Challenge - 500% Bankrolla w 30 dni

• StoneCutter
      StoneCutter
      Brąz
      na forum od: 03.03.2011 Posty: 1 138
      Witam. Chcialbym rozpoczac motywacyjny challenge, ktorego celem bedzie pieciokrotne pomnozenie kapitalu w miesiac ^^

Zaczne od przedstawienia w krotkich slowach mojej osoby i mojej kariery pokerowej. Gram w pokera mniej wiecej od dwoch lat, zawsze lubilem rywalizacje wiec jak tylko poznalem pokera od razu sie nim zainteresowalem. Szybko odkrylem, ze to gra umiejetnosci i zaczalem sie w tym kierunku rozwijac. Kilkakrotnie przechodzilem stawki od NL2 do NL25, przez fakt, ze dwu krotnie wyplacilem prawie cale kapitaly jakie mialem. W pewnym momencie wpadl mi do glowy pomysl, by ktos mnie stackinowal na NL10, co skonczylo sie tragicznie, mimo ze pare miesiecy wczesniej osiagalem tam bardzo wysoki winrate. Teraz jest to moja trzecia proba i mam nadzieje ze ostatnia. Zakladam ten challenge ze wzgledow motywacyjnych, chce pracowac nad soba i isc dalej, chce splacic stacking i zaczac isc w gore, jak kazdemu pokerzyscie przystalo :)

Zaczynam z kapitalem 110$. Gram na PartyPoker i bede gral stoliki NL 4 SH, a pozniej NL10, celem bedzie osiagniecie kapitalu wynoszacego 550$. Bede rowniez gral turnieje za punkty ( Players Club 500$ - 50pkt buyin ) w ktorym za pierwsze miejsce na okolo 250-300 graczy jest 120-140$. W swojej karierze gralem je okolo 10 razy i 3 razy ladowalem na finalowym stole, wiec spodziewam sie, ze bedzie to pewnego rodzaju bankroll booster. Bede rowniez gral turnieje za $, pod warunkiem ze bede mial na nie 100bi, lub 250bi na turniej z rebuyem. Dodatkowo bede gral freeroll co niedzielny "5 000$ Bankroll Buster )

W pewnym momencie bede zmuszony wyplacic 120$. Jednak ich ugranie dalej bedzie liczyc sie do challengu

Codziennie bede wrzucal aktualizacje, wykresy i ciekawsze rozdania. Zapraszam do zabawy i obserwowania :)