Ta strona wykorzystuje pliki cookie, aby dostosować zawartość witryny do Twoich preferencji. Kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookie. Aby uzyskać więcej informacji i zmienić swoje ustawienia, zapoznaj się z naszą Polityką plików cookie i Polityką Prywatności. Zamknij

[SH NL2-16] 98s NL16

    • kamzak
      kamzak
      Złoto
      na forum od: 30.04.2010 Posty: 1 008
      https://www.boomplayer.com/26580250_D446654166

      Na poczatek wrzuce statystyki graczy z którymi grałem.

      MP


      SB


      Pre flop: Zdecydowałem się na call. Uznałem ze ta ręka będzie bardzo fajnie grała na jego mega szeroki range. Myślałem tez na 3b, ale doszedłem do wniosku ze wole go tutaj 3b tylko z mocnymi lapkami for value.

      Flop: Tutaj gram check. Nie chce budowac puli tym bardziej ze SB mógł się przyczaić z Kx.

      Turn: SB Betuje tutaj moim zdaniem 77,88,99, 9c8c, Tc9c Td9d, JTs, KQ, KJs czasami KTs(jesli to w ogole ma w rangu pre flop) 65s 8s7s czasami moze zagra jeszcze TT w ten sposob. Raisujac tutaj izoluje sie raczje tylko na lepsze uklady. Malo jest drawow ktore mnie oplaca i nie spodziewam sie calli z jego strony od Kx.

      River: Tutaj pewnie value betuje 77,99 8s7s JTs 65s i KQ. Ja zdecydowałem się na raise. Teraz pytanie co mnie tutaj oplaci? Na 100% przeciwnik calluje tutaj 1 kombinacje 99, która mnie bija. Pytanie czy mam tutaj value od 3 kombinacji 77 i 1 kombinacji 87. Wiem ze probka jest mala ale gosc ma po 8k zarobione ev$238 wiem mozna wnioskowac ze ogarnia ten limit. Ja tutaj reprezentuje tylko 98s 87s 88 i 99 w najlepszym wypadku moze pomyslec ze tak rozgrywam 77.

      Podsumowanie: Wydaje mi się ze mój push na river to overplay. Wrzuciłem ta rękę żeby utwierdzić się w swoim przekonaniu oraz by dowiedzieć się czy mój tok rozumowanie jest tutaj prawidłowy.
  • 11 odpowiedzi
    • Jeeex
      Jeeex
      Brąz
      na forum od: 05.12.2010 Posty: 1 728
      raise do 7.50$ na river, na ten Twoj all in on zrzuca wszystko oprocz 89s, 99 i K8s a na taki raise moze sie pokusic na call z JTs bo pomysli ze ma splita, 77 i 78s, wrzuci all in tylko z 98s, 99 i K8s
    • kamzak
      kamzak
      Złoto
      na forum od: 30.04.2010 Posty: 1 008
      Napisane przez Jeeex
      raise do 7.50$ na river, na ten Twoj all in on zrzuca wszystko oprocz 89s, 99 i K8s a na taki raise moze sie pokusic na call z JTs bo pomysli ze ma splita, 77 i 78s, wrzuci all in tylko z 98s, 99 i K8s
      Raise do 7$ moze nie bylby taki glupi. Jeśli chodzi o jego range to on tam nie moze miec 98s bo jedyna kombinacje ktora jest dostepna na tym boardzie mam ja. Jeśli chodzi o K8s to raczej malo prawdopodobne ze taka reke on tutaj calluje pre flop. Wracajac do sizingu na river to moj tok myslenia byl taki: To czy zagram all in czy za ok 7$ to nie zrobi mu duzej roznicy jesli bedzie trzymał 87s.
    • Jeeex
      Jeeex
      Brąz
      na forum od: 05.12.2010 Posty: 1 728
      No tak ale na river betujac ma raczej:
      1 kombo 87s
      1 kombo 99
      4 kombo JTs
      1 kombo K8s (zalozmy ze ma)
      3 kombo 77

      Na Twoj all in ja tu zrzucam wszystko oprocz 99 i K8s bo 77 i 78s betujesz flopa wiec jedyne co masz to 98s i 99.
      Na Twoj raise na river do 7$ re-raisuje Cie 99 i K8s (2 kombo jesli w ogole ma K8s) a calluje 87s, 77 i zalozmy 2x JTs (6 kombo).
    • kamzak
      kamzak
      Złoto
      na forum od: 30.04.2010 Posty: 1 008
      Dzieki za analize. Jeszcze tylko o jedno zapytam. Na jakiej podstawie wnioskujesz ze przeciwnik czesciej sprawdzi gdy zagram za 40-45% stacka niz jak zagram all in? Uważasz ze wtedy obstawi mnie na jakiś inny range niz gdybym zagrał all in czy po prostu lepsze oddsy i sprawdzi bo mniej będzie miał do dorzucenia?
    • przemek9422
      przemek9422
      Brąz
      na forum od: 02.05.2011 Posty: 1 306
      Napisane przez Jeeex
      No tak ale na river betujac ma raczej:
      1 kombo 87s
      1 kombo 99
      4 kombo JTs
      1 kombo K8s (zalozmy ze ma)
      3 kombo 77

