[HM2] Up Grade

    • nastoooprocent
      nastoooprocent
      Global
      na forum od: 18.02.2011 Posty: 934
      Witam
      Dwa razy odrzucili moja tranzakcje, gdy wysylalem im kase z e konta (PLN!!!) z Mbanku. Jeb**** sie pare dni zeby odpowiedzieli czy cos i teraz wlasnie mija termin a kasy nie przyslali jeszcze z pay pala wiec z promocji nici, w jaki sposob mozna zakupic up grade ? Mam jeszcze konto na dolary, ale w opcjach wymagaja podanie numeru karty debetowej a ja mam tylko karte do E konta, jak mam zyc ?
  • 5 odpowiedzi
    • spinek
      spinek
      SuperModerator
      SuperModerator
      na forum od: 27.09.2009 Posty: 5 894
      Hej nastoooprocent,

      Jak to przelewem? Przez PayPal? Jeżeli chcesz zapłacić przez PayPal to najlepiej rozdzielić to na dwie transakcje:
      Najpierw przelać na PayPal odpowiednią kwotę (z małą górką na przewalutowanie), a gdy już kasa będzie na PayPal, robić upgrade.

      Jeżeli masz kartę do Ekonta w mBanku (tak strzelam z tego co napisałeś) to możesz zapłacić kartą, ale najpierw musiałbyś zalogować się do mBanku i sprawdzić, czy nie masz limitu na transakcje internetowe na tej karcie ustawionego na 0. Jeżeli tak, to musisz go zwiększyć , bo inaczej nie zapłacisz kartą w internecie.

      Pozdrawiam
    • nastoooprocent
      nastoooprocent
      Global
      na forum od: 18.02.2011 Posty: 934
      Wplacalem juz z ekonta kase na pokera, wyplacalem i wszystko bylo ok. teraz dwa razy mi odrzucili wlasnie przyszla kasa z pay pala, az zal zmarnowac taka promocje, o co chodzi z tym zerem ?
    • spinek
      spinek
      SuperModerator
      SuperModerator
      na forum od: 27.09.2009 Posty: 5 894
      Hej,

      Chodzi o to, że jak masz problem z zapłatą przez PayPal to zamiast tego możesz zapłacić kartą do swojego konta bankowego. Musiałbyś tylko ustawić w systemie banku, że wyrażasz zgodę na transakcje w internecie, bo w niektórych bankach możliwość płacenia w internecie jest domyślnie wyłączona.
      Jeżeli masz konto w mBanku to sprawdź ten post.

      Pozdrawiam
    • nastoooprocent
      nastoooprocent
      Global
      na forum od: 18.02.2011 Posty: 934
      Nic to nie pomoglo ... Caly czas wyswietla sie "transaction declined" mimo ze za pierwszym razem pieniadze wyswitlaly sie w tranzakcji na stronie HM2, po czym zostaly odrzucone ... Brak pomyslow, pisalem do nich i nic madrego nie odpisuja, z robotem gadam.
    • spinek
      spinek
      SuperModerator
      SuperModerator
      na forum od: 27.09.2009 Posty: 5 894
      Hej,

      Niestety promocja się już skończyła. Musisz próbować to załatwiać z supportem Holdem Manager 2. Nie wiem dlaczego miałeś takie problemy. Może jak będą widzieli, że próbowałeś upgrade'ować, ale się nie udało, to jakoś z tą zniżką pójdą na rękę.

      Pozdrawiam