[inne] Pomoc w tworzeniu narzędzi pokerowych iPad, iPhone

• cautionhot
      cautionhot
      Brąz
      na forum od: 09.05.2009 Posty: 142
      Witam!
      Jestem programistą pracującym od pewnego czasu nad zestawem narzędzi dla pokerzystów na system iOS (konkretnie iPhone od modelu 4 oraz iPady od modelu 2). W planach jest kilka programów, aktualnie bliski wersji beta jest replayer, którego główna funkcjonalność to przeglądanie rąk. Brakuje mi jedynie porządnego parsera (aktualnie jadę na prowizorce skleconej tylko na potrzeby developerki), stąd chciałbym się zwrócić z prośbą do wszystkich chętnych:
      Otóż potrzebuję jak najwięcej plików hand history z obsługiwanych pokerroomów:

[list]
      [*][Treść wyedytowana]
      [*][b]FullTilt
      [*]PartyPoker
      [/list][/B]

Chodzi mi zarówno o HH z turniejów jak i gier cashowych. Pliki zostaną wykorzystane jedynie do tworzenia parsera i testów aplikacji.
      Pisząc "jak najwięcej" mam na myśli różne stawki, wielkości stołów, turki, sng itp. proszę nie wysyłać po np. 1000 plików tylko z 45man turbo 3+0.5 (ale 100 już ok).

Co mogę zaoferować?
      W zamian za udostępnienie mi swoich HH oferuję udział w beta testach oraz kody na pobranie tej oraz wszystkich kolejnych pokerowych aplikacji, które wyjdą z pod mojej klawiatury.

Chętnych proszę o wysyłanie HH na: PokerLaboratory@gmail.com

Dyskusja, wątpliwości, propozycje, dissy też mile widziane ;)

Mam nadzieję, że nie łamię regulaminu tym tematem (sprawdzałem i wydaje mi się, że jest w porządku)
  • 2 odpowiedzi
    • jeneral86
      jeneral86
      SuperModerator
      SuperModerator
      na forum od: 27.11.2009 Posty: 4 666
      Witaj cautionhot,

Życzę dużego sukcesu z narzędziami pokerowymi, które tworzysz. Myślę, że popyt będzie rósł, więc wszystko przed Tobą :s_thumbsup: