[NL2-NL16] TT w MTT

    • Bilson
      Bilson
      Platyna
      na forum od: 29.08.2007 Posty: 1 361
      Game # 640977112 - Texas Hold'em No Limit 25/50 - Table "Tournament Table €3,000 Guarantee 3163460 2"

      Players(max 9):
      MissUlliis (2 750,00 in seat 1)
      Varenneita (1 605,00 in seat 2)
      -Turilas- (2 500,00 in seat 3)
      Thyrring1 (5 345,00 in seat 4)
      damo123 (1 755,00 in seat 5)
      TT666 (3 395,00 in seat 6)
      Bee_Lou (2 500,00 in seat 7)
      Tomaatti (2 640,00 in seat 8)
      ronnie56 (2 510,00 in seat 9)

      Dealer: ronnie56
      Small Blind: MissUlliis (25,00)
      Big Blind: Varenneita (50,00)

      Bee_Lou was dealt: Th - Tc

      -Turilas- Fold
      Thyrring1 Fold
      damo123 Fold
      TT666 Fold
      Bee_Lou Raise (150,00)
      Tomaatti Fold
      ronnie56 Call (150,00)
      MissUlliis Fold
      Varenneita Fold

      Flop Jd - 7h - 7s

      Bee_Lou Bet (200,00)
      ronnie56 Call (200,00)

      Turn Jd - 7h - 7s - 6h

      Bee_Lou Bet (300,00)
      ronnie56 Raise (1 000,00)
      Bee_Lou ????????

      Ze w zasadzie fold preflop to wiem :)

      Przeciwnik bardzo loose agresywny ale raczej w donkowy sposób ;)
  • 21 odpowiedzi
    • Fizoloff
      Fizoloff
      Brąz
      na forum od: 29.08.2007 Posty: 1 899
      No tak jak powiedziałeś raczej fold PF albo limp. A na flopie już tak w pota bym chyba uderzył.

      Pozdro
    • Mimz
      Mimz
      Brąz
      na forum od: 05.08.2007 Posty: 464
      omg jak mozna spasowac TT na pf jak blindy sa bardzo male? :O
      jak koles byl loose to lepiej grac na turnie c/c lub c/f w zaleznosci jak mocno podbija
      fizoloff czemu ty zawsze chcesz over pot betowac na flopie nawet jak nie ma drawow?
    • Bilson
      Bilson
      Platyna
      na forum od: 29.08.2007 Posty: 1 361
      Original od Mimz
      omg jak mozna spasowac TT na pf jak blindy sa bardzo male? :O
      1. Male blindy, mala potencjalna pula - po co sie pakowac na poczatku turnieju w rozdanie z, bądź co dądź przecietną ręką

      2. Tym bardziej, że po lewej stronie masz LAG donka
    • Fizoloff
      Fizoloff
      Brąz
      na forum od: 29.08.2007 Posty: 1 899
      Bo strategia turniejowa jest inna niż strategia przy stolikach cashowcyh i we wczesnej fazie turnieju raczej takie ręce bez pozycji się folduje.

      Original od Mimz
      fizoloff czemu ty zawsze chcesz over pot betowac na flopie nawet jak nie ma drawow?
      Czy bet pot, to jest overbet???


      Pozdro
    • Mimz
      Mimz
      Brąz
      na forum od: 05.08.2007 Posty: 464
      Original od Bilson
      Original od Mimz
      omg jak mozna spasowac TT na pf jak blindy sa bardzo male? :O
      1. Male blindy, mala potencjalna pula - po co sie pakowac na poczatku turnieju w rozdanie z, bądź co dądź przecietną ręką

      2. Tym bardziej, że po lewej stronie masz LAG donka

      lol przeciez na tym etapie gra sie kazda srednia/niska pocket pair na set value, bo jak trafisz to stackujesz wlasnie takiego donka i wyrabiasz sobie przewage w zetonach

      na turnie powinno sie grac check/fold a tym betem troche mniejszym niz 1/2 pota pokazales tylko slabosc


      fizoloff
      kiedy ty wkoncu zrozumiesz ze jak jest hu to nigdy nie powinno sie pot betowac :o
    • Bilson
      Bilson
      Platyna
      na forum od: 29.08.2007 Posty: 1 361
      Original od Mimz


      lol przeciez na tym etapie gra sie kazda srednia/niska pocket pair na set value

      Czyli jest tylko 1 jedyna najlepsza strategia turniejowa, której elementem jest między innymi granie każdej 22 nawet OOP na poczatku turnieju.

