic nie mówienie.

    Wierzę, że stać Cię na więcej :)
  • ablazer

    #15

    Zgadzam się z Bąblem. Dodatkowo w filmie wyjątkowo mało lepszych akcji i spotów. Rozumiem, że najlepiej zarabiać na fishach ale tą wiedzę użytkownicy ze złotym poziomem już mają i oczekują ciekawych akcji.

    Pytanie odnośnie jednej ręki, gościu betuje z K7 przez 3 barrele a Ty mówisz, że na jego range betowania chcesz sprawdzać 3 streety. Jaki dajesz mu range? Czy uważasz, że on zabetuje każde karty przez 3 ulice?
  • hoolender

    #16

    #3 pokaż swoje filmy z wartka akcją, a wyniki finansowe to nie jest wszystko. Czyli z Twojej wypowiedzi fisz co ma staty 70/3 ale udało mu się zrobić 5 BI na stole to jest ktoś bo ma wynik w tej jednej sesji?
  • Donkamil

    #17

    Mi się filmy podobają. Oczywiście różnią się od filmów Ninjaia i Go More, ale przez to są bardziej zrozumiałe dla przeciętnego gracza z tych limitów. Zresztą SH a FR się różnią. Yac nie przejmuj się, TheNaturat tak samo jest lub był krytykowany za swoją "Full ring'owość"

    cichodajka - nie wygrywa się każdego rozdania, tak jak nie wygrywa się każdej sesji.
  • kewlys

    #18

    Jak dla mnie Yac wykonuje dobrą robotę. Niektórym fishom takim jak ja trzeba w przystępny sposób przypominać o podstawowych zagraniach.
    Good job Yac !!!
  • martelo777

    #19

    Dobry film. Nie ma do czego się przyczepić. Wzór filmu szkoleniowego.