[inne] Dlaczego tak?

• chalibp
      chalibp
      Global
      na forum od: 09.01.2010 Posty: 64
      Siema

Mam pewien problem odnośnie pokerprolabs.com i sharkscope.com, mianowicie na pokerprolabsie moje statsy są, że tak powiem wiarygodne miałem około 7k$ profitu i mniej więcej tyle widnieje na stronce, natomiast na sharkscopie mam jakieś -8k$. Zastanawiam się skąd taka rozbieżność i błędne statystyki na drugiej stronce. Gram tak na prawdę od max 2 lat, nic wielkiego nie osiągnąłem do tej pory poza małymi "szipkami" i nie wiem może czegoś nie rozumiem, ale wiem, że nie storbiłem 8k$, poza tym wyświetla mi się stan mojego konta w wysokości około 5k$ - a to dziwne bo nie zamroźiłem tam pieniędzy, tylko przelałem wszystko na skrilla bo od mniej więcej pół roku gram sporadycznie. Pytam dlatego bo właśnie jak to zobaczyłem zepsuł mi się humor i chcę się dowiedzieć o co tu chodzi/ WTF? ?( Wie ktoś z forumowiczów może o co tu chodzi i skąd te mylne informacje i dysproporcje? Jedyne co mi przychodzi na myśl to fakt, że zanim do pokera podszedłem w miarę < na swój sposób, bo do prawdziwego rega mi wiele brakuje> profesjonalnie, a miało to miejsce około roku temu to wpłacałem jakieś pieniądze i nie trzeba się dużo głowić, że nie byłem na +. Jednak 8k$ pod kreską to kosmos, którego nawet nie byłbym w stanie osiągnąć, bo w tym czasie zwyczajnie nie dysponowałem takimi środkami finansowymi :facepalm:
  • 5 odpowiedzi
    • chalibp
      chalibp
      Global
      ???
    • thomaPL
      thomaPL
      Brąz
      na forum od: 03.05.2009 Posty: 1 303
      podaj nick, moze ktos z subskrypcja Ci sprawdzi szczegoly ;)
    • chalibp
      chalibp
      Global
      Nick taki sam jak nick pokerstrategy.com
    • Skibcio
      Skibcio
      Head admin
      Head admin
      na forum od: 03.11.2010 Posty: 9 536
      Witaj chalibp,

Czy wiesz na jakiej zasadzie działają wspomniane przez Ciebie serwisy?