[SH NL20-NL50] JTs 3rd barrel bluff 3bet pot

    • Chamberlion
      Chamberlion
      Brąz
      na forum od: 15.12.2009 Posty: 344
      Przeciwnik reg 19/15/6 po 130h
      Preflop: standard 3b

      Flop: Mega suchar, mam mocną przewage rangu gram standard 1/3 na takich stołach. Domyślam się że nie wyrzucę go z wielu rąk tym betem jednak jeśli mam tu cokolwiek reprezentować muszę postawić tutaj zakład.

      Turn: mam 2 opcje, poddać się albo kontynuować swoją historie o mocnej ręce. Otwiera sie :diamond: backdoor dlatego więcej rąk mnie callnie które będą ew foldować busted riwer

      River: spada 5 nie zmieniająca za wiele, jak już podjąłem decyzje o betowaniu turna nieporozumieniem byłoby dla mnie teraz sie poddawać. Przeciwnikowi zostało w tym momencie tyle co w puli dlatego wjeżdżam.

      PokerStars - $0.25 NL FAST (6 max) - Holdem - 6 players
      Hand converted by PokerTracker 4

      BTN: $40.20
      SB: $25.00
      Hero (BB): $34.46
      UTG: $50.93
      MP: $56.60
      CO: $27.28

      SB posts SB $0.10, Hero posts BB $0.25

      Pre Flop: (pot: $0.35) Hero has T:club: J:club:

      fold, fold, fold, fold, SB raises to $0.75, Hero raises to $2.25, SB calls $1.50

      Flop: ($4.50, 2 players) K:club: 2:heart: K:diamond:
      SB checks, Hero bets $1.59, SB calls $1.59

      Turn: ($7.68, 2 players) 8:diamond:
      SB checks, Hero bets $4.18, SB calls $4.18

      River: ($16.04, 2 players) 5:heart:
      SB checks, Hero bets $26.44 and is all-in,


