[HM2] Hud problem w zoom

    • chakatej
      chakatej
      Złoto
      na forum od: 22.06.2013 Posty: 185
      Witam

      Wiem że dużo było pisane o hud w zoomie ale nie mogę znaleźć na forum odpowiedzi na moje pyanie. Mam taki problem ze zacząłem grac dopiero co na zoomie i nie mogę ustawić huda (hm2). Nie pokazuje mi wgl żadnych rąk. Cały czas jest napis waiting for hands. Jeżeli chodzi o gry cashowe/turnieje to hud śmiga doskonale jedyny problem z zoomem. Proszę o pomoc.

      Z góry dzięki! ;)
  • 8 odpowiedzi
    • thomaPL
      thomaPL
      Brąz
      na forum od: 03.05.2009 Posty: 1 303
      skoro juz wiesz, ze bylo pisane o problemach z HUD na ZOOM, to napisz co z proponowanych tam rozwiazan juz sprawdzales / zmieniales u siebie, to napewno pomoze dobrej duszy, ktora bedzie Ci chciala pomoc, bo opcji moze byc kilka od ustawien HUDa przez jezyk handhistory po prawa administracyjne konczac na "to juz nie wiem co". pozdr.
    • BrowarFans
      BrowarFans
      Brąz
      na forum od: 07.08.2013 Posty: 26
      Odpal HM i PS jako administrator mi to pomogło.
    • chakatej
      chakatej
      Złoto
      na forum od: 22.06.2013 Posty: 185
      A więc jezyk mam wszędzie angielski, hand history mi się dobrze pobiera gdyż jak gram na zoom to normalnie w active session widac wykres, rozdania. Czytalem cos o przemianie plików ale nie robiłem tego, gdyż do końca tego nei zrozumiałem. Przeczytałem coś o zaznaczeniu opcji wymieszania i pokazywania rąk z zoom i zwykłych gier ale niestety nie mogłem znaleźć tej opcji w swoim hm2. Przepraszam ale jestem jeszcze laik w tej dziedzinie huda ;)
    • chakatej
      chakatej
      Złoto
      na forum od: 22.06.2013 Posty: 185
      Dzięki! faktycznie banalne rozwiązanie. Odpalilem jako administrator i działa. Chociaż dziwne bo zawsze automatycznie mi sie tak odpalało i nei było żadnych problemów i nie wpadłem że mogło coś się zmienić. Zamykam wątek ;)
    • venatici
      venatici
      Brąz
      na forum od: 15.03.2010 Posty: 3 014
      Cześć,

      fajnie, że problem został rozwiązany :s_thumbsup:

      Jeżeli masz jeszcze jakieś problemu lub wątpliwości to śmiało pytaj

      Pozdrawiam
    • sojowyjarz
      sojowyjarz
      Srebro
      na forum od: 30.05.2010 Posty: 5 397
      Hej, u mnie jest tak, że na zoomie odpala się hud, ale w ogole nie zbiera rąk tam. (normalne strony działają).

      any suggestions?
    • sojowyjarz
      sojowyjarz
      Srebro
      na forum od: 30.05.2010 Posty: 5 397
      Ok zaczęło działać 'jakoś'. ;)
    • BrowarFans
      BrowarFans
      Brąz
      na forum od: 07.08.2013 Posty: 26
      Też tak miałem czasem, że staty na hudzie stały w miejscu. Ale hud i tak zbiera info, wystarczy chyba tylko wszystko zrestartować żeby statystyki zmieniały się na bieżąco. To jakby ktoś jeszcze miał taki problem :)