[inne] drugi internet

• babel92
      babel92
      Brąz
      na forum od: 23.07.2009 Posty: 16 172
      Witam

Mam w domu internet radiowy. Jednak raz na jakiś czas (kilka dni) zwyczajnie "pada". Chciałbym zaopatrzyć się w dodatkowe przyłącze internetowe, aby np. nie łapać dissconectów.

Biorąc pod uwagę, że pracuję na PC`cie, a internet idzie na kablu od routera, który ściąga sygnał z nadajnika, jaki będzie najlepszy sposób, aby podłączyć drugie, równoległe połączenie internetowe, które będzie tylko dla mojego PC`ta i będzie automatycznie załączać się, gdy pierwsze (radiówka) złapie laga?

Jak to najlepiej wykonać? Bo jestem zupełnie zielony w tym temacie ;)

Z góry wielkie dzięki, pozdrawiam!
      babel92
  • 46 odpowiedzi
    • Crimson
      Crimson
      Brąz
      na forum od: 08.05.2013 Posty: 3 769
      Siema

Przejrzyj te dwa tematy:

Drugi internet.
      Internet mobilny i transfer a poker?
    • disulfiran
      disulfiran
      Brąz
      na forum od: 09.05.2010 Posty: 200
      huawei e3131
      +
      http://allegro.pl/internet-orange-free-6-2-gb-rok-firma-faktura-i3456836146.html
    • babel92
      babel92
      Brąz
      Pytanie: jak to skonfigurować ?(

Mam internet w telefonie (HTC Wildfire S), próbowałem odpalić neta w telefonie + podłączyć do komputera z ustawieniem "telefon jako modem", czyli że komputer wykorzystuje połączenie z internetem jakie ma telefon, jednak to nie działało. Komputer w ogóle nie widział tej sieci.

Jak to skonfigurować w ten sposób, aby defaultową siecią było połączenie na kablu idące od routera odbierającego sygnał radiowy a np. po 5 sekundowym lagu żeby połączenie przełączało się na drugi internet (optymalnie gdyby oba chodziły cały czas, ale w miarę możliwości komputer korzystał z połączenia radiowego)?

Wracam w niedzielę, liczę na Waszą pomoc! :s_thumbsup:

Pozdrawiam
      babel92
    • Crimson
      Crimson
      Brąz
      na forum od: 08.05.2013 Posty: 3 769