[NL2-NL16] 59o sss (reakcja na steal)

    • Oleyy1
      Oleyy1
      Brąz
      na forum od: 23.09.2007 Posty: 624
      Titan Poker Alexandria 0.10/0.20, hand converted by the iPoker Converter at Talking-Poker

      saw flop | [color:#C00000]saw showdown[/color]

      Button ($3.50)
      SB [color:#C00000]SB ($3.20)[/color]
      BB [color:#C00000]Hero ($4.10)[/color]
      UTG ($42.59)
      UTG+1 ($20.30)
      MP ($20.32)
      MP ($3.80)
      MP ($10.34)
      CO-1 ($18.50)
      CO ($21.26)

      Preflop: Hero is in the BB with 5 :spade: 9 :heart:
      8 folds, SB raises to 0.60, Hero calls 0.50.

      Flop (1.40) 2 :diamond: Q :club: 5 :club:
      SB bets 1, Hero moves all-in for 3.40, SB moves all-in for 1.50.

      Turn (7.30) 7 :spade:

      River (7.30) J :club:

      zaraz mi sie po lbie dostanie, ale co tam... SB podbija w klasycznym dla shorta stylu "niewiele mam, ale ukradne ci blinda bos tez short". to sobie pomyslalem "hmmm, nie ukradniesz" reka nie nadawala sie do raise wiec postanowilem sprawdzic. reszta mowi sama za siebie. fakt, ze liczylem sie z tym, ze sie pomylilem.

      a teraz pytanko, czy taka gra ma sens? :D
  • 8 odpowiedzi
    • sebekkz
      sebekkz
      Brąz
      na forum od: 03.12.2007 Posty: 346
      Ja uważam że z taką kartą to powinieneś mu dać ukraść tego blinda. Jeśli chodzi o Flop to ja bym nie wchodził All-in ponieważ w tym wypadku było prawie pewne że on też wejdzie All-in. Nie wiem czy bym dał Call czy Fold (za mało doświadczenia mam :P ). Ale chyba bym go obstawiał na Pocket Pair mniejszą od QQ (napisz czy zgadłem) i dał Fold.

      P.S.
      Podczas oceniania Oleyy1 proszę o ocenienie też mojego sposobu rozumowania.
    • Oleyy1
      Oleyy1
      Brąz
      na forum od: 23.09.2007 Posty: 624
      jak ja to widze:

      po pierwsze, moja reka rzeczywiscie byla beznadziejna. z tym sie zgadzam. i na pewno tu zagralem -EV (wygralem przed tym rozdaniem kilka innych, i pomyslalem ze moge to .50 poswiecic dla nauki)

      gracze sss, z reguly, sa bardzo "ksiazkowi". gdyby mial jakakolwiek reke z ktora mozna grac wedlug strategii pewnie podbilby do tych .80 czy tez .90. jak dla mnie wiec jakakolwiek wysoka para lub AK, AQ czy AJ odpada.

      fakt, Q mnie troche przestraszyla. ale tak to juz jest, ze jak zle zaczniesz to brniesz dalej. ja zalozylem (optymistycznie), ze nie trafil flopa wcale a bet to klasyczne CB.

      przy takim zalozeniu (nawet gdyby mial 2 overcards) ciagle jestem z przodu i liczylem na fold z jego strony (ja bym tak zrobil na nietrafionym flopie i przebitym CB).

      oczywiscie, gdybym nie mial pary z miejsca bym zlozyl karty.

      co mnie najbardziej zastanawia, to to, jaka wartosc ma moja para przy kradziezy blindow przez sss'a

      EDIT: dobranoc :)
    • sebekkz
      sebekkz
      Brąz
      na forum od: 03.12.2007 Posty: 346
      Original od Oleyy1

      gracze sss, z reguly, sa bardzo "ksiazkowi".
      Jest jeszcze pytanie czy on gra sss, czy posiada taka ilość kasy z innych powodów.

      P.S.
      Tez już sie kładę :P
    • Bielanek
      Bielanek
      Black
      na forum od: 27.03.2007 Posty: 2 490
      Moim zdaniem nie ma tutaj żadnego usprawiedliwienia sprawdzenia(nawet steal'a) z taką ręką podbicia z sb będąc na bb. Powiem więcej, nawet jeżeli on by dał Call to z taką ręką przypuszczalnie wychodziłbyś na -EV. :) 59off jest jedną z najgorszych rąk jakie można grać. Takie moje zdanie. Następnym razem po prostu odpuścisz i poczekasz sobie na lepszą okazję złapania steal'owicza. Pozdrawiam i życzę powodzenia
    • Bielanek
      Bielanek
      Black
      na forum od: 27.03.2007 Posty: 2 490
      Original od sebekkz
      Ja uważam że z taką kartą to powinieneś mu dać ukraść tego blinda. Jeśli chodzi o Flop to ja bym nie wchodził All-in ponieważ w tym wypadku było prawie pewne że on też wejdzie All-in. Nie wiem czy bym dał Call czy Fold (za mało doświadczenia mam :P ). Ale chyba bym go obstawiał na Pocket Pair mniejszą od QQ (napisz czy zgadłem) i dał Fold.

      P.S.
      Podczas oceniania Oleyy1 proszę o ocenienie też mojego sposobu rozumowania.
      Nie można tutaj obstawiać kart tego gracza. Za mało danych, więc za dużo możliwośći. Może mieć równie dobrze AA, KK, QQ, Qxs, 55, 22. W tej sytuacji jedynie z Qxs można byłoby odpuścić Bet ze SB. Reszta kart rozgrywana jest identycznie w tej sytuacji, trudno coś wywnioskować, Olley- jedynie to, że w każdej sytuacji przegrywasz. ;) Pokaż mi rękę z którą wygrywasz po flopie, a która Cię sprawdzi. xD Pozdrawiam
    • magic83
      magic83
      Brąz
      na forum od: 24.03.2007 Posty: 2 596
      Od NL50 prponuje wprowadzac cos takiego jka odp na kradziez blindow. Odpowiedzia na podbicie przed toba powinnien byc rereis tego zawodnika a nie call!!Skoro decydujemy sie grac mamy malo w stacku to zalezy nam na tym aby jak najszybciej wejsc all in!!Oczywiscie z taka reka nie ma co sie wdacwac w taka gre najlepszy zakres rak to Asx lub pocket pair, ewentualnie kazda reka z shc ktora jest opisana jako raise. Zeby stosowac tego typu gre musisz miec jednak spora wiedze o przeciwniku:) :) :) Zle zagrane tutaj!!
    • Oleyy1
      Oleyy1
      Brąz
      na forum od: 23.09.2007 Posty: 624
      Pokaż mi rękę z którą wygrywasz po flopie, a która Cię sprawdzi. xD Pozdrawiam


      SB shows 2 :spade: A :club:
      Hero shows 5 :spade: 9 :heart:

      Hero wins 7.30 with One pair, Fives

      dzieki za komentarze. czlowiek uczy sie caly czas. jak widac przeciwnik zagral jeszcze gorzej wiec jest ok.
    • Bielanek
      Bielanek
      Black
      na forum od: 27.03.2007 Posty: 2 490
      Nie mogę w to uwierzyć jak można być taką rybką... Więcej na Titanie takich jest? :) Sprawdzić All'in z parką 2 jeszcze bez drawów.... :]