[NL2-NL16] Qq` $10Nl Bss

    • Eclipt
      Eclipt
      Brąz
      na forum od: 11.05.2007 Posty: 755
      O przeciwnikach nie mam żadnych informacji, bo to dosłownie pierwsza ręka przy tym stoliku.

      Hero: $10
      MP+2: $1.11
      MP+3: $5.29
      CO: $10
      BU: $9.49

      Preflop: Hero is in BB with Q Q (8 players)
      2 folds, MP+2 calls $0.10, MP+3 raises to $1.40, CO calls $1.40, BU calls $1.40, SB folds, Hero WTF???
  • 7 odpowiedzi
    • Fizoloff
      Fizoloff
      Brąz
      na forum od: 29.08.2007 Posty: 1 899
      Hehe, widzę, że ostry stolik jak na 14BB chłopaki callują hurtem. Dosiadłeś się dopiero do niego? W takim momencie bez żadnych readów możesz potraktować pocket QQ identycznie jak pocket 99 - callujesz ze względu na implied odds na seta, gdy nie wpada na flopie raczej nie wdajesz się w większe dyskusje czy callowanie dalej. QQ jest zbyt słabe żeby raisować PF, z KK możnaby jeszcze tak zrobić.

      Ale nie powiem sytuacja jest dziwna, bo raise 14BB nie należy do codzienności, a to że z miejsca znajduje dwóch callerów to już całkiem jakiś kosmos. Więc opcje są dwie - albo koleś wtopił jakimś idiotycznym BadBeatem przed chwilkę z zupełnie kretyńską ręką i teraz swoje AA KK czy AK broni porządnym beciorem na co fishe callują, "bo może znowu się uda pociągnąć kolesia na BI", albo jest maniakiem który do zasady 4+1 dodaje jeszcze 10BB i w tym momencie goście dostosowali się do specyfiki stołu i callują tak jakby to było 4-5BB. Nie wiesz, nie jesteś w stanie określić, więc call po seta. Trafiasz grasz dalej, nie trafiasz ucieczka gangstera.

      Pozdro
    • Eclipt
      Eclipt
      Brąz
      na forum od: 11.05.2007 Posty: 755
      Czyli powinienem call, bo ponieważ jakbym złapał seta i wszyscy by weszli all-in, wygrałbym $25.89, a to jest więcej niż 15*$1.40 (=$21).
      A co powinienem zrobić na flopie, jeżeli bym miał over-parę?

      Na razie nie przyznam się co zrobiłem, bo chciałbym usłyszeć najpierw parę opinii :)
    • Fizoloff
      Fizoloff
      Brąz
      na forum od: 29.08.2007 Posty: 1 899
      W wypadku gdy masz overparę na flopie i kolesie grają agresywnie - masz 3 oponentów!!! - to jest wielce prawdopodobne, że któryś z nich jest lepszy od ciebie, więc bez readów raczej przy wielkiej agresji fold. W przypadku gdyby te ich bety na flopie nie były straszne, albo miałbyś oddsy do callowania "na seta" to raczej callujesz. Nie wiem, co sie stało dalej bo nie pokazałeś, jak ujawnisz dalszą część to Ci powiem :)

      Pozdro
    • Eclipt
      Eclipt
      Brąz
      na forum od: 11.05.2007 Posty: 755
      Nie wiem, co sie stało dalej bo nie pokazałeś, jak ujawnisz dalszą część to Ci powiem
      Chodziło mi o to, że chcę usłyszeć parę opinii, jak -powinienem- był zagrać. Chociaż wątpię, czy inni doradzą jakieś inne rozwiązanie :P .

      Jutro napiszę, bo dzisiaj nie chce mi się już bawić z konwertowaniem historii :P
    • Fizoloff
      Fizoloff
      Brąz
      na forum od: 29.08.2007 Posty: 1 899
      No ale jak ja mam Ci powiedzieć jak zagrać na flopie, skoro nie wiem, jaki jest flop, jak zachowali się oponenci ani nawet nie wiem, czy callowałeś PF :)

      Pozdro
    • Eclipt
      Eclipt
      Brąz
      na forum od: 11.05.2007 Posty: 755
      Lol, żeśmy się nie zrozumieli. Nie ważne :D

      Pisaliście mi, że z nielogicznych zagrań nie można wyciągać nielogicznych wniosków. Zakres ich rąk jest raczej dosyć szeroki, więc pomyślałem, że biję większość ich rąk, ewentualnie będzie coinflip vs. AK

      Zagrałem wprost, jak napisali w SHC - reraise. A ponieważ normalny reraise kosztowałby mnie większość stacka, wszedłem all-in.

      Oto sajgon:

      Preflop: Hero is in BB with Q Q (8 players)
      2 folds, MP+2 calls $0.10, MP+3 raises to $1.40, CO calls $1.40, BU calls $1.40, SB folds, Hero raises to $10 (all-in), MP+2 calls $1.11 (all-in), MP+3 calls $5.29 (all-in), 2 folds

      Total pot: $19.25

      Showdown: 8 4 3 6 A

      MP+2 wins $5.33 with A Q (pair of aces)
      MP+3 shows 7 7
      Hero wins $13.92 with Q Q (pair of queens)
    • Fizoloff
      Fizoloff
      Brąz
      na forum od: 29.08.2007 Posty: 1 899
      Jak już to wielokrotnie pisałem, SHC to tylko pewne schematy zachowań a nie nienaruszalne prawa, których należy przestrzegać w większości wypadków. Żeby używać tego w prawidłowy sposób, należy wykazać nieco pomyślunku :) - Nie odmawiam Ci go oczywiście, ale jednak potrzeba brać pod uwagę równiez inne rzeczy. Po pierwsze, ten kto pisał SHC brał większość przypadków normalnych, czyli podbicia 4+1, a nie 14BB to po pierwsze, po drugie nie brał pod uwagę tego, że na te 14BB znajdzie się dwóch callerów :) - twój przypadek jest totalnym ekstremum :) I żadne reguły pokerowego zachowania pre-flop go nie obejmują, bo gdyby tak było to zasady gry PF trzeba by zamieszczać w 1000-stronicowej księdze, a tu chodzi, żeby to w miarę uprościć i systematyzować. Więc do ekstremalnych przypadków lepiej włączyć zdrowy rozsądek i instynkt - oto jest moje zdanie na ten temat i oczywiście dyskusja może zawrzeć, jednak będę go bronił :)

      Pozdro