[NL2-NL16] T T Nl25 Sh

    • Fizoloff
      Fizoloff
      Brąz
      na forum od: 29.08.2007 Posty: 1 899
      ***** Hand History for Game 6568742880 *****
      $25 USD NL Texas Hold'em - Friday, December 07, 03:58:15 ET 2007
      Table Table 125543 (No DP) (Real Money)
      Seat 1 is the button
      Total number of players : 6
      Seat 4: ChristaMK ( $22.55 USD )
      Seat 1: fizoloff ( $77.14 USD )
      Seat 6: Felerlos ( $27.92 USD )
      Seat 2: jutta155 ( $8.75 USD )
      Seat 5: Kimy1 ( $43.18 USD )
      Seat 3: Steffcopkr ( $29.05 USD )
      jutta155 posts small blind [$0.10 USD].
      Steffcopkr posts big blind [$0.25 USD].
      ** Dealing down cards **
      Dealt to fizoloff [ T T ]
      ChristaMK raises [$1 USD]
      Kimy1 calls [$1 USD]
      Felerlos folds.
      fizoloff raises [$4 USD]
      jutta155 calls [$3.90 USD]
      Steffcopkr folds.
      ChristaMK calls [$3 USD]
      Kimy1 calls [$3 USD]
      ** Dealing Flop ** [ 4, T, 7 ]
      jutta155 is all-In.
      ChristaMK folds.
      Kimy1 calls [$4.75 USD]
      fizoloff is all-In.
      Kimy1 folds.
      ** Dealing Turn ** [ A ]
      ** Dealing River ** [ 9 ]

      Nie spodobał mi się ten call gracza Kimy1. Ale nie wiem, co sądzicie o tym moim pushu. W sumie na takim flopie short mógł mieć drawa i wtedy jestem w plecy, a tak mogłem wyciągnąć kasę od deepstacka. Z drugiej strony nie wiem dobrawdy z czym on mógł callować push shorta na takim pocie, który na flopie był już naprawdę ogromny - ponad 15$, w sumie mógł mieć wszystko od AQ, AK, AJ, KQ, jakiegoś pocketa po drawa. Nie wiem, czy to dobrze zagrałem z tym moim pushem. Mam tylko notkę u niego, że lubi drawować bez oddsów i że donk w sumie.

      Pozdro
  • 5 odpowiedzi
    • piachu01
      piachu01
      Black
      na forum od: 19.02.2007 Posty: 3 379
      Fajnie tak oceniać osobę, która jest od oceniania;D

      Mogłeś imo więcej od niego wyciągnąc. Ja(wiem, że ja to niedoświadczony jestem) bym przebił do około 18$ i czekał co zrobi kimy. Mozliwe, że miał overcardsy z asem więc turn by go sprowokował do pusha, a Ty wtedy spokojny all-in.
    • Fizoloff
      Fizoloff
      Brąz
      na forum od: 29.08.2007 Posty: 1 899
      No właśnie też o tym myślałem, tylko nie miałem na niego, żadnych readów poza tym, że gdy wszedł na stół to w drugim rozdaniu zrobił BI na totalnie fishowym callu na flopie, gdzie dozbierał do flusha na river, a callował z J8s bez pozycji podbicie CO. Bez oddsów, bez niczego. W sumie nie wiem, z czym callował raise 1$ i z czym mógł callować mój re-raise do 4$. W ogóle ten stół jakiś chory kurde jak re-raise 4$ callowało 3 graczy. Miazga.

      Poza tym, gdy kolej przyszła na mój ruch, w pocie było juz 24$, jemu zostało coś 35$, więc nie wiem...
    • piachu01
      piachu01
      Black
      na forum od: 19.02.2007 Posty: 3 379
      Jednak na flopie masz najsilniejsza reke więc chyba nie ma potrzeby pushować. Wykluczam u niego pockety większe od TT bo by przebijał na pf więc nie ma chyba sensu go zrzucać z karty. Jedyne co może Ci zagrozić to ten nieszczęsny draw, ale większość talii jest po Twojej stronie.
    • Bilson
      Bilson
      Platyna
      na forum od: 29.08.2007 Posty: 1 344
      Co do tego jego calla allina to Kimy1 mógł to tak naprawde zrobić właśnie z drawem albo powiedzmy KJ+, 88+. Przeciez ten allin shorta to tylko 1/3 pota.

      Ja chyba bym raczej tutaj nie pushował, a raisowal 25$. Ale wszystko zależy czy chcesz mieć pewne 20$ czy chcesz zaryzykować, żeby wygrać więcej ;) Push w zasadzie kończy rozdanie. Nawet jesli calluje bez oddsów to wątpie zeby zaryzykował 2BI.

      Dlatego dałbym tego raisa, jak ma drawa to niech sobie dobiera, w końcu to Ty masz w tej sytuacji +EV. Tym bardziej, że nie jest wykluczone, że stół się sparuje.
    • Fizoloff
      Fizoloff
      Brąz
      na forum od: 29.08.2007 Posty: 1 899
      Nie no, on miał do włożenia tak naprawdę 34$, żeby zgarnąć pota 58$, więc nie aż taka tragedia :) Jednak tak jak mówisz, ja chyba się zadowoliłem po prostu tymi 24$ i dlatego pushowałem :) Bo w sumie miałem do stracenia 2BI, a tego nie chciałem zaznać :) Gdyby on nie był na Deepstacku, to pewnie bym go zmusił do all-ina, ale właśnie dlatego, że był to nie chciałem, żeby mi jakiś trefl popsuł mój stan posiadania i cofnął do stanu z początku, zauważ, że ja mam 3BI przy tym stole.

      Pozdro