Zlot polskiej społeczności w Krakowie 06/2010 - impreza w klubie Prozak

  • Eventy
(6 Głosy) 5319

Opis

Tak bawi się polska społeczność PokerStrategy.com. Tym razem w krakowskim klubie Prozak, na zlocie w czerwcu 2010.

Tagi

vip event

Komentarze (34)

od najnowszych
  • MongolianoItaliano

    #1

    7.24 :D
  • salyk

    #2

    "ślicznie jest" :D
  • artaveld

    #3

    hehe najpierw finlandia ale pozniej to widze ze juz gorzka zoladkowa szla :D
  • Thorek

    #4

    Ale misiaki zaliczyłem z naszymi adminami :D
  • Jakub

    #5

    Finlandia była przemycona z Gibraltaru :)
  • babel92

    #6

    Hehe, jak się ogląda film i słucha komentarzy to nic tylko żałować, że się tam nie było... :(

    A tak btw to fajnie by było, gdyby każdy tutaj w komentarzach napisał w którym momencie jest na filmie i jak wygląda, żeby go rozpoznać ;)
  • 1MrPiter

    #7

    Panowie kto z was się wypowiadał w okolicy 6:25? Ja też gram fixa i może kojarzę tę osobę? :-) Bo ludzi z NLa to nie za bardzo ;P
  • Balin1

    #8

    #7 to MongolianoItaliano
  • trzcinek

    #9

    jakbyś Piter chciał mnie na meczu odszukać kiedyś to ja jestem w momencie 4,37 jak cole sobie nalewam;P
  • NaTTanael

    #10

    czemu talia everest a nie ps ? :D
  • Jakub

    #11

    Nie wiem skąd oni wzięli te karty Everesta :) Wszyscy diamenci dostali po dwie talie kart PokerStrategy.com
  • Fizoloff

    #12

    #1 A co mogłem odpowiedzieć na pytanie "Jak podoba ci się zlot" :D
  • Countit

    #13

    mogliscie mnie naprawde wyciac. Nawet ja nie rozumie co ja tam mowie ;)
  • NiceHand002

    #14

    Aplah z nimiec kto to był?
  • kustra

    #15

    4:28 niezła faza, Pan w niebieskim :d
  • Shuma87

    #16

    Pan w niebieskim to Panadol :D
  • dragoste

    #17

    Oj coś nie wierzę, że tak grzecznie było :D

    No to teraz mamy motywacje do gry ;]
  • SeBiX7

    #18

    lol, jaka popijawa xDxD
  • doncamilloskate

    #19

    Fajny zlot, milo sie oglada:)

    co za muzyka w tle, zna ktos moze?:D
    wpada w ucho:)
  • KrisB27

    #20

    ja to chyba najczęściej wznoszący toasty no i gramy w zielone...
  • babel92

    #21

    A mnie ciekawi kto się wypowiada w 1:07, bo ta osoba jest chyba z 4-5 razy na filmie ;p jakiś jajcarz? xd
  • Countit

    #22

    ja bym powiedzial ze osoba nad toba, ale tez duzo nie pamietam
  • Brookeet

    #23

    Ślicznie jest
  • erykzholdy

    #25

    czemu tam nikt nie tanczy i nie rwie panien? :D
  • KrisB27

    #26

    no kogoś poszukują z tego filmiku na szczęście w niebieskim
  • mikidar

    #27

    #24 coś mi się wydaje że powinno być ElaDam :)
  • TheNaturat

    #28

    Heh, jeżeli pamiętam to po jednym z poprzednich zlotów była podobna sprawa z "Sebastianem" - gdzie on się nie ruszy to przestawia płonące śmietniki albo i gorzej :D
  • Kleopatra23

    #29

    Ela, to nie ta strona i nie ten zlot. Ja Ci to mówię. Chyba, że ten chłopak wspominał coś o "haj stejks" :facepalm:
  • smack91

    #30

    5:20 Alph0r?
  • mazaq

    #31

    #24 to miqlas
  • michalstanislawgodlewski

    #32

    Tutaj przynajmniej karty poszły w ruch a w tej restauracji to strasznie drętwo było tylko jedli i gadali. Szkoda, że tak daleko.
  • KatarzynaM

    #33

    Drogi Michale,
    W rzeczy samej, w restauracji wszyscy jedli, pili i gadali - chciałoby się rzec, jak to w restauracji :D Ale mogę Cię zapewnić, że drętwo nie było ;)
  • yatamaan

    #34

    dobra sprawa :D czuje że zawitam nastepnym zlocie ;) Pozdrawiam . :)
  • yatamaan

    #35

    PS " facet w niebieskim poszukiwany" nawet się domyślam kto jest poszukującą :D ;P może w ciąży :x ;P dobra bka :D