[NL2-NL16] KQo NL10 FR SSS

    • sekamst
      sekamst
      Brąz
      na forum od: 27.12.2007 Posty: 51
      Known players: (for a description of vp$ip, pfr, ats, folded bb, af, wts, wsd or hands click here)        
      Position:
      Stack
      Hero:
      $2
      BB:
      $12,27

      0,05/0,10 No-Limit Hold'em (10 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Texas Grabem 1.9 by www.pokerstrategy.com.

      Preflop: Hero is BU with K:club: , Q:heart:
      7 folds, Hero raises to $0,40, SB folds, BB calls $0,30.

      Flop: ($0,85) 5:spade: , 5:diamond: , 8:heart: (2 players)
      BB checks, Hero bets $0,60, BB calls $0,60.

      Turn: ($2,05) K:spade: (2 players)
      BB checks, Hero bets $1 (All-In), BB folds.

      Final Pot: $3,05
  • 4 odpowiedzi
    • Krasu
      Krasu
      Brąz
      na forum od: 10.01.2008 Posty: 3 137
      Podbicie na preflopie OK.
      Na flopie masz jednego przeciwnika, byłeś agresorem, on daje check - Ty c-bet 2/3 - OK. Koleś sprawdza.
      Na turnie dochodzi Ci top-pair ale z kickerem Q, jednak pula jest 2 razy większa od Twojego stacka - wchodzisz all-in - OK.
    • magic83
      magic83
      Brąz
      na forum od: 24.03.2007 Posty: 2 596
      No prawie dobrze chlopaki, ale "prawie" robi duza roznice :) :) :)

      Jesli chodzi o samo zagranie to calkowicie poprawne ale dlaczego tak wlasnie zagrywamy??

      Podbijasz na flopie masz trash wykonujesz cb zostaje sprawdzone no i co teraz, teraz jest mala roznica w mojeje interpretacji czekamy na K albo Q i niezaleznie kiedy przyjdzie gramy all in a jesli nie przyjdzie gramy check/fold!!

      Nie ma dla nas znaczenia jaki mamy kicker kiedy trafiamy K po tym jak bylismy agresorem na pf!! Kicker taki ma znaczenie po wolnej grze z BB gramy w tedy tylk wylacznie tptk wlasnie jako kicker w tedy potrzebujemy As albo K

      Co do tego ze nas stack jest dwa razy mniejszy na turnie od puli to to nie maz zadnego znaczenia!!!!!!!, ta zasade stosujemy tylko i wylacznie na na flopie!!!!!

      Sorry ze tyle poprawilem ale nie ma czym sie przejmowac gdybyscie nie wrzucali rak na forum i nie udzielalai sie tutaj zyli byscie dalej w przekonaniu ze gracie calkowicie poprawnie, dlatgo nie ma sie co przejmowac wprowadzac nowe zasady glowa do gory i do przodu... no i udzielac sie an forum!!
    • Krasu
      Krasu
      Brąz
      na forum od: 10.01.2008 Posty: 3 137
      Fajnie, rzeczywiście nie wiedziałem o tym. Bardzo pomocna była Twoja ocena magic83 bo takie sytuacje trafiają się dość często, w końcu będę mógł grać poprawnie, bo żyłem w błędzie że gram poprawnie :)
    • sekamst
      sekamst
      Brąz
      na forum od: 27.12.2007 Posty: 51
      Dzięki za wyczerpujący opis rozdania - jeszcze muszę wiele rozegrać rąk:)