Ta strona wykorzystuje pliki cookie, aby dostosować zawartość witryny do Twoich preferencji. Kontynuując korzystanie z serwisu, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookie. Aby uzyskać więcej informacji i zmienić swoje ustawienia, zapoznaj się z naszą Polityką plików cookie i Polityką Prywatności. Zamknij

[NL2-NL16] 87s SH NL25 Przykład grania float :)

    • Fizoloff
      Fizoloff
      Brąz
      na forum od: 29.08.2007 Posty: 1 899
      ***** Hand History for Game 6495711390 *****
      $25 USD NL Texas Hold'em - Monday, November 12, 10:09:46 ET 2007
      Table Table 125807 (No DP) (Real Money)
      Seat 2 is the button
      Total number of players : 6
      Seat 5: Mittweida ( $49.55 USD )
      Seat 2: fizoloff ( $32.86 USD )
      Seat 6: MixaGr ( $40.36 USD )
      Seat 1: Honig666 ( $17.55 USD )
      Seat 3: benitoIlduce ( $9.37 USD )
      Seat 4: GoosmanCZ ( $24.89 USD )
      benitoIlduce posts small blind [$0.10 USD].
      GoosmanCZ posts big blind [$0.25 USD].
      ** Dealing down cards **
      Dealt to fizoloff [ 8 7 ]
      Mittweida folds.
      MixaGr folds.
      fizoloff raises [$1 USD]
      benitoIlduce calls [$0.90 USD]
      >You have options at Table 127157 Table!.
      GoosmanCZ raises [$4 USD]
      fizoloff calls [$3.25 USD]

      Po re-raise czytam go na AK, zauważyłem, że AA i KK raisuje mniej ok 2,5$ a czasami na BB SB nie raisuje wcale, żeby agresywnego dealera nie zrzucać z łapy.

      benitoIlduce folds.
      ** Dealing Flop ** [ 6, 3, T ]
      GoosmanCZ bets [$6.75 USD]
      fizoloff calls [$6.75 USD]

      Floatuje za nim, wiem, że nie trafił flopa i chce najzwyczajniej w świecie zrzucić mnie z łapy betem w pulę. Przy tak suchym flopie starałby się więcej ode mnie wyciągnąć, a nie betować pota, żeby mnie zrzucić :)

      ** Dealing Turn ** [ 5h ]
      GoosmanCZ checks.

      W tym momencie liczę outy, moje i jego.
      On ma 3 x A 3 x K = 6 outów
      Ja - OESD - 8 outów + 3 x 6 + 3 x 7 = 14 :)
      Jedyna słuszna decyzja w takim momencie:

      fizoloff is all-In.
      GoosmanCZ is all-In.

      Napiszę wam, co wpadło na river później :)

      Pozdro
  • 20 odpowiedzi
    • Eclipt
      Eclipt
      Brąz
      na forum od: 11.05.2007 Posty: 755
      Jasnowidz, czy co? :D

      Brakuje plakietki z napisem "Dzieci, nie róbcie tego w domu" :P
    • Fizoloff
      Fizoloff
      Brąz
      na forum od: 29.08.2007 Posty: 1 899
      Nie no w sumie, to jest sick hand :)
      Nie róbcie tego w domu :)

      Pozdro
    • Mimz
      Mimz
      Brąz
      na forum od: 05.08.2007 Posty: 464
      cos ci nie wyszedl ten float

      w ogole float polega na tym ze callujesz bet na flopie majac nadzieje ze wypadnie overcard na turnie lub pojawi sie flush a tu wypadla piatka ktora nic nie zmienia, bo koles nie postawi ciebie raczej na straighta
    • Fizoloff
      Fizoloff
      Brąz
      na forum od: 29.08.2007 Posty: 1 899
      lol, jaka może być Mimz scary karta dla AK??? no chyba nie A albo K? Co?

      Pozdro
    • Fizoloff
      Fizoloff
      Brąz
      na forum od: 29.08.2007 Posty: 1 899
      Poza tym betuje tu potencjał, a nie jak trafię sobie coś, jak lubisz betować tylko nutsy, to betuj dalej tylko nutsy. Tu jest bet 14 outów vs 6 outów. Moim zdaniem +EV jak diabli.

      Pozdro
    • Mimz
      Mimz
      Brąz
      na forum od: 05.08.2007 Posty: 464
      to nie jest 14 outsow vs 6 outsow, kolesiowi nie musi dojsc zeby wygrac, tylko ty musisz trafic, masz jakies 30% na zlapanie parki lub oesda,
      w ogole on cie sprawdzil z Ace high? to niezly fish
    • Fizoloff
      Fizoloff
      Brąz
      na forum od: 29.08.2007 Posty: 1 899
      Jak nic nie ma to powinien foldować, i dlatego mówię, że mam przewagę w outach, żeby mógł być pewny, bo teraz mój all-in to bet pot ok 21$ tyle było w puli. On nie miał prawa wiedzieć przy mojej loose selekcji rąk z BU że nie mam przykładowo 22 i wtedy zostaje mu tylko 6 outów. Ja miałem tutaj masę outów i dlatego takie zagranie. A callnął bo już kilka razy go okradłem w podobny sposób z kasiorki. A teraz wtopił bo się zaperzył :)

