[HM2] zagubione ręce

• mmandm
      mmandm
      Brąz
      na forum od: 07.04.2012 Posty: 42
      Witam,

jestem początkującym użytkownikiem HM2 i zauważyłem pewien problem... a dokładnie, program gubi mi ręce na przeciwników. Co mam na myśli? Otóż widzę, że gram po raz kolejny z tą samą osobą i niedawno miałem na tą osobę około 200 rąk, a teraz nie mam ani jednej, chociaż jestem przekonany, że powinienem mieć ich znacznie, znacznie więcej. Są osoby, na które mam już naprawdę dużą ilość readów, więc nie wszystkie ręce mi się gubią. Czy ktoś ma jakiś pomysł co z tym zrobić?

Pozdrawiam
  • 5 odpowiedzi
    • mmandm
      mmandm
      Brąz
      hmm, delikatnie odświeżę z dodatkowymi informacjami :)

Jestem stałym bywalcem na P* i na niektórych graczy HM zebrał mi już ponad 1k rąk, jednak czasem gram ze znajomym, którego mam oznaczonego kolorem i regularnie mi się kasują ręce na niego.

Czy ktoś wie co może być powodem?
    • dlrzz
      dlrzz
      Brąz
      na forum od: 05.09.2010 Posty: 7 123
      Witam,

Wykonaj update:

http://www.holdemmanager.com/Downloads/7318_Hm2AutoUpdate.exe

Rozumiem, że soft oraz hand history są w języku angielskim? HM2 ma pełen dostęp do komputera?

Przejdź do HUD Options->Config Properties. Tam musisz mieć odznaczone "Use Session Stats".

Natomiast w HUD Options->HUD Filters zaznacz "Include hands from other limits".

Pozdrawiam
    • mmandm
      mmandm
      Brąz
      Oczywiście zarówno soft jak i hand history są po angielsku, a HM2 ma dostęp administratora do komputera.

Zaznaczyłem opcję "Use Session Stats", natomiast "include hands from other limits" ciągle było zaznaczone.

Dam znać, czy problem nadal występuje, dzięki :)

P.S. Mógłbyś wytłumaczyć co dokładnie zmienia zaznaczenie opcji "Use Session Stats"? Oznacza to, że tylko z danej sesji będzie mi pokazywało staty?
    • dlrzz
      dlrzz
      Brąz
      na forum od: 05.09.2010 Posty: 7 123
      Napisane przez mmandm