Ta strona wykorzystuje pliki cookie, aby dostosować zawartość witryny do Twoich preferencji. Kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookie. Aby uzyskać więcej informacji i zmienić swoje ustawienia, zapoznaj się z naszą Polityką plików cookie i Polityką Prywatności. Zamknij

[NL2-NL16] J4 BB SSS nl25

    • Gurtek
      Gurtek
      Brąz
      na forum od: 19.12.2007 Posty: 141
      Hand P4-61188913-367, Started at 2008-02-20 13:28 (EST)
      Table 'Grand Forks': $0,25-$0,25 No Limit HE (Real)
      Seat 0: Gurtek ($5 in chips)
      Seat 1: Palegas ($19,20 in chips)
      Seat 3: Alex 2306 ($24,75 in chips)
      Seat 4: _zacharias_ ($8,35 in chips)
      Seat 5: nahkiainen24 ($30,35 in chips)
      Seat 7: Vskiy ($24,60 in chips)
      Seat 8: jayemhh ($4,40 in chips) (on the button)
      Seat 9: Rich4rd18 ($31,05 in chips)
      *** Blind Bet Round *** :
      Rich4rd18 : Post Blind ($0,15)
      Gurtek : Post Blind ($0,25)
      Dealt to Gurtek: 4 :club:
      Dealt to Gurtek: J :club:
      *** Pre-Flop *** :
      Palegas : Fold
      Alex 2306 : Fold
      _zacharias_ : Fold
      nahkiainen24 : Fold
      Vskiy : Fold
      jayemhh : Call ($0,25)
      Rich4rd18 : Call ($0,10)
      Gurtek : Check
      *** Flop *** : 6 :club: 9 :club: Q :club:
      Rich4rd18 : Check
      Gurtek : Bet ($1)
      jayemhh : Call ($1)
      Rich4rd18 : Fold
      *** Turn *** : K :club:
      Gurtek : Check
      jayemhh : Check
      *** River *** : 7 :club:
      Gurtek : Check
      jayemhh : Check
      Gurtek : Show Cards
      jayemhh : Fold
      *** SUMMARY ***
      Pot: $2,65

      Jak sprawdził na flopie obstawiałem go na A :club: i chyba źle, że na turnie nie dałem ola ?(
  • 3 odpowiedzi
    • lucXsus
      lucXsus
      Brąz
      na forum od: 27.12.2007 Posty: 478
      wg mnie, flush - czy niski czy wysoki klasyfikuje sie jako made hand

      wiec na turnie nie powinno byc allin bo twoj aktualny stack jest mniejszy niz 150% puli
    • Eclipt
      Eclipt
      Brąz
      na forum od: 11.05.2007 Posty: 755
      No daj spokój. Nie możesz się zawsze bać, że przeciwnik zawsze ma lepszą kartę. Na tym limicie może mieć równie dobrze 2.

      BTW, jakby miał Asa, to by podbijał na preflopie. Jeżeli miał, to robisz notkę i masz kolejnego sponsora.
    • Mooris
      Mooris
      Brąz
      na forum od: 04.11.2007 Posty: 15 122
      Na flopie nigdy nie obstawiamy, że przeciwnik też złapał kolor. Na turnie powinieneś zagrać all-in jako że masz made hand (wg. zasady)

      lucXsus na turnie nie ma takiej zasady.