Entropay i wplata z Netellera .

• Savage28
      Savage28
      Brąz
      na forum od: 13.04.2011 Posty: 9
      Witam:)

Wlasnie chcialem jak co jakis czas wplacic pare zlotych a dokladnie 80 zl z netellera na entropay, korzystam dosyc regularnie, wiec nie jestem zielony w tej oprecacji:) , ale entropay odrzuca tranzakcje ze sprawdz CVV itp, a wszytsko dokladnie wpisuje, neteller mam w pl a entropay wiadomo USD i zanirzam kurs nawet i zszedlem nawet do 10 dolarow ... a mam na koncie netellera przeliczajac kolo 20 dolarow.. i nic.. Moje wiec pytanie czy cos sie zmienilo miedzy tymi stronami, jakies znowu blokady o ktorych nie wiem czy zwyczajnie moze problemy techniczne entropay lub netellera? Bo jakis czas nie interesowalem pokerem .

Jesli ktos cos wie to dzieki za info .

Ps: wczesniej tak samo tranzakcje wykonywalem, bedac na entropay wpisywalem kwote, CVV karty netellera, i pieniazki po kilku sekundach byly .. a teraz nie da sie.

Wielka szkoda.
  • 5 odpowiedzi
    • Skibcio
      Skibcio
      Head admin
      Head admin
      na forum od: 03.11.2010 Posty: 9 564
      Hej,

CVV to ten kod z tyłu karty. Nie ma on nic wspólnego z walutą konta.

Albo źle go wpisujesz, albo karcie skończyła się już ważność. Tylko w tym drugim przypadku to byś pewnie komunikat o ważności karty otrzymał.

:s_drink:
    • Savage28
      Savage28
      Brąz
      Hej, wlasnie dlatego napisalem tu bo pomyslalem ze moze i tu jakies blokady sa.... bo waznosc jednej jest do 2018 sierpnia a druga do 2020 sierpnia, dlatego cos jest nie hallo..., a ja juz wiele razy wplacalem , wlasnie ta metoda i nigdy tak nie mialem... Wiec mowisz ze zadnych jakis blokad nie ma na trasie neteller, entropay? Kurcze szkoda... moze jakis blad techniczny, mozliwe? i np jutro juz bedzie ok, ale watpie.
    • Savage28
      Savage28
      Brąz
      moze prace technicze sa prowadzone, ale raczej bylalby informacja..
    • Skibcio
      Skibcio
      Head admin
      Head admin