Być PRO

• xharbor
      xharbor
      Basic
      na forum od: 24.01.2017 Posty: 2
      Cześć wszystkim! Z tej strony Damian :f_drink:

Nie chce opowiadać swojej życiowej historii, z gory zakładam ze nikogo to nie obchodzi. Napisze krotko.. Wróciłem z UK do PL i zastanawiam się co zrobić z własnym życiem. Mam 28 lat. Poker jak na razie jest dla mnie zabawa, która chciałbym zmienić w cos profesjonalnego.

Poniżej napisze kilka slow o mojej pokerowej historii (bardzo możliwe ze zostanę wyśmiany). Postaram się to zrobić w podpunktach ponieważ wydaje mi się to jednym z najlepiej czytelnych sposobów na przekazywanie informacji:

- gram w pokera od kilku lat z przerwami, tzn. nie gram regularnie tylko wtedy gdy najdzie mnie ochota na trochę hazardu (ups :f_rolleyes: )
      - gdy siadam do gry to jest to przeważnie 1 stolik (max gram 4 na raz)
      - gram cash jak i tournament NLH
      - jeśli chodzi o moje wyniki to żaden z nich nie jest spektakularny w przeciągu całej mojej przygody z pokerem zająłem kilka płatnych miejsc (kilka dni temu zająłem 4 miejsce w $11 KO na ps)

Moje konto na PS to: ViaraPL

Chciałbym się dowiedzieć co musiałbym zrobić, aby otrzymać konkretne propozycje na staking? Jaki dane dostarczyć i ile turniejów zagrać, aby posiadać odpowiednie próbki dla zainteresowanych, ponieważ na ta chwile zdaje sobie sprawę ze obecnie to chyba licho te moje staty wyglądają. Chciałbym podejść do tego poważnie, zorientować się jak to wszystko wygląda w praktyce i czy jest opłacalne dla obu stron. Z mojej strony sprawa wygląda tak ze posiadam jakaś tam wiedzę na temat gry, jednak mam braki i sporo nauki przede mną, a ten watek zakładam w takim celu, aby dowiedzieć się czy ma to sens. Oczywiste również jest to ze współpraca z kimś silnie motywuje do osiągania celów.
      Jeśli znajdzie się ktoś kto chciałby mnie poprowadzić w tej całej przygodzie to fajnie.