      Czy ma to sens ? Coś przeoczyłem ? czegoś nie uwzględniłem ?
      Czy on ma prawo hero callnąć mnie tu z jakimś 99-JJ ? Moim zdaniem nie bardzo
      Czy mam szanse zrzucić mu tu jakiegoś słabego króla ? Bardzo bardzo rzadko ale moim zdaniem tak, gdyż mam tu mocną przewagę range. Poprawcie mnie jesli sie mylę.
  • 34 odpowiedzi
    • retrograde87
      retrograde87
      Moderator
      Moderator
      na forum od: 26.04.2014 Posty: 1 623
      Plan do Turna mi sie podoba, zakladam ze szerzej calnie flop i zrzuci swoje A high na kolejnym streecie. Na riverze juz nie poprawiam chyba ze cos by sie uzupelnilo i mialbym blokery np do flusha. Ludzie na nizszych limitach calna szerzej jak widza ze nic sie nie uzupelnilo :)
    • Chamberlion
      Chamberlion
      Brąz
      na forum od: 15.12.2009 Posty: 344
      Napisane przez retrograde87
      Plan do Turna mi sie podoba, zakladam ze szerzej calnie flop i zrzuci swoje A high na kolejnym streecie. Na riverze juz nie poprawiam chyba ze cos by sie uzupelnilo i mialbym blokery np do flusha. Ludzie na nizszych limitach calna szerzej jak widza ze nic sie nie uzupelnilo :)
      Z tym że tam nie do końca właśnie miało sie co uzupełniać. Jedynie backdor dajmonds.
    • ilidek
      ilidek
      Brąz
      na forum od: 06.07.2010 Posty: 3 082
      Nah wszystko dobrze zagrane chcesz barelowac nutsy plus blockery do nutsow i blokowac najlepsze hero calle. Jako ze masz w 3becie pewnie wszystkie KJs/Kts ktore tutaj 3 barrelem walisz to twoja reka to samograj. On tutaj 2 razy x/c pairs i chcesz miec jakies blefy na River wiec wypadaloby jakies blockery do nutsow wsunac. PIO sie z tym zgadza. Tylko nie wrzucaj tutaj busted backdoor flushdrawow ale reka jak twoja to jest insta wsuw. Nie ma co myslec. Wiadomo chyba ze masz ready bo jak nit tutaj otwiera ze 30% i ma fold to 3b 50% do tego fold cbet Flop i Turn po 50% to on juz nie ma zbyt wielu rak poza Kxami na River wiec musisz brac na to poprawke ale na standard rega to jest wszystko super.
    • MTTPS
      MTTPS
      Brąz
      na forum od: 07.10.2017 Posty: 17
      Napisane przez ilidek
      Nah wszystko dobrze zagrane chcesz barelowac nutsy plus blockery do nutsow i blokowac najlepsze hero calle. Jako ze masz w 3becie pewnie wszystkie KJs/Kts ktore tutaj 3 barrelem walisz to twoja reka to samograj. On tutaj 2 razy x/c pairs i chcesz miec jakies blefy na River wiec wypadaloby jakies blockery do nutsow wsunac. PIO sie z tym zgadza. Tylko nie wrzucaj tutaj busted backdoor flushdrawow ale reka jak twoja to jest insta wsuw. Nie ma co myslec. Wiadomo chyba ze masz ready bo jak nit tutaj otwiera ze 30% i ma fold to 3b 50% do tego fold cbet Flop i Turn po 50% to on juz nie ma zbyt wielu rak poza Kxami na River wiec musisz brac na to poprawke ale na standard rega to jest wszystko super.
      Raczej tak nie jest, reg 19/16 nie calluje duzo offsuit Kx do 3beta OOP, wiec tak reka nie blokuje zadnego Kx gdy jeden z K na flopie jest w clubsie. Nie ma szans, że to dobry barrel, na tych stawkach, na zoomie, na ten profil gracza PS ma zajebiste blockery ale do ew folding rangu na riverze TT JJ, te blokuje na pewno
    • ripper92
      ripper92
      Black
      na forum od: 20.11.2008 Posty: 1 149
      Ja bym tu nie 3betował JTs chociaż nie mówię też że to błąd, range SB jest bardzo szeroki i musimy poszerzać value range jednak IMO JT jest tu o krok za daleko, przez to że range opena z SB są tak szerokie w dzisiejszych czasach zobaczymy tu bardzo dużo foldów i ja tu polaryzuje 3bet(Qj jako bottom value) i dużo gapperów(semi blefy)+jakieś kombosy z Bottom folding range(pure blefy).
      Mimo że te blokery są ok to trzeba pamiętać że to sytuacja SB v BB, więc przeciwnik jest świadomy że masz bardzo szeroki 3betting range, dlatego on ci nie uwierzy w tego Kx tak łatwo i będzie robił więcej hero calli. Jeśli ma na ciebie staty to te JT świadczy że masz bardzo wysoki 3bet na tych pozycjach i jeśli masz do tego wysoką agresję on może tu się pokusić o bluffcatching każdej pary.
      To jest trochę zgadywanka i w teorii to powinno być ok, w tym przypadku IMO twój range jest za szeroki a jego zbyt mocny(bardzo tight staty) i uważam że give up jest lepszy.

