Ta strona wykorzystuje pliki cookie, aby dostosować zawartość witryny do Twoich preferencji. Kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookie. Aby uzyskać więcej informacji i zmienić swoje ustawienia, zapoznaj się z naszą Polityką plików cookie i Polityką Prywatności. Zamknij

[MTT] ważne pytanie

    • player11k
      player11k
      Brąz
      na forum od: 10.01.2012 Posty: 203
      Przeczytałem i zaakceptowałem regulamin i zasady stakingu oraz regulamin PokerStrategy.com. Zapoznałem się z poradami dotyczącymi stakowania. Rozumiem, że PokerStrategy.com nie bierze żadnej odpowiedzialności za umowy i transakcje przeprowadzane między użytkownikami. PokerStrategy.com nie będzie pomagało w rozwiązywaniu potencjalnych problemów między użytkownikami w tym dziale, ani wyciągało z tego tytułu konsekwencji.

      witam, nie wiem czy dobry dział ale w razie czego proszę przenieść.
      Ostatnio wygrałem satelitke do turnieju live z bi przekraczajacym mój bankrol live. dodatkowo jest to turek reentry wiec jest opcja ze bede musiał sie dokupywać, Nie chce robic cashoutow z onlina ani tez wydawac sporej kasy na 1 turek live wiec pomyslalem o stakingu. nigdy tego nie robilem wiec mam pytanie do was jak poprawnie wystawic podzial ew wygranej itp. zalozmy ze mam bilet za x kwote, ewentualnie potrzebuje drugie tyle na reentry. staking nie bedzie wystawiany raczej na ps tylko w gronie znajomych wiec chcialbym zapytac jakie warunki bylyby dobre dla mnie i dla stakerow. prosze o podpowiedzi i dziekuje
  • 7 odpowiedzi
    • LarryWroclaw
      LarryWroclaw
      Brąz
      na forum od: 17.06.2009 Posty: 2 446
      Przeczytałem i zaakceptowałem regulamin i zasady stakingu oraz regulamin PokerStrategy.com. Zapoznałem się z poradami dotyczącymi stakowania. Rozumiem, że PokerStrategy.com nie bierze żadnej odpowiedzialności za umowy i transakcje przeprowadzane między użytkownikami. PokerStrategy.com nie będzie pomagało w rozwiązywaniu potencjalnych problemów między użytkownikami w tym dziale, ani wyciągało z tego tytułu konsekwencji.

      Temat powinien zostać założony w dziale - Staking - dyskusje
    • sojowyjarz
      sojowyjarz
      Brąz
      na forum od: 30.05.2010 Posty: 5 491
      Przeczytałem i zaakceptowałem regulamin i zasady stakingu oraz regulamin PokerStrategy.com. Zapoznałem się z poradami dotyczącymi stakowania. Rozumiem, że PokerStrategy.com nie bierze żadnej odpowiedzialności za umowy i transakcje przeprowadzane między użytkownikami. PokerStrategy.com nie będzie pomagało w rozwiązywaniu potencjalnych problemów między użytkownikami w tym dziale, ani wyciągało z tego tytułu konsekwencji.

      Chyba musisz napisac cos o sobie i o tym turku :)


      Haha ten co minutę staking odswieza :) )
    • LarryWroclaw
      LarryWroclaw
      Brąz
      na forum od: 17.06.2009 Posty: 2 446
      Napisane przez sojowyjarz
      Przeczytałem i zaakceptowałem regulamin i zasady stakingu oraz regulamin PokerStrategy.com. Zapoznałem się z poradami dotyczącymi stakowania. Rozumiem, że PokerStrategy.com nie bierze żadnej odpowiedzialności za umowy i transakcje przeprowadzane między użytkownikami. PokerStrategy.com nie będzie pomagało w rozwiązywaniu potencjalnych problemów między użytkownikami w tym dziale, ani wyciągało z tego tytułu konsekwencji.

      Haha ten co minutę staking odswieza :) )
      Że, niby Ja ?:f_tongue:
    • TEIGREKPE
      TEIGREKPE
      Brąz
      na forum od: 08.11.2010 Posty: 2 010
      Hej player11k

      Przeniosłem temat do odpowiedniego działu.

      Pozdrawiam
    • player11k
      player11k
      Brąz
      na forum od: 10.01.2012 Posty: 203
      super szczegółów nie chcę ponieważ kolega/koledzy, którzy się ew dołożą sami nie graja w poka lub grają mało więc nie za bardzo kminią te rzeczy a ja nie chce ich też oskubać.

      turek live 2 dniowy - spokojna gra . grałem takie kilka razy w życiu( za ta stawke) raz itm wiec minimalny minus.

      podobne turki z mniejszym wpisowym na plus

      regularny plus jesli chodzi o ligi srodowiskowe lokalne i plus na necie

      chodzi mi bardziej o pomysł jak to ugryzc np ja daje 1bi koles 2bi i dzielimy ew win na 60/40 czy jak? jak nie bedzie potrzebny 2 bi to wliczamy do profitu czy jak??
    • LarryWroclaw
      LarryWroclaw
      Brąz
      na forum od: 17.06.2009 Posty: 2 446
      Sprzedajesz udział,który składa się 2xBI do turnieju, to jest wasz 100% wkład w inwestycję, możemy go oznaczyć jako kwota X, gdzie 1/2 X to BI, a 1/2 X to ewentualne re-entry.

      jeśli twój udział to 1bi i kolegi jest taki sam, to wasze udziały w stake'u powinny wynosić po 50%.

      Dodatkowo możesz dodać kwotę od profitu, np 15% od profitu i wtedy rozliczasz to tak:

      1) jeśli wykorzystać tylko BI i nie skaszujesz to dzielicie 50% z tego co zostało, czyli z kwoty na re-entry
      2) jeśli wykorzystasz zarówno BI jak i re-entry i nie skeszujesz to nic nie dzielicie, bo torba

      3) w przypadku gdy dojdziesz do miejsc płatnych i wygrałeś kwotę Y, odejmujesz od tej kwoty wkład w inwestycję, czyli X

      Y-X = P (profit), od tej kwoty możesz pobrać uzgodniony wcześniej procent, czyli w powyższym przypadku 15% z P, reszta z profitu, oznaczmy ją R to kwota, która zostaje po odjęciu twojego profitu i jest dzielona razem z wkładem X wśród inwestorów wg udziałów.
    • player11k
      player11k
      Brąz
      na forum od: 10.01.2012 Posty: 203
      dzieki Larry