      To jest dopiero lol
    • Mimz
      Mimz
      Brąz
      na forum od: 05.08.2007 Posty: 464
      to jakimi kartami grasz na poczatku turnieju? tylko AA/KK/AK? gralem troche sity i ogladalem rozne video i gra sie malymi i srednimi pocketami, szczegolnie z mp+1 xD bo z utg mozna posowac

      w ogole jest artykul na ps o tym
      http://www.pokerstrategy.com/pl/strategy/sng/119/2/
    • Fizoloff
      Fizoloff
      Brąz
      na forum od: 29.08.2007 Posty: 1 899
      A kiedy się Mimz nauczysz, że betowaniem nie tylko podbijasz pota, ale również chcesz przekazać przeciwnikowi pewną informację. Jeżeli zrobisz standardowy bet 2/3 czy 3/4 pota w takiej sytuacji może być odczytany jako cont-bet z totalnie niczym i zostanie sprawdzony, a wtedy na turnie zaczynają się problemy, szcezgólnie bez pozycji. Bet pot w takim wypadku jak ten, gdzie flop totalnie nam nie pasuje sugeruje posiadanie silniejszej ręki niż to faktycznie ma miejsce. Betowanie na continuation w tak wczesnej fazie jest totalnym nieporozumieniem, ponieważ patrząc na stacki graczy nigdy nie dojdzie do showdown przy takiej wiellkości pota bez OLA. Więc przestań szastać "książkowowymi cytatami" na temat betowaniu na HU nie w pota, tylko patrz jaka jest aktualnie twoja sytuacja, jak jesteś czytany przez przeciwnika i co możesz w takiej sytuacji zrobić.

      Pozdro
    • Fizoloff
      Fizoloff
      Brąz
      na forum od: 29.08.2007 Posty: 1 899
      Original od Mimz
      to jakimi kartami grasz na poczatku turnieju? tylko AA/KK/AK? gralem troche sity i ogladalem rozne video i gra sie malymi i srednimi pocketami, szczegolnie z mp+1 xD bo z utg mozna posowac

      w ogole jest artykul na ps o tym
      http://www.pokerstrategy.com/pl/strategy/sng/119/2/

      Ale sng to chyba nieco inna strategia niż MTT.
    • Mimz
      Mimz
      Brąz
      na forum od: 05.08.2007 Posty: 464
      Betowac na flopie powinno sie zawsze tak samo bezwzgledu na to czy trafilismy czy nie xD . Uwazny gracz zawsze zwraca uwage na wysokosc betow i jesli betujesz o pota gdy nic nie trafisz, a jak trafisz to betujesz 2/3 pota to jest bardzo latwo czytelny. Nie raz gralem na kolesi ktorzy bluffuja wysoko np o pota, a jak cos maja to betuja mniej i bardzo latwo sie gra na takich graczy.

      "Jeżeli zrobisz standardowy bet 2/3 czy 3/4 pota w takiej sytuacji może być odczytany jako cont-bet z totalnie niczym i zostanie sprawdzony"

      Zaprzeczasz sam sobie bo jak kogos standardowym betem jest bet o np 2/3 pota to przeciwnik na podstawie samego beta nigdy nie stwierdzi czy to jest conti bet czy nie.
    • Mimz
      Mimz
      Brąz
      na forum od: 05.08.2007 Posty: 464
      Original od Fizoloff]
      Ale sng to chyba nieco inna strategia niż MTT.
      we wczesniej fazie gra sie tak samo, poprostu chodzi o to zeby grac tight i jak najszbyciej sie podwoic jak trafimy mocna reke np seta
    • Fizoloff
      Fizoloff
      Brąz
      na forum od: 29.08.2007 Posty: 1 899
      Mimz czy ty w ogóle czytasz, co ja Ci piszę? Przecież napisałem że jak NIE TRAFISZ warto betnąć pota, aby zasugerować przeciwnikowi łape silniejszą niż masz, czy to jest aż tak trudno zrozumieć? Czy ja napisałem, że masz betować wiecej jak coś masz i mniej jak nie masz? Ja napisałem, żeby wysokość beta uzależnić od tego, co chcesz przekazać swojemu oponentowi.

      Original od Mimz
      Zaprzeczasz sam sobie bo jak kogos standardowym betem jest bet o np 2/3 pota to przeciwnik na podstawie samego beta nigdy nie stwierdzi czy to jest conti bet czy nie.
      Czy ja nie pisałem w trybie hipotetycznym??? Że MOŻE zostać odczytany jako cont-bet? A w wypadku jak MOŻE zostać tak odczytany (i to przez LAGA, co jest bardzo prawdopodobne) to zostaniemy callnięci. Czyli jeżeli ISTNIEJE taka MOŻLIWOŚĆ, to chyba warto zmniejszyć jej PRAWDOPODOBIEŃSTWO. czy nie?




