[PT4] POSTRESQL kopiowanie plikow

    • rootpl
      rootpl
      Brąz
      na forum od: 03.04.2010 Posty: 1 692
      Siemka.
      Zabrałem z jednego komputera dysk twardy, który włożyłem do drugiego, nie wiedziałem ,że nie będzie działał ( sterowniki itp ), zrobiłem formata systemu.
      Wcześniej skopiowałem z postresql 9.3 plik data, który zajmuje ponad 25GB.

      Na nowym kompie zainstalowałem postresql 9.0, które foldery z pliku data powinienem skopiować, żeby baza była kompletna ?
      Z góry dzięki
      Jest to w ogóle możliwe ?
      Pozdro
  • 10 odpowiedzi
    • rootpl
      rootpl
      Brąz
      na forum od: 03.04.2010 Posty: 1 692
      w sumie to nie wiem czy na starym kompie miałem 9.3 czy może inną wersję, da radę to sprawdzić?
    • spinek
      spinek
      SuperModerator
      SuperModerator
      na forum od: 27.09.2009 Posty: 5 934
      Hej rootpl,

      100% pewności, że to zawsze zadziała nie ma, ale schemat postępowania byłby taki:

      Uwaga: W przypadku takich przenosin najlepiej mieć zainstalowaną taką samą wersję postgreSQL jak wcześniej, bo inaczej może nie działać. Aby sprawdzić jaką miałeś wersję poszukaj w folderze "data" pliku PG_VERSION.

      1. Instalacja dokładnie takiego samego postgreSQL co miałeś do tej pory
      2. Zatrzymanie usługi postgreSQL
      3. Przekopiowanie/podmienienie folderu "data" do nowej instalacji postgreSQL
      4. Nadanie uprawnień dla tego folderu dla użytkownika postgres -> prawy przycisk myszy->zabezpieczenia itd.
      5. Uruchomienie usługi postgreSQL
      6. Sprawdzenie przez pqAdmin III czy widzi bazę
      7. Instalacja PT4

      Pozdrawiam
    • rootpl
      rootpl
      Brąz
      na forum od: 03.04.2010 Posty: 1 692


      nie ogarniam tego, co za gówno
    • rootpl
      rootpl
      Brąz
      na forum od: 03.04.2010 Posty: 1 692
      dodam, że mam obecnie podłączone 3 dyski twarde, siedzę na windowsie 7

      pozostałe 3 partycje na których jest windows xp i zainstalowane inne postresql windows 7 widzi, ale czy to ma znaczenie, czy ono może kolidować z tym, które przed chwilą zainstalowałem ?

      może odłączyć te 2 pozostałe dyski ?


      wcześniej miałem 64bitową wersję windowsa 7, teraz mam 32, czy to może też mieć jakieś znaczenie ?





      w pt4 nie mogę nawet utworzyć nowej bazy...
    • spinek
      spinek
      SuperModerator
      SuperModerator
      na forum od: 27.09.2009 Posty: 5 934
      Hej rootpl,

      Niestety nie przeniesiesz bazy w ten sposób z 64-bit na 32-bit :(
      Postaw bazę na nowo i zaimportuj do niej na nowo ręce, jeżeli je masz.
      Poza tym takie przenoszenie folderu "data" to powinna być ostateczność. PT4 ma opcję backup/restore. Najważniejsza rzecz to historia rąk - gdy ją masz, zawsze możesz przywrócić bazę.

      Poza tym z tego screena co zamieściłeś wynika, że masz już zainstalowane dwie wersje postgreSQL. One będą się gryzły. Odinstaluj je i zainstaluj jedną, albo od razu zainstaluj PT4, który zainstaluje własną wersję.

      Pozdrawiam
    • rootpl
      rootpl
      Brąz
      na forum od: 03.04.2010 Posty: 1 692
      nie mam rąk właśnie... to jest główny problem, no ale trudno.
      dzięki. pozdro
    • spinek
      spinek
      SuperModerator
      SuperModerator
      na forum od: 27.09.2009 Posty: 5 934
      Jeżeli grasz na PokerStars to napisz do supportu to Ci przyślą :)

      Pozdrawiam
    • rootpl
      rootpl
      Brąz
      na forum od: 03.04.2010 Posty: 1 692
      gram na p*, z jakiego okresu mogą mi przysłać ?
      w sumie to nie jest mi to jakoś super bardzo potrzebne, za miesiąc wracam do siebie to postawię win 7 64bit i podejdę do tego ponownie
      dzięki jeszcze raz
      pozdro
    • spinek
      spinek
      SuperModerator
      SuperModerator
      na forum od: 27.09.2009 Posty: 5 934
      Nie jestem pewny czy jak zażyczysz sobie historię rąk sprzed kilku lat to ją będą mieli, ale taką z ostatnich miesięcy to powinni mieć.

      Miesiąc bez HUD-a? :f_ugly: Nie dałbym rady :D

      Pozdrawiam
    • rootpl
      rootpl
      Brąz
      na forum od: 03.04.2010 Posty: 1 692
      mam huda na windows xp ok. 100k rąk, ale miałem dużo więcej