Ta strona wykorzystuje pliki cookie, aby dostosować zawartość witryny do Twoich preferencji. Kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookie. Aby uzyskać więcej informacji i zmienić swoje ustawienia, zapoznaj się z naszą Polityką plików cookie i Polityką Prywatności. Zamknij

GET HIGH

• nojapier
      nojapier
      Brąz
      na forum od: 17.05.2010 Posty: 49
      Siema! W karty gram dla zabawy od kilku lat, w tym głównie casch games z przedziału od nl2 do nl25. Od Listopada tamtego roku zacząłem uczyć się grać mtt sng i tak wylądowałem na 45man turbo. Od tego czasu zagrałem ok 6k sitków w tym formacie na stawkach z przedziału od 0.5$ do 7$ z całkiem przyzwoitym rezultatem. Pewne czynniki poza-pokerowe sprawiły, że do dzisiaj z niezłej jak dla mnie kwoty, zostało ok.108$ :D , tak więc:

Od dzisiaj podejmuje challange, mający się skończyć zrobieniem ze 100$- 5k$ rolla.
      założenia przedstawiam poniżej:

SnG

108 – 225 – BI 0.5$ - 1 miesiąc
      225 – 1.2k – BI 1.5$ - 5 miesięcy (od 500$ chce dorzucać do sesji MTT z BI 2$,
      a od 800$ - 3$)

Mam zamiar grać 45man turbo i dorzucać 90 turbo.

MTT

1.2k – 3k – BI 3-5$ - 4 miesiące
      3k – 5k – BI 5-10$ - 3 miesiące

Tutaj chce grać niskofieldowe turnieje z powyższego przedziału na iPokerze, FTP, Party i 888.

Jeśli chodzi o volume, to w czasie grania sng, chce grac co najmniej 4 sesje w tygodniu po ok 70 sitków. Po przeskoczeniu na MTT chce grac co najmniej 3 sesje tygodniowo. Stawiam sobie tutaj trzy, bo sesje MTT prawdopodobniej będą dłuższe. Nie wiem ile uda mi się zagrać turniejów podczas jednej sesji, jest to dużo bardziej „płynne” w tym formacie.

Do rolla będzie wliczać będę też rake back, choć nie spodziewam się z tego tytułu wielkich profitów ;)

Dodatkowo – planuje regularne treningi korzystając z materiałów ze Strategy a także pracę z Holdem Resources Calculator po wejściu na 1.5$sng.