      Pozdro
    • Mimz
      Mimz
      Brąz
      na forum od: 05.08.2007 Posty: 464
      omg... zrozum ze jesli zmieniamy wielkosc betow na flopie to jestesmy czytelni... Wystarczy ze koles zobaczy pare showdownow i bedzie wiedzial od czego dobieramy wielkosc naszych betow. Jesli betujemy pota w tym rozdaniu to trzeba to robic w kazdym, zeby wlasnie nie byc czytelnym, a pot betowac sie nie powinno z hu, bo jest cos takiego jak kontrola puli, ktora polega na tym zeby nie grac o wielkie poty ze srednia reka.

      "Ja napisałem, żeby wysokość beta uzależnić od tego, co chcesz przekazać swojemu oponentowi."
      pokazulesz mu tylko to czy bluffujesz czy nie :<
    • Fizoloff
      Fizoloff
      Brąz
      na forum od: 29.08.2007 Posty: 1 899
      Gdzie jesteś czytelny???? W tym, że betujesz czasami tak a czasami owak? Że zmieniasz wielkość betów?

      Przecież ja nie mówię, żeby robić sobie tabelkę, że AA KK - betuje pot, Nic nie mam - betuje 3/4, mam QQ JJ - robię overbeta. Tylko mówię, żeby zmieniać wielkość beta w zależności od sytuacji i przeciwnika, a nie w zależności od karty.

      Im mniej będzie w grze elementów stałych tym właśnie jesteś mniej czytelny, bo AA, seta, KK, gram w każdym handzie zupełnie inaczej.
    • Mimz
      Mimz
      Brąz
      na forum od: 05.08.2007 Posty: 464
      jestes czytelny na przestrzeniu kilku/kilkunastu handow a nie w tym rozdaniu.

      "Im mniej będzie w grze elementów stałych tym właśnie jesteś mniej czytelny, bo AA, seta, KK, gram w każdym handzie zupełnie inaczej."
      lol wlasnie jest na odwrot, bo jak grasz z setem beta 1/2 pota, a np z nietrafionym AK grasz 2/3 pota to uwazny gracz sie bedzie wiedzial jak silna jest twoja reka. Ofc chodzi mi o to ze grales z nim wczesniej iles tam rozdan a nie tylko jedno rozdanie.
      Jak betujesz zawsze tyle samo np 2/3 pota niezaleznie od tego czy masz seta, overpair, jakies draw czy zupelnie nic nie trafiles to przeciwnik nigdy nieodczyta twojej reki bo betujesz zawsze tak samo. Conti bety beda wtedy zawsze dochodowe, bo koles nie bedzie wiedzial ze to jest tylko bluff i bedzie regularnie foldowal.
      A w zaleznosci od tego jaki jest przeciwnik to powinno sie niekiedy zrezygnowac z conti beta jesli jest calling station lub zrobic Multiple Barrels jesli koles jest np tight.

      rozumiesz o co mi chodzi?
    • limerickzzz
      limerickzzz
      Basic
      na forum od: 18.03.2007 Posty: 1
      Hmm, zlukałem na szybko tą rękę i nie zrzucałbym jej pre flop. Powinniśmy betnąć 200$ pre flop, jeżeli chodzi o flop to moim zdaniem pownieneś betnąć conajmniej pota lub lekko ponad, ponieważ mam trochę scary board i bet ten ma zamiar zrzucić kolesia z ręki. Jeżeli calluje naszego beta tak jak w tej ręce, musimy grać check/fold na turnie z prostej przyczyny, obstawiamy go na JA/JQ/JK ma zbyt duży range na nas i zazwyczaj jesteśmy behind, bo nie mamy żadnego reada. Ogólnie zagrane ok na pf, za mały bet na flopie, betujesz spokojnie pota, no i check/fold na turnie. To wszystko.