      Na Twoj all in ja tu zrzucam wszystko oprocz 99 i K8s bo 77 i 78s betujesz flopa wiec jedyne co masz to 98s i 99.
      Na Twoj raise na river do 7$ re-raisuje Cie 99 i K8s (2 kombo jesli w ogole ma K8s) a calluje 87s, 77 i zalozmy 2x JTs (6 kombo).
      nawet na zoomie nl16 musiałbym się sporo natrudzić żeby wytypować rega, który foldnie mi tam JT na all ina, a mówienie o foldzie z 77 i 87 to kompletna abstrakcja, GG



      usuwając jednak JTs, usunąłbym też K8s zakładając że folduje pre i mamy tyle samo
    • HandSmither
      HandSmither
      Brąz
      na forum od: 24.11.2016 Posty: 654
      Wydaje mi się że jednak większe value ma po prostu wrzucenie all ina. Nie betowaliśmy Flopa więc raczej nie przypisuje nam full house'ów. Do tego taki all lin wygląda całkiem desperacko i JT jak najbardziej może pokusić się na call. A pamiętajmy że ma tam jeszcze siódemki które na pewno calluje pre.
    • Jeeex
      Jeeex
      Brąz
      na forum od: 05.12.2010 Posty: 1 728
      Napisane przez przemek9422
      nawet na zoomie nl16 musiałbym się sporo natrudzić żeby wytypować rega, który foldnie mi tam JT na all ina, a mówienie o foldzie z 77 i 87 to kompletna abstrakcja, GG



      usuwając jednak JTs, usunąłbym też K8s zakładając że folduje pre i mamy tyle samo
      Jeśli Ty callujesz All ina na sparowanym boardzie z JTs za 16$ do puli niecalej 6$ od rega Kiedy on tam nie ma nigdy praktycznie blefu a w optymistycznym wariancie masz splita (blokujesz tego splita a zadnych fullow) to nie mamy o czym mowic

      oczywiscie napisalem co ja robie na all in hero, pytanie czy reg callnie 77 czy zrzuca bo 87 snap calluje
    • dudixo
      dudixo
      Brąz
      na forum od: 26.02.2015 Posty: 137
      Uważam, że reg nie sprawdzi z JT all in lub raise do 7$. Zagrywa na river i dostaje raise, jedyne od czego może tam dostać raise to Fule i nie zagra call. Grając all in izolujemy się na K8s/87s/99. 3 kombo z czego 2 nas biją. Czemu nie zagrać call na river? Do jego betu na river dochodzi jeszcze JT czego jest 16 kombo.
    • kamzak
      kamzak
      Złoto
      na forum od: 30.04.2010 Posty: 1 008
      Napisane przez dudixo
      Uważam, że reg nie sprawdzi z JT all in lub raise do 7$. Zagrywa na river i dostaje raise, jedyne od czego może tam dostać raise to Fule i nie zagra call. Grając all in izolujemy się na K8s/87s/99. 3 kombo z czego 2 nas biją. Czemu nie zagrać call na river? Do jego betu na river dochodzi jeszcze JT czego jest 16 kombo.
      Co Wy macie z tym K8s :D ? Jesli calluje on moj push z 99 i 87s to bede lekko w plecy na tym zagraniu, ale jeśli on jest w stanie tam zagrać call z 77 to już mam spory profit. Nie wiem skad wziałes to 16 kombo JT ( ma jedynie 4 kombo JTs w swoim rangu)

      Swoja droga dzięki za dyskusje. Moim zdaniem najlepszym rozwiązaniem jest tutaj call na gracza który ogarnia. Jeśli mamy jakieś info na rega ze może mieć problem z foldowaniem silnych układów lub info ze jest przeciętnym regiem na tych stawkach to można spokojnie pushować.
    • dudixo
      dudixo
      Brąz
      na forum od: 26.02.2015 Posty: 137
      Co Wy macie z tym K8s :D ?.
      Nie wiem skad wziałes to 16 kombo JT ( ma jedynie 4 kombo JTs w swoim rangu)
      ze SB dlaczego ma nie dorzucić ? Dobre pot oddsy, ja to gram call.
    • weirdcreep
      weirdcreep
      Trener
      Trener
      na forum od: 10.04.2014 Posty: 2 272
      Na Twoj all in ja tu zrzucam wszystko oprocz 99 i K8s bo 77 i 78s betujesz flopa wiec jedyne co masz to 98s i 99.
      Na Twoj raise na river do 7$ re-raisuje Cie 99 i K8s (2 kombo jesli w ogole ma K8s) a calluje 87s, 77 i zalozmy 2x JTs (6 kombo).

      Dla mnie te rozważania mocno na granicy, bo część graczy zagra nam tutaj b/c z Kx, nie mówiąc o 65s czy JTs, które większość weak regów snap callnie na R