      Pozdro
    • Mimz
      Mimz
      Brąz
      na forum od: 05.08.2007 Posty: 464
      nie miales zadnej przewagi w outsach. zrozum ze to tylko ty dobierasz a nie ten koles, bo masz tylko 8 high card i jesli masz image przy stole loose bluffer ze cie calluje z Ace high to taki push jest EV-, bo koles nie spasuje i lepiej zobaczyc free card na river.
      Pamietaj ze grasz na niskich stawkach, nl25 jest zaliczane do mikrolimitow jeszcze, wiec nie oplaca sie robic bluffow za caly stack
    • pokerloser44
      pokerloser44
      Brąz
      na forum od: 26.03.2007 Posty: 4
      marginalny shove zważywszy na twoje Equity, wielkosc puli, pewność ze kolo ma AK i ze nie masz folding equity. Jesli koles nie jest totalnym dokowatym fiszem i odrobine miksuje gre to nie bylbym taki pewnym jego AK i w takiej sytuacji ten aliin na turnie staje sie z miejsca -EV

      pzdr
    • Fizoloff
      Fizoloff
      Brąz
      na forum od: 29.08.2007 Posty: 1 899
      Original od Mimz
      jesli masz image przy stole loose bluffer
      nie no takie odpały to mam raz na ruski rok :) Zazwyczaj gram normalnym TAGiem, bardziej loose z lp, ale nie mam raczej image loose bluffer.

      A btw. miksowania, to jego AK byłem pewny, jak swojego małego w spodniach. To nie był totalnie kretyński bluff z 72o i bez większych szans na zgarnięcie flopa, tylko bluff, który miał ogromne szanse powodzenia. Po pierwsze na fold, po drugie w wypadku call na wygranie pota bo jednak 14 outów to kawałek talii. Jednak to nie jest moje standardowe zachowanie przy stole. Poza tym jestem zdania, że czasami trzeba zrobić coś chorego, bo później chętniej nas opłacą w wypadku nutsa u nas :)

      Pozdro
    • Mimz
      Mimz
      Brąz
      na forum od: 05.08.2007 Posty: 464
      co mial i co doszlo?
    • Fizoloff
      Fizoloff
      Brąz
      na forum od: 29.08.2007 Posty: 1 899
      Miał AK tak jak go czytałem a doszła 7

      Pozdro
    • Fizoloff
      Fizoloff
      Brąz
      na forum od: 29.08.2007 Posty: 1 899
      Ale nawet jakbym to przegrał, to i tak bym tego nie żałował. Bo to zagranie totalnie durne i fishowe to nie było :) , a mnie się nawet podoba :)

      Pozdro
    • wojtaz
      wojtaz
      Brąz
      na forum od: 27.07.2007 Posty: 41
      ten gościu pewnie pomyślał tak: filozoff ma SC albo parkę bo sprawdził pf, a na turnie jest już pewny że nie trafiłeś trójki bo po co miałbyś tak go allinem straszyć (no i ma reada na Ciebie że uwielbiasz grać drawy superagresywnie) i ..zrobił genialnego call'a:D

      a tak serio to bardzo dobry read z Twojej strony, ale chyba nie powinieneś zamieszczać takich rozdań bo to zły przykład dla nowicjuszy..
    • tyras
      tyras
      Brąz
      na forum od: 29.10.2007 Posty: 445
      Wojtaz ma racje. Malo edukacyjne.
      Chociaz z drugiej strony pozwalilo dostrzec tez jedna rzecz. Wczoraj po 3 godzinach na limitach 0.05/0.10 udalo mi rozmnozyc $2 do niecalych $10 zeby jednym rozdaniem wszystko poszlo sie j*bac (moje AK vs slowplay AA goscia, ktory siedzial na tym stoliku tyle co ja). Po Twoim rozdaniu jedyny wniosek jaki wyciagnalem to to, ze moja wczorajsza gra przez te 3h stala sie czytelna niczym AK Goosmana.
      A rozdanie imo bardziej przypomina gre w bingo niz pokera. Bez obrazy :)
    • pokerloser44
      pokerloser44
      Brąz
      na forum od: 26.03.2007 Posty: 4
      Jesli rzeczywiscie miales read ze kolo jest na AK to vnh :) aczkolwiek wolelibysmy by sfoldował to Ak, choc jego call jest dla nas rowniez +EV

      edit:
      rzecz jasna ze chcemy by on sfoldowal AK, jego call nie jest dla nas +EV (nie wiem czemu tak napisałem powyzej, chyba przy okazji ocanialem tez inne rozdanie hehe). Tak czy siak villain nie powinien byl tego callowac mial pot oddsy ok 14:36 czyli zeby call byl opłacalny musialby na showdownie wygrac ponad 28%
    • wojtaz
      wojtaz
      Brąz
      na forum od: 27.07.2007 Posty: 41
      jego call jest zdecydowanie +EV dla niego - filozoff miał farta tym razem. wiecej - jeśli kolo miał AhKh to call był prawidłowy jeśli odczytał filozofa na parkę
    • Fizoloff
      Fizoloff
      Brąz
      na forum od: 29.08.2007 Posty: 1 899
      Call z AKo na turnie z A high przy 2:1 nazywasz +EV? Kto Cie człowieku matematyki uczył?

      Pozdro
    • wojtaz
      wojtaz
      Brąz
      na forum od: 27.07.2007 Posty: 41
      źle się wyraziłem - chodziło mi o to że wiedząc jakie masz karty powinien cię sprawdzić (daaa:P )
      z AKo oczywiście to jest posunięcie -EV ale już z AK w kierach ma 15outsów przeciwko twojej parce (to chyba próbowałeś reprezentować swoim blefem(?)) co dodaje kolejną ręke do kolekcji tych które cię prawidłowo sprawdzą i jeszcze bardziej zmniejsza ci folding equity.
    • 1
    • 2