      Co do rąk startowych w turniejach to polecam grać przez pierwsze poziomy blindów AA/KK/QQ/JJ/AK/AQ/AJ/KQs/JQs. Potem jak się nabudujemy właczamy w to pockety i wygrywamy :P
    • Bilson
      Bilson
      Platyna
      na forum od: 29.08.2007 Posty: 1 361
      na turnie powinno sie grac check/fold a tym betem troche mniejszym niz 1/2 pota pokazales tylko slabosc


      Tu się zgodze w 100%

      we wczesniej fazie gra sie tak samo, poprostu chodzi o to zeby grac tight i jak najszbyciej sie podwoic jak trafimy mocna reke np seta


      1Nie widzisz różnicy wynikającej z tego, że w sng jestes w kasie po wyeliminowaniu 6 przecinikiow, a w MTT kilkuset?

      2. Pewnie. dobrze jest sie podwoic. Ale chodzi o to zeby miec jak najwiekszy stack w momencie podwojenia, a nie rozdawac zetony grajac slabe rece liczac na monstera.

      Tak rozumujac powinenes zawsze grac ATs albo kazdego sc bo moze dorwiesz strita albo kolor, K7s, bo moze trafisz 2 pary i sie podwoisz.

      W koncu jak dorwiesz tego swojego monstera masz 700 zetonów i robisz z tego 1400. Brawo jestes w punkcie wyjscia ;)



      Co do tego betowanie w pota/ nie w pota itd:

      Po pierwsze rzecz sie ma inaczej w turniejach a inaczej na stolikach.
      W turniejach contbet przy braku drawów na stole wystarczy walic troche ponad 1/2 pota. Zwykle wystarczy to na wyrzucenie przeciwnika z rozdania, jesli nic nie ma. Wynika to z tego ze po wtopieniu polowy stacka na call nie mozna uzupelnic stacka ;) Wobec tego nie ma sensu cbetowac wiecej.


      Przecież ja nie mówię, żeby robić sobie tabelkę, że AA KK - betuje pot, Nic nie mam - betuje 3/4, mam QQ JJ - robię overbeta. Tylko mówię, żeby zmieniać wielkość beta w zależności od sytuacji i przeciwnika, a nie w zależności od karty.

      ....
      ....
      lol wlasnie jest na odwrot, bo jak grasz z setem beta 1/2 pota, a np z nietrafionym AK grasz 2/3 pota to uwazny gracz sie bedzie wiedzial jak silna jest twoja reka.



      Wiem o czym mówsz mimz, tez podobnie gram. cbet (na stolikach) przy braku drawow wale przewaznie kolo 1/2 -2/3 puli, przy drawach 3/4 - pot - niewazne czy trafie flopa czy nie.

      Ale to co piszesz nie jest sprzeczne z tym co pisze Fizoloff, wiec nie wiem po co te OMGody i LOLy... Czytanie ze zrozumieniem sie kłania :D

      bo jak grasz z setem beta 1/2 pota, a np z nietrafionym AK grasz 2/3 pota to uwazny gracz sie bedzie wiedzial jak silna jest twoja reka.


      Nie chodzi o to ze z setem zawsze 1/2 pota a z nietrafionym AK zawsze 2/3 pota, tylko ze raz z setem 1/2 pota a raz w pota...
      Uważasz ze to jest mega czytelne?:)
    • Mimz
      Mimz
      Brąz
      na forum od: 05.08.2007 Posty: 464
      Original od Bilson
      Tak rozumujac powinenes zawsze grac ATs albo kazdego sc bo moze dorwiesz strita albo kolor, K7s, bo moze trafisz 2 pary i sie podwoisz.
      tylko ze jak czesto sie trafia seta na flopie, a jak czesto sie trafia odrazu strita lub flusha... wystarczy liczyc oddsy i szanse na to ze trafimy mocna reke na flopie, a pocketami sie zazwyczaj to oplaca bo ma duzo BB na poczatku, wiec granie pocketami na seta value jest EV+


      Nie chodzi o to ze z setem zawsze 1/2 pota a z nietrafionym AK zawsze 2/3 pota, tylko ze raz z setem 1/2 pota a raz w pota...
      Uważasz ze to jest mega czytelne?
      czytelne nie, ale po prostu malo oplacalne bo setami chcemy grac o wielkiego pota i jak niekiedy mniej betujemy to sami siebie pozbawiamy kasy
    • Bilson
      Bilson
      Platyna
      na forum od: 29.08.2007 Posty: 1 361
      Poza tym

      lol przeciez na tym etapie gra sie kazda srednia/niska pocket pair


      Betowac na flopie powinno sie zawsze tak samo bezwzgledu na to czy trafilismy czy nie xD .


      chyba wbiles sobie do glowy jakies regułki nie wiem skąd i nie dopuszczasz do siebie mysli ze mozesz nie miec racji i walisz LOLy dobre na wszystko

      Tyle;)
    • 1
    • 2