      PS. ilidek możesz mnie mnie dodać do znajomych mam pytanie.
    • MTTPS
      MTTPS
      Brąz
      na forum od: 07.10.2017 Posty: 17
      Problem polega tu na tym, że nie masz pełnej wiedzy jego rangu na riverze, nie wiesz też jak reaguje z 1p. Jeżeli spełnione jest to co mówi Ildek i on dostaje się na river z PP, ktore foldują, jakimiś diamonadami i sporadycznie Ax to zrobiłeś przyzwoity profitowy shove. Jednak jeśli jest to totalny nit który nie 4betuje AK preflop i foldujący każdą PP na turnie to niestety ale przelałeś mu 3/4 stacka. Imo nie powinno sie brac tego typu spotów gdzie w momencie kiedy masz rację jesteś lekko plus EV a momencie kiedy SB jest troche odchylony w druga strone masz totalny spazz. A palisz stacka nie tylko vs nit ale tez vs gosc ktory sobie pomyslal na turnie ze nie odpuszcza rivera bo reprezentujesz za waski range
    • ilidek
      ilidek
      Brąz
      na forum od: 06.07.2010 Posty: 3 082
      Napisane przez ripper92
      Ja bym tu nie 3betował JTs chociaż nie mówię też że to błąd, range SB jest bardzo szeroki i musimy poszerzać value range jednak IMO JT jest tu o krok za daleko, przez to że range opena z SB są tak szerokie w dzisiejszych czasach zobaczymy tu bardzo dużo foldów i ja tu polaryzuje 3bet(Qj jako bottom value) i dużo gapperów(semi blefy)+jakieś kombosy z Bottom folding range(pure blefy).
      Mimo że te blokery są ok to trzeba pamiętać że to sytuacja SB v BB, więc przeciwnik jest świadomy że masz bardzo szeroki 3betting range, dlatego on ci nie uwierzy w tego Kx tak łatwo i będzie robił więcej hero calli. Jeśli ma na ciebie staty to te JT świadczy że masz bardzo wysoki 3bet na tych pozycjach i jeśli masz do tego wysoką agresję on może tu się pokusić o bluffcatching każdej pary.
      To jest trochę zgadywanka i w teorii to powinno być ok, w tym przypadku IMO twój range jest za szeroki a jego zbyt mocny(bardzo tight staty) i uważam że give up jest lepszy.

      PS. ilidek możesz mnie mnie dodać do znajomych mam pytanie.
      To jest w sumie bardziej skomplikowane pewnie bo sie tutaj rozmijamy w rozumowaniu.
      Mamy tutaj 2 sposoby myslenia:

      1) Mam gigantyczne range advantage i z racji tego ze mam AK,KQ i KJs mam 2x8 kombinacji AK/KQ (wszystkie suited i off) i 2 kombo KJs. Mamy wiec 18 kombinacji teraz w prawie kazdym spocie chce miec jakis bluffing range. Najlepsze bluffy to wlasnie TJs,QJs (QTs byloby lepsze ale pewnie nie gramy tu 3b preflop). Zauwazcie ze na moj range on wciaz nie ma calla nawet z KJ!!!! Mam 18/24 kombo for value co jest crazy (bo nie wrzucam TJs/QJs z misnietym bfd'em). Chce zeby regi wiedzialy ze mam jakis bluffing range i wywieram presje na jego range i jak robi call robie notke i move on. To tez nie jest takie tragiczne ze reg zlapie mnie na blefie. Chce zeby regi wiedzialy ze ja mam blefy bo future EV jest w brew pozorom tez istotne. Znajdzcie mi lepszy bluff barrel niz wlasnie to JTs.... Jezli nie wrzucacie tego to macie 0 bluffow na River
      Jedno co sie sie moge przyczepic w tym rozdaniu to ja bym pewnie potnal albo overbetnal lekko Turna zeby na River wrzucac 14 do puli 18 czy cos takiego bo jego range jest nie elastyczny a to poprawia bardzo moje EV blefow na River (on nie bedzie adaptowal swojego River range w wystarczajacym stopniu)


      2) Nie mam wystarczajaco folding equity zeby moj shove mial immidiate +EV (ma za duzo Kxow w swoim range ktore nigdy nie folduje) wiec give up River bo nie ma znaczenia ze moj range nie ma blefow gdy moj perceived range ma ale w takim razie po co bet Turn on nie folduje tutaj 2nd pair i wiekszosci pair wiec powinnismy juz give upowac Turna i pewnie barelowac cos w stylu AQ-AJ bo ma lepsze EV i flushdrawy

      W sumie ciekawe ze na wiekszosc regow nitow z tego co piszecie to ja tutaj powinienem sporo callowac flop i Turn a River fold wszystko do KTs i mixed strategy z KJo.

