[NL2-NL16] KJs NL4

• Wajron
      Wajron
      Brąz
      na forum od: 12.09.2010 Posty: 34
      witam, jestem raczej początkującym graczem, od jakiś 2 tygodni staram się przyswoić sobie taktykę więc z góry sory za jakieś fishowate elementy :f_cool:

0,01/0,02 No-Limit Hold'em (8 handed)

Preflop: Hero is SB with K :spade: , J :spade:
      UTG2 folds, MP1 calls $0,02, 2 folds, CO calls $0,02, BU calls, Hero raises to $0,10, BB calls $0,08, MP1 calls $0,08, CO folds, BU calls $0,08.

Chyba nie powinienem tego podbiajać, trzeba było grać check.

[B]Flop: ($0,42) Q :spade: , 8 :club: , 6 :spade: (Komentarz)

trafiłem drawa i postanowiłem poczekać na ruch innych tym razem, czyli też nie wiem czy sensownie że oddałem inicjatywę. Wszyscy czekają.

Turn: ($0,42) T :diamond: (4 players) (Komentarz)
      Hero bets $0,3, BB raises to $1,32, MP1 folds, BU raises to $1,50 (All-In), Hero calls $1,20, BB calls $0,18.

Na turnie trafiam dodatkowo OESD, więc gram agresywnie, dostaje podbicie od gracza dosyć loose i all ina od tighta. Jeżeli już to powinienem grać all in chyba ale się zagapiłem.
      Czy z monster drawem powinienem grać tą rękę dalej?
      z pot odds wynika że tak, jeżeli to dobrze wyliczłem :f_biggrin:
      loosa typowałem na parę T z kickerem a z tighta na dwie pary.

River: ($4,92) A :diamond: (3 players) (Komentarz)
      Hero raises $0,33 (All-In), BB calls $0,33.

trafiam str8 i oczywiście gram za reszte.
  • 4 odpowiedzi
    • dragoste
      dragoste
      Brąz
      na forum od: 07.05.2010 Posty: 4 468
      Preflop podbijamy 4bb + bb za każdego limpera. Masz dwóch limperów więc powinno być 0.12$, a możesz nawet dorzucić 1bb ze względu na pozycję, a właściwie jej brak.
      Anyway z BU można by to jeszcze podbijać, ale z SB jest to complete pod flusha, lub inny sprzyjający board.
      As played.