[HM2] Problem z HH

• dzipek19922
      dzipek19922
      Brąz
      na forum od: 22.11.2010 Posty: 252
      Znowu mam problem z HM. Wszystko było dobrze, nic nie ruszałem, a dziś zauważyłem że nie mam w ogóle rąk, sątylko z tego miesiąca z kilku dni. Wczesniej było wszystko ok. Nie wiem co teraz zrobić bo jestem zielony jak na razie z tym programem. zaaktualizowalem dzisiaj HM-a, dalej bez zmian usunąlem w zakładce site setup te foldery i wgrałem na nowo ale dalej lipa. Rece sa normalnie w folderze HM/archive, ale nie wiem jak je wgrać od nowa. Jeszcze takie pytanie z ciekawości. Jakbym miałe np rece w HM z 2010 roku to jak je usunąć zeby nie zawalały niepotrzebnie miejsca?
      edit: Hud teraz w ogóle mi się nie wyświetla a site setup wyswietla sie zolty trojkat
  • 5 odpowiedzi
    • Vestelth
      Vestelth
      Global
      na forum od: 01.09.2011 Posty: 1 889
      Cześć dzipek1992,

odezwij się do mnie na skype (nick w sygnaturze) to Ci pomogę. Tak chyba będzie najprościej wyeliminować jakieś możliwe błędy w ustawieniach.

Pozdrawiam.
    • dzipek19922
      dzipek19922
      Brąz
      Odkopuje temat, ale teraz mam na to czas. Napisałeś zebym zgłosił sie na skype, ale spróbuję jeszcze tu na forum. To tak usunąłęm całą bazę i wgrałem ją od nowa.i pobrało ją jeszcze raz do folderu HM archive. Pobrało wszystkie turnieje i normalnie się wyświtlają ręcę w hud-ie. Problem jest taki, że jak wgrałem jeszcze raz baze to wgrało mi historię do ostatniego października, mimo że w HM archive mam gdzieś od marca turnieje. W związku z tym błędem nie mogę oglądać wykresów (włączają mi sie filtry winnings tylko z ostatnich 2 tygodni). Nie włączają mi sie w ogóle filtry ktore rozróżniają rodzaj gry czy to są MTT czy one table. ogólnie cięzko jest analizować grę. Pobrane sa wszystkie aktualziacje. Jeszcze załączam screena z tym błędem. Z zakładki reports tournaments( chodzi o tą pierwsza linijke ktora kiedys nie wystepowała)
    • Vestelth
      Vestelth
      Global