[HM2] nie moge zainstalować triala

• 6 odpowiedzi
    • Vestelth
      Vestelth
      Global
      na forum od: 01.09.2011 Posty: 1 889
      Hej aramis16,

ten post z forum Holdem Managera przedstawia obszerną instrukcję jak sobie poradzić z Twoim problemem:
      ->Forum HM2

Jeśli trzeba coś potłumaczyć to daj znać ;)

Pozdrawiam
    • aramis16
      aramis16
      Brąz
      na forum od: 07.07.2013 Posty: 77
      dzięki Vestelth za odpowiedź ....
      niestety znalazłem tam tylko rozwiązanie dla windows 7 i visty ja jestem użytkownikiem nieszczęsnego windowsa 8 i za cholere nie moge się w tym wszystkim połapać...
      moze ktos widział gdzieś rozwiązanie dla 8? jesli by było jeszcze po polsku to juz całkiem rewelka.. pozdrawiam
    • aramis16
      aramis16
      Brąz
      już poradziłem sobie, musiałem odinstalowac wszystko i jeszcze raz zainstalowac przy wyłączonym antywirusie..
      teraz śmiga.....
      mam pytania odnośnie HM2.. jestem kompletnym nowicjuszem jeśli chodzi o programy wspomagające gre, poradziłem sobie z importem hand history ale mam problem z HUD-em...
      nie mam pojęcia co jak powinienem poustawiać i co oznaczaja poszczególne rubryki w HUD-e/ czy jest jakis film instruktażowy po polsku dla nowych użytkowników tego programu... obejrzałem oczywiście filmik instruktażowy który polecacie przy zakupie HM2 ale ten filmik odnosi się głównie dla ludzi którzy mieli HM1 i teraz zmienili na HM2... nie omawia co oznaczaja skróty jak należy sie posługiwac HUD-em tylko pokazuje różnice między HM1 a HM2...
      potrzebuje filmu dla kogos kto pierwszy raz ma doczynienia z programem wspomagającym grę, było cos takiego nagrane na PokerStrategy?
      pozdrawiam serdecznie
    • Vestelth
      Vestelth
      Global
      Hejka,

przykładowy HUD na mikro stawki i objaśnienie podstawowych statystyk znajdziesz w tym filmiku:
      ->Wstęp do gry z HUD'em

Do tego w naszym słowniku są definicje podstawowych statystyk:
      ->Słownik PokerStrategy.com