[PT4] Stara baza do nowego PT4

• Faust00
      Faust00
      Brąz
      na forum od: 26.08.2009 Posty: 1 513
      Witam.

Przyznaje się, że jestem kompletnym laikiem jeżeli chodzi o bazy danych i stąd szukam pomocy na tym forum. I przedstawiam mój problem:

Ostatnimi czasy siadł mi komputer (wyrzucał artefakty) i została wymieniona karta graficzna oraz kolega informatyk wsadził mi drugi dysk, gdzie zainstalował system od nowa (Windows też się krzaczył). I teraz mam taką sytuacje, że na nowym dysku zainstalowałem PT4, a baza danych jest cała na starym dysku i teraz moje pytania:

-> Jak wczytać tą bazę danych do PT4?
      -> Ile czasu to może potrwać, mam koło 10mln rozdań, stąd zastanawiam się czy nie szybciej byłoby:
      a) wyciągnąć z tej bazy same notki (jest to możliwe?)
      b) wyciągnąć notki i rozdania np. z ostatniego pół roku (też nie wiem jak to zrobić?)

Generalnie jeżeli baza podłączyłaby się do PT4 w instant sposób to a) i b) są zbędne.
  • 9 odpowiedzi
    • Skibcio
      Skibcio
      Head admin
      Head admin
      na forum od: 03.11.2010 Posty: 9 527
      Witaj Faust00,

Masz dostęp do starego systemu. Możesz się na nim zalogować? Jeśli tak to wykonaj backup, a na nowym systemie import bazy:

-> Backup and Restore

Pozdrawiam.
    • Faust00
      Faust00
      Brąz
      Zadzwoniłem do informatyka i okazuje się, że mogę to zrobić.

I tu pojawia się moje kolejne pytanie:
      ->Czy prędkość robienia się backupów jest podobna do importu zwykłych rąk tekstowych (innymi słowy do wprowadzania kupionej bazy)? Jeżeli tak to czuje, że to może potrwać tydzień+.

->Czy jest gdzieś opcja robienia backupu z samych notek? to szczególnie ważne, bo narobiłem ich bardzo dużo

z góry dziękuję.
      Faust00
    • Skibcio
      Skibcio
      Head admin
      Head admin
      PokerTracker 4 -> Database -> Notes (masz import i export)

Eksport i import całej bazy będzie zdecydowanie szybszy niż tworzenie jej od nowa z historii rozdań (txt).
    • Faust00