Pierwsza dwucyfrowa wygrana !

• musicrout
      musicrout
      Brąz
      na forum od: 11.07.2013 Posty: 42
      Dzisiaj na William Hill dostałem darmowe 10 $ od was :) I przy okazji zobaczyłem , że są fajne freerolle od PokerStrategy to pomyślałem , że spróbuje ;) Ale takiego czegoś sie nie spodziewałem. 5 godziny walki się opłaciło a chcę zaznaczyć , że jestem początkujący

Najlepsze cyrki działy się przy finałowym stole bo za 1 razem 4 przeciwników "zgnoiłem" . Potem moje KK VS AA i wiadomo kto wygrał :)

Tu ostatnie rozdanie :) Oczywiście wygrałem ja ;) Miał A10s. ( Chyba mój dzień był dzisiaj )

• 4 odpowiedzi
    • ultrac
      ultrac
      Moderator
      Moderator
      na forum od: 23.10.2012 Posty: 4 677
      Gratulacje!

Sympatyczny początek przygody z PokerStrategy :)

Pamiętaj żeby nie spocząć na laurach i cały czas się doszkalać! Być może niedługo doczekamy się tematów takich jak "Pierwsza trzycyfrowa wygrana!", "Pierwsza czterocyfrowa wygrana!", "Pierwsza sześciocyfrowa wygrana!" :s_biggrin:

Mimo że Twój bankroll urósł, pamiętaj dalej o prawidłowym Bankroll Managemencie :)

Pozdrowienia.
    • musicrout
      musicrout
      Brąz
      na forum od: 11.07.2013 Posty: 42
      Napisane przez ultrac
      Gratulacje!

Sympatyczny początek przygody z PokerStrategy :)

Pamiętaj żeby nie spocząć na laurach i cały czas się doszkalać! Być może niedługo doczekamy się tematów takich jak "Pierwsza trzycyfrowa wygrana!", "Pierwsza czterocyfrowa wygrana!", "Pierwsza sześciocyfrowa wygrana!" :s_biggrin:

Mimo że Twój bankroll urósł, pamiętaj dalej o prawidłowym Bankroll Managemencie :)

Pozdrowienia.
      Dokładnie :) Nic tak nie motywuje do dalszej nauki i działania jak wygrana . :) Pozdrawiam :)
    • ZielonyWafel
      ZielonyWafel
      Brąz
      na forum od: 14.08.2010 Posty: 220
      Napisane przez ultrac
      No, teraz ma prawie 14bi na NL2. Prawidlowy BM pelna geba :nh
    • dohpaZ
      dohpaZ
      Brąz
      na forum od: 30.06.2008 Posty: 24 126