[PT4] Poker Tracker 4 - potrzebny poradnik

• hg123
      hg123
      Brąz
      na forum od: 13.11.2009 Posty: 31
      Witam, jestem nowy w świecie hudów i statystyk :D znajdę gdzieś jakiś poradnik do programu Poker Tracker 4? przydałyby się wskazówki odnośnie ustawienia samego huda i wyjaśnienie statystyk, może być w języku angielskim.
  • 12 odpowiedzi
    • japierdziele
      japierdziele
      Brąz
      na forum od: 17.07.2010 Posty: 228
      http://www.pokertracker.com/guides/PT4
    • spinek
      spinek
      SuperModerator
      SuperModerator
      na forum od: 27.09.2009 Posty: 5 934
      Cześć hq123,

Parę podstawowych informacji, które mogą być dla Ciebie pomocne znajdziesz w tym filmie.

Najlepiej zadaj pytanie na forum strategicznym interesującej Cię odmiany, aby dowiedzieć się jakich konkretnych statystyk najlepiej używać w HUD-zie i jak je interpretować. W zależności od tego co grasz różne statystyki mogą być mniej lub bardziej pomocne.

Jeżeli nie masz problemu z angielskim to na stronie PT4 znajdziesz parę przydatnych artykułów na temat ustawiania HUD-a.

Pozdrawiam
    • hg123
      hg123
      Brąz
      Okej, dzięki za info, huda już właściwie ustawiłem teraz tylko zastanawiam się, które statystyki będą istotne, cash NL Hold'em FR, póki co mam VPIP, PFR, CBET Flop(potrzebny przy PFR?), 3bet preflop, Fold to flop CBET, coś usunąć bądź dodać? No i info jak interpretować statystyki też by się przydało :)
    • UnknownJoseph
      UnknownJoseph
      Brąz
      na forum od: 22.04.2010 Posty: 5 748
      a kiedy kolejna czesc prezentacji wideo?
    • fidelloz
      fidelloz
      Black
      na forum od: 18.09.2010 Posty: 2 284
      mi by sie przydalo info czy w PT4 jest edge vs np HM1, chodzi o statystyki vs hero i dodatkowe opcje dajace mi przewage.

HM2 niby daje edge ale duzo osob odradza bo jest niedopracowany
    • hg123
      hg123
      Brąz