      Ripper od 3 lat zablokowane community tools i nie moge dodawac do znajomych/otrzymywac wiadomosci.
    • WirusOls
      WirusOls
      Złoto
      na forum od: 28.12.2011 Posty: 189
      Tu najwazniejsza rzecza jest czy calluja nas PP TT-99. Jesli tak to nasz bluffing range na R jest maly - powinnismy skupic sie na Tx i 9x, czyli J9, T9 itp ale w oczywiscie w dobrych kolorkach zeby blokowac Kx. Ale jesli on zrzuca te PP to spokojnie mozemy sobie pozwolic na b. duzy bluff range .
    • Piecorro
      Piecorro
      Złoto
      na forum od: 31.03.2013 Posty: 22
      Imo spazz, na takiej samej zasadzie dużą liczbę wrzut z J high można wytłumaczyć. Twój range advantage bo masz króle rozmywa się trochę przez to, że 3betując szeroko z BB (u Ciebie wygląda to na szerzej niż standard, przez to JTs które zazwyczaj gra się callem) zaczynasz mieć coraz więcej trashu, a coraz mniej Kx procentowo. Nie wiem jak u Ciebie z % 3beta, ale mój 11 który ma daleko do JTs zawiera całe... 10 rąk Kx na 128 total. A taką linią nic poza Kx nie reprezentujesz, bo valuebet shipem z AA jest właśnie do indentycznej dyskusji jak ta, czyli co Cię tu sprawdzi i wygląda co najmniej thin. I jeżeli villain był rozgarnięty mógłby Cię tu łapać z Ax nawet, bo imo od 99 ta ręka niewiele się różni a jeszcze blokuje AK robiąc z 10 Kx całe 8. Imo bet bet giveup, ale chętnie posłuchałbym co ktoś myśli o graniu większości rangu tutaj włącznie z Kx przez check na flopie, w celu indukcji blefów i ochrony calling rangu z pocketów.
    • WirusOls
      WirusOls
      Złoto
      na forum od: 28.12.2011 Posty: 189
      Po 1 nie wiem jak Ty naliczyles 10 combo Kx, ale nie bede sie wglebial, jak dla mnie to MINIMUM 14 + jedno combo KK.
      Po 2 jesli my mamy wg Ciebie 10 combo to ile ma villan... 4?
      po 3 jaki sens ma granie xb jesli rangowo go gnieciemy? Wiec chcemy ciagnac jak najwiecej value a nie lapac blefy, dodatkowo struktura nie jest jakas mega do blefowania.
    • Piecorro
      Piecorro
      Złoto
      na forum od: 31.03.2013 Posty: 22
      8 AK, 2 KQs, 1 KK, niech będzie 11, 13 przy KJs, KQo kolejne 6 jeżeli ktoś 3betuje. Podałem z mojego range. Villain ma podobnie. K9s+ easy call, KQo też co już daje 14 KJo już marginalny ale jeżeli to ma 20. Zamiast strzelać odpal equilaba. I trzymając KJs od czego tutaj chcesz wyciągnąć stacka?
      W większości przypadków kiedy 3betujemy i dostajemy call gnieciemy rangem, bo nie jesteśmy capped nigdy, co nie usprawiedliwia spazzów. Patrząc na zasięg villaina nadal mi się to nie podoba, po drugim barrelu nie widzę nic poza pocketami, setem 88 i tripsem, floaty z Ax się zrzucają, zostaje kilka Ax z FD które dostają 26% oddsy do calla, mając grubo poniżej 20% vs trafione przez hero K i konieczność grania tego oop.
      A nie mówię że ma sens, tylko pytam czy w kontekście rangu nie miałoby sensu. I jakie ciągnięcie value z J high? :v Poza tym, napisałem jaką linią bym to zagrał.
    • WirusOls
      WirusOls
      Złoto
      na forum od: 28.12.2011 Posty: 189
      Dajesz mu K9s i KQo - czy Ty wiesz na jaki range 3beta takie rece powinno sie bronic? Vs Twoj range 3beta IP to on jest zesrany zeby callnac KTs a nie Ty dajesz mu KQo. Zeby cos myslec w ogole o callu z KQo to 3bet powinien byc w okolicach 15%.
    • Piecorro
      Piecorro
      Złoto
      na forum od: 31.03.2013 Posty: 22
      A ile ma 3beta BB 3betujący JTs w spolaryzowanym zasięgu? 15% 3beta z BB vs SB to też nie jest jakiś kosmos. Podawałem moje zasięgi w których z BB nie mam KJs w 3becie, a 3betuję 11% w próżni.
    • WirusOls
      WirusOls
      Złoto
      na forum od: 28.12.2011 Posty: 189
      Czyli my tez mamy KQo i KTs. Wiec wnioskuje ze Ty w tym spocie nie posiadasz blefow tak ? Bo jesli nie to, to co chcesz w tym spocie blefowac?
    • Piecorro
      Piecorro
      Złoto
      na forum od: 31.03.2013 Posty: 22
      A od czego chcesz valuebetować trzymając tu KJs/KTs?
      Na siłę to ręce z Q/J/T są najlepsze do blefu, bo blokują mu Kx, ale nadal nie podoba mi się linia bet bet overbetship. Już bardziej happy byłbym do blefu gdyby na river spadł trzeci diamond.
    • WirusOls
      WirusOls
      Złoto
      na forum od: 28.12.2011 Posty: 189
      Hehe i wtedy bys blefowal ? Czyli poszerzal jego calling range o flushe, bo nie zakladam ze ktos Kx zrzuci...
      Ta rozmowa nie ma sensu. Ja nigdzie nie pisalem o zadnym valuebetowaniu KT czy KJ bo przeciez to jest logiczne ze jesli on calluje same Kx+ to jest to bez sensu. Pisalem jedynie o feq kiedy mozemy poszerzac i co mozemy blefowac. Jak zrzuci wszytskie PP, FD mamy mega EV+ blefa oczywiscie z JT blokujacym Kx czyli JTs i JTh.
      Dobranoc
    • Piecorro
      Piecorro
      Złoto
      na forum od: 31.03.2013 Posty: 22
      Ale prędzej zrzuci pockety o które się tutaj w dużej mierze rozchodzi. Bo w całym moim wywodzie chodzi mi to, że hero ma wg mnie mało rąk które tak zagrają dla value(stąd męczę o KJs) a zdecydowanie więcej może sobie wymyślić blefów. Trzymając JTcc na boardzie z Kc blokujesz mu nie króle które miałby w callu, tylko te pockety które chcesz mu zrzucać, JThh wyglądałoby już lepiej, fakt, ale tutaj ma clubsy.
      Dobranoc :)
    • WirusOls
      WirusOls
      Złoto
      na forum od: 28.12.2011 Posty: 189
      Jeśli zakładamy że nas calluja PP to betujemy dla value Kx i zmniejszamy do minimum nasze blefy bo mimo dużej ilości valuebetow nie ma dużego feq, jeśli nas po nie calluja to odwrotnie...napisałem tak w pierwszym moim poscie
    • DzikiHenry
      DzikiHenry
      Brąz
      na forum od: 08.01.2007 Posty: 980
      napewno nie wywali zadnego K, czy zagranie spoko , ciezko mi powiedziec, teoretycznie spoko river wsow, ale nie wiem czy taki typ nie daje info na turnie ze ma K ( czy nie jest za tajt - trzeba by podlubac w statach albo miec ready ) wszytko inne niz k powinien zrzucic ale w sumie ma tam tylko PP - niskie wywala na turnie, asy moze przyspazowac , JJ TT blokujesz moze lepiej z ta reka tego nie robic lepiej bybylo z jakims 98 87 czy cos bo bedzie mial wiecej JJ TT.
    • 1
    • 2