[inne] postgres

• soczi45
      soczi45
      Brąz
      na forum od: 04.04.2010 Posty: 580
      Mam taki problem, że przy pierwszej instalacji PT3 lub HM2 tracker chodzi normalnie i nie ma problemu z połączeniem z serwerem bazy postgre, natomiast przy następnym uruchomieniu obojętnie którego tackera nie mogę się połączyć z bazą postgre. Nie znam się na kompach i czytałem coś o firewalach, używam darmowego avasta i wyłączyłem całkowicie zapore systemową w windowsie7, nic wyłączenie zapory nie pomogło. Ma ktoś jakiś pomysł?
  • 6 odpowiedzi
    • dragoste
      dragoste
      Brąz
      na forum od: 07.05.2010 Posty: 4 468
      Witam,

musisz dać nam więcej informacji, jak wygląda sytuacja, gdy tracker nie działa prawidłowo. Skupmy się na jednym trackerze. Opisz jak wygląda sytuacja. Jakie błędy się pojawiają itp.
      Zobacz również w usługach Windows, czy usługa PostgreSQL jest cały czas uruchomiona.

Pozdrawiam.
    • soczi45
      soczi45
      Brąz
      Odpalam PT3 i pojawia się taki komunikat.
      Unable to create PostgreSQL database:
      PT3_2013_01_22_212939
      Reason: Unable to login database (tempalte1).Reason:
      could not connect to server: Connection refused
      (0x0000274D/10061) is the server running on host "???" and
      accepting TCP/IP connections on port 5432?
      Nie znam się prawie wcale na kompach, nie wiem czy to jest kwestia może internetu mam 2 kompy na jednym routerze.
    • emomaniac
      emomaniac
      Brąz
      na forum od: 11.08.2006 Posty: 2 425
      Witam

Problem z instalacja

..a dokładniej - skasuj plik postmaster.pid
    • soczi45
      soczi45
      Brąz
      Dzięki za pomoc, faktycznie postgre nie uruchamia się automatycznie tylko jest blokowane i musze uruchamiać samemu w usługach, natomiast muszę to robić za każdym razem nie znalazłem pliku postmaster.pid tylko widzę postmaster.opts
    • dragoste
      dragoste
      Brąz
      na forum od: 07.05.2010 Posty: 4 